Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

okejos

czas honoru

Recommended Posts

oglądało się to okropnie, żenua to powiedziane delikatnie, z uwagi na publiczny charakter tego forum. Scenariusz i realizacja jak dla obywateli, nie obrażając Wybrzeża Kości Słoniowej, pare książek na temat istnieje, ba, nawet żyje jeszcze kilku Cichociemnych, a serial... radosna twórczość. To chyba jakaś świecka tradycja, że arcyciekawe tematy są kopane w naszym kraju poprzez ilustrowanie ich filmami

Share this post


Link to post
Share on other sites
no trzeba przyznać, że to wszystko trochę za ładnie wygląda, ale fabuła mi sie spodobała, coś się przynajmniej dzieje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jakieś tempo? jakaś akcja ? na poziomie kiepskiego komiksu, literacko, realizatorsko, zgodność z realiami - DNO KOMPLETNE

Share this post


Link to post
Share on other sites
Do Twierdzy szyfrow" nawet nie ma co porownywac, bo jest o niebo lepiej.
Troche irytuje roznica wieku miedzy Ostaszewska i Zakoscielnym. Dwie sceny retrospekcji miedzy nimi - zdecydowanie za dlugie.
Trzeba sie tez przyzwyczajac do aktorow takich jak Wieczorkowski, bo kojarza sie z jakims badziewiem i sitcomem. Zdecydowanie najlepiej wypadaja aktorzy mniej znani. np. pani doktor.
Nie jest zle, ale oby dalej bylo lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A co ma zrobić ten Wieczorkowski. Właśnie dlatego występuje w takich produkcjach żeby nie został do końca kariery nie był kojarzony z tanim sitcomem dla emerytów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak ktos sie spodziewał batalistyki na poziomie Szer. Ryana, to trzeba bedzie jeszcze poczekać jakieś... 100lat.
Niektórych rzeczy przeskoczyc się nie da.
Przykład z planu filmowego.
-Jak to Zakościelnego uczyliśmy prawidłowo trzymać Stena.
Na naszą sugestię, że skoro jest Cichociemnym, a więc wyszkolonym w Anglii zawodowcem od dywersji i wszystkiego z tym związanego, to powinien trzymać Stena w sposób, jaki uczyli w Anglii komandosów i spadochroniarzy, a więc od spodu za osłonę lufy, a nie za magazynek.
Na to nam odpowiedziano, że aktorzy nie są szkoleni z używania broni i mogliby przypadkowo wsadzic palec w okno wyrzutnika i przyciąć sobie zamkiem palec. Nieszczęście gotowe.
Tak, że nie spodziewajmy się niewiadomo czego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No to powiem jeszcze, ze mi sie podobalo przenikanie fragmentow starych zdjec i wspolczesnego planu filmowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A ja powiem szczerze, że podobało mi się, bałem się że wyjdzie kicha a pierwszy odcinek zachęca do obejrzenia następnego.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czy akcja filmu rozgrywa się także jesienią 1944? Pytam, bo na jednym z fotosów z tego serialu widziałem słup ogłoszeniowy, a na nim plakat eklamujący" Volkssturm, który powstał przecież dopiero jesienią 1944...

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites
w Czasie humoru" najbardziej sa denerwujace idiotyzmy typu grillowanie na miejscu egzekucji wraz z pociągnieciem z MPika" oraz sztuczne dekoracje (typu elementy ozdobne budynków) w stylu Allo allo, pomijam już idiotyczne salutowanie. kolo z SD najpierw salutuje do czapki po czym odwraca sie i w kierunku drugiego kola zamawia 5 piw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak, ten koleś z SD był wyjątkowym stworkiem-oporkiem. Nie dość, że salutował po polsku dwoma palcami do daszka, to jeszcze nie był w stanie nauczyć się wymowy standaRtenfuhrer" i ciągle wychodziło mu standaNtenfuhrer"...
cdn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krakowskie Przedmieście oczywiście tak nie wyglądało w tym czasie. Niestety nie mieli tyle kasy co Polański zeby cyfrowo dodać powrześniowe zniszczenia albo chociaż tory tramwajowe :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jak dla mnie pierwszy odcinek dobry. NA szczęście i niecenzuralne słowa wymawiają ;p

Najbardziej zniechęca mnie to, że Niemcy" nie mówią po niemiecku , chociaż żołnierze w oddali coś tam oróbują ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites
spoko ale za to angole się wysilają i nawet są napisy heheh
jak dla mnie po pierwszym odcinku film a raczej serial powinien zmienić tytuł na Czas Humoru i jeszcze ten kolo skaczący po wyrku. Czysty odlot.
Połączenie złotopolskich,m jak miłość z teatrem tvp.

Ładować tyle kasy i robić gniota mam nadzieję że się mylę.

ps. Wielu stwierdza na tym forum że americana robią filmy jak to oni są najlepsi, jacy bohaterscy itd, czemu robią ???
stać ich na to!!!
Przykład
Generation Kill
siedem odcinków o Marines w IraQu NA FAKTACH bez cukierkowania, bez pseudo gwiazd.
trailer:
http://pl.youtube.com/watch?v=mS9_wtekt8c

Jeżeli robią film wojenny to nie po to by przyciągnąć przed telewizory staruszki pragnące zobaczyć jakiegoś pseudo playboya a robią film dla ludzi chłonnych tematu.
pozdrawiam Kurt

Share this post


Link to post
Share on other sites
A widzieliście plakaty reklamowe tego serialu? Obok zdjęć aktorów widać skoczków spadochronowych zaraz po opuszczeniu samolotu - i tu jest najciekawsze. Nasi Cichociemni używali C-130....(przynajmniej taki samolot jest na plakacie)

Share this post


Link to post
Share on other sites
a jak wam się podobała we wczorajszym odcinku scena z patrolem niemieckiem w lesie w środku nocy :-))))) gruba sprawa!!!!! :-)))

Share this post


Link to post
Share on other sites
wystraszył się młody :P tylko ci zasztyletowani szybko wyzioneli ducha, moim okiem po jednym ciosie nożem, darli by pyski jeszcze długi długi czas

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niemcy mówią po polsku a Polacy po niemiecku jak w scenie rozmowy telefonicznej w mieszkaniu konspiratora :)ogólnie słaby film

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy ktoś zauważył , że nasz SztaNdantefirer" odsalutował na polu zrzutu ,meldującemu koledze leowawa ...po polsku !!!,próbowalismy temu zapobiec ale do montażu poszła oczywiscie TA scena...jak to w zyciu , jak chleb na glebę to zawsze masłem na dół :-)))
Ogólnie patrzac na te obydwa odcinki mam wrażenie , że wszystko dzieje się w kwadracie ulic koło Harendy i przy pomniku Astronoma.
Czekam na kolejny odcinek, tam robilismy scenę łapanki w której wpadł Wieczorkowski i scenę z oficerem niemieckim przystawiajacym lufę pistoletu do głowy dziecka...a najbardziej jak wypadnie mój groźny" owczarek niemiecki na ekranie bo po kilku godzinach na planie padły mu baterie...:-)))

Share this post


Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information