yoony Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 a maru zobaczy że rama nie jest kompletna i brakuje tylnej części o której kiedyś wspominałem
Woodhaven Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 Macie może więcej materiałów dotyczących samej ramy? Maru jak się dokopię do czegoś konkretnego w dokumentacji dam znać.Pozdrawiam Woodhaven
Dziej Napisano 21 Kwiecień 2008 Napisano 21 Kwiecień 2008 Nie wiem czy to koła do muła, ale każdy ma inny wzór kółeczek wiec wkleję choć takich przy mule nie widziałem.
yoony Napisano 23 Kwiecień 2008 Napisano 23 Kwiecień 2008 co to znaczy szczegółów samej ramy ?rama to zwykła rama od ciężarówki do której dokręcano ramę podwozia gąsienicowego złożoną z 2 części jedna pokazał maru a 2 to 3 rury w formie trapezu z bardzo prostym mechanizmem naciągu kół napinających jednak ten element jest konieczny bo on wyznaczał geometrie" połączeniamiedzy rama główna i podwozia gąsienicowegodo ramy podwozia były mocowane wózki jezdne i most napędowy naiprawdopodobniej identyczny jak w ciezarówce generalnie proste jak budowa cepa
wojwoj Napisano 23 Kwiecień 2008 Napisano 23 Kwiecień 2008 yoony ma rację, tyle że most w maultierze był inny niż w blitzu, nie wiem jak z przełożeniami. W każdym razie z zewnątrz był trochę podobny do finalnego mostu blitza.Pozdr
Woodhaven Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 Yoony dziękuje bardzo za obrazowy opis cepa, ale nadal jestem zainteresowany sposobem mocowania mechanizmu naciągu gąsienic do ramy
yoony Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 niema sie co oburzać tak wygląda cep" 2 płytki na wspólnej osi ustawiane przy użyciu łomu do tego te 2 otwory i blokowane śrubą widać ostatnia część ramy
Woodhaven Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 Hej Yoony !!Wcale się nie tam tego, tylko jestem upierdliwy ... he,he Dzięki za zdjęcie, teraz jestem w kropce .......Czy stosowano również innego „ typu „ naciągacze ( tak jak były różne koła )
yoony Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 To konkretne jest z Opla czy mogą być inne nie zdziwił bym się. a jakie masz?może w ten sposób będzie prościej?maila w razie czego masz pod nickiem.
Woodhaven Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 Od naszego wspólnego znajomego dostałem zdjęcie przedstawiające napinacz, nie bardzo pasuje od znanych mi napinaczy więc na razie drażę temat...... Wiadomo w większym gronie zawsze dumanie idzie lepiej ..... zresztą na pewno wielu na tym forum z zaciekawieniem ogląda każde rozwiązanie techniczne którego na normalnym zdjęciu nie można zobaczyć.Pozdrawiam Woodhaven Na zdjęciu Ford + 2 cm Flak
yoony Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 A kto jest tym wspólnym znajomym tak z czystej ciekawości ?Mógł bym zobaczyć to zdjęcie jednakże?
yoony Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 Zobacz tego Forda muzealnego X postów wyżej on ma inną ramę więc może mieć inne napinacze.
maru Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 kiedys wrzucalem do ID ale nikt nie mial zadnych pomyslow pozdrawiam....
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2008 Napisano 30 Kwiecień 2008 No i wszystko wiadomo, szukamy dalej. Postaram się dokopać do jakiejś dokumentacji.Może ktoś posiada Waffen Arsenal Maultier http://www.odkrywca.pl/forum_pics/picsforum22/sb34a.jpg
steell Napisano 21 Maj 2008 Napisano 21 Maj 2008 świdry widoczne z tyłu to nie mocowania odciągów tylko uziemienia stacji, często sie łamały końcówki więc dlatego tyle było w zestawie. Bardzo podobne używane były w sprzęcie radiolokacyjnym ZSRR po II wojnie światowej, jeżeli chodzi o budowę to w górnej części powinny mieć 2 przeciwległe otwory służące do włożenia przetyczki którą obracało się świder, dodatkowo powinna z boku wystawać śruba z nakrętką typu motylek do przykręcenie miedzianej linki.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.