mowglyn Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Artur B.!Upsss! W takich przypadkach TRZEBA rozliczyć się z właścicielem i nie ważne czy są to bracia K., czy też bracia B.Akagi!Zespół Abaddon" grał kiedyś taki kawałek pt. Wet za wet". Takie jest prawo właściciela, w określonych warunkach mógł to zrobić, a skoro warunki zostały spełnione to... . Szkoda tylko, że dysponent (MWP!) pierdzi za przeproszeniem w stołek a nie bierze się do roboty!Pozdro dla wszystkich!
Bartek102 Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Panie Arturze , a próbowaliście coś otrzymać z Funduszy Norweskich ?bartek
Jacek Mikita Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 I tak wątek o częściach do tigra przeinaczył się w dyskusje na temat MOB. Jakie macie pomysły na załatwienie funduszy rzędu rocznego budżetu 20tys. miasta?Panie Jazlowiak, po treści pana postu wyciągam wniosek że o kosztach rekonstrukcji nie ma Pan zbyt dużego pojęcia. Stan techniczny stuga jest wszystkim znany, i ten przysłowiowy milion z całą pewnością nie wystarczyłby do uruchomienia pojazdu. Ale oczywiście mogę się mylić. No i czekamy na te tłumy wolontariuszy-specjalistów którzy pomogą ten wspaniały pomysł urzeczywistnić. Ja do tej pory jakoś nie widzę zapaleńców którzy przynajmniej próbowaliby choć trochę pomóc w pracach przy sdkfz 250. Dlaczego nie zabiera się Pan za robotę? Z pańskiej pomocy chętnie skorzystam - np przy regeneracji gąsienic (przybliżony koszt 25tys. złotych polskich).Piterb1 czy ci się to podoba czy nie MOB wyciągało i mam nadzieję że dalej będzie a po to np żebyś sobie mógł ponarzekać.Akagi - właścicie jak będzie chciał to zabierze, w końcu to jego własność i nikt mu tego nie zabroni.ps sorry Piterb ale mnie wkurzyłeś
to17071990 Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 W jednej z wypowiedzi padło ,że w ostatnich 4 miesiącach zaczęto wstępne prace konserwacyjne. Ma może ktoś zdjęcia , jak obiekty po tych pracach wyglądają? Bylem w wakacje i widziałem kupę rdzy. Złomowisko koło budynku dobija...
jacenty2004 Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 w ostatnich 4 LATACH " ... Panie Arturze B w tak patriotycznym celu trzeba łapówki brać i dawać i nie ma co się oglądać na urząd skarbowy i CBA :)
pomsee Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Rozumiem, że brak pieniędzy i wolonariuszy ale jakoś trudno mi uwierzyć, że zabytek takiej klasy jak Stug IV (jedyny zachowany obok góry z Grzegorzewa) nie można postawić w jakimś garażu tak aby w końcu przestał stać pod chmurką" i powolnie sobie korodować.
balans Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Zmartwił mnie pan, Panie Arturze, ale jeżeli można coś podpowiedzieć to doradzał bym coroczne składanie aplikacji o fundusze z Unii - może to coś [kiedyś] da, kto wie? Wskazana byłaby jakaś coroczna głośna [z udziałem TVP] impreza organizowana z udziałem MOB. Impreza promująca zarazem [np. turystycznie] cały region, urzędnicy byliby dowartościowani, a i coś może dałoby się przy okazji ugrać dla MOB.Na wolontariat to bym w tych czasach specjalnie nie liczył, słyniemy wszakże z tzw. słomianego zapału", a i czasy pogoni za pieniędzmi temu nie sprzyjają. I jeżeli do tej pory nie udało się skupić wokół MOB grupy zapaleńców, którzy by coś chcieli społecznie zrobić, to pewnie się już nie uda.Ale mam apel do kolegów ze Świętokrzyskiego - na Waszym terenie są biura poselskie różnych opcji politycznych, no to molestujcie ich o środki dla MOB! Ja wiem, że teraz to im to lotto", ale za półtora roku będą wybory do Parlamentu Europejskiego, wtedy gwałtownie przypomną sobie o elektoracie". Pozdrawiambalans
balans Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 A tak niejako przy okazji, chciałem zapytać o historię tego działa od królewskiego kota" [obecnie bez hamulca]. Tzn. gdzie i w jakich okolicznościach ją kupiono/wykopano?Bardzo proszę o odpowiedź + ewentualnie o parę słów na temat historii tego czołgu z jakiego pochodziła [gdzie i w jakich okolicznościach został utracony itp.].
stangret Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 I sie zaczelo. Pianka sie trzepie az milo. Jedyna osoba ktora pojawila sie z konkretna propozycja byl jazlowiak. Brawo za rozsadek i obiektywne myslenie. SLAWNY HAMULEC WYLOTOWY. Dziwi mnie ze wielcy znawcy i fachowcy tematow wszelkich, wiedzacy co, gdzie, komu i dlaczego jakos nie wiedza gdzie to sie podziewa. Zmowa milczenia, tajemnica poliszynela? Jak ktos wie lub sie domysla, niech sie podzieli. Bedzie aferka az milo.
arv Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Ten Królewski jest tak pocięty, że to najprawdopodobniej odzysk ze złomowiska.Poza tematem, ale odnośnie pytania @to17071990 - fotki przed i po pracach zabezpieczająco - rekonstrukcyjnych kilku eksponatów z MOB.Przed:
arv Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Po:Nie to żebym bronił kustosza Bunio, ale jednak coś się w MOB od czasu do czasu dzieje. Szkoda jedynie tych najbardziej cennych eksponatów, które w żaden sposób nie są konserwowane. Może dlatego, że prezentują niemiecką myśl techniczną?
balans Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Arv dzięki za foto, same mówią za siebie.Stangret nowy tu jesteś na forum, więc pohamuj się trochę z tym rzepaniem pianki aż miło", bo akurat w tym wątku to Ty trzepiesz aż miło", a przy okazji obrażasz innych.
mowglyn Napisano 10 Grudzień 2007 Napisano 10 Grudzień 2007 Stangret!Brawo za rozsądek i obiektywne myślenie! Czy w ramach tego rozsądku i obiektywnego myślenia możesz łaskawie podzielić się z szanownymi forumowiczami informacją nt. SŁAWNEGO HAMULCA WYLOTOWEGO?Umiarkowane pozdro!
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.