pająk Napisano 29 Wrzesień 2007 Autor Napisano 29 Wrzesień 2007 Podobno amerykański, ale nie mam zdania na ten temat. Zmontowany amatorsko ze sprzęgłem i skrzynią z innej bajki".
pająk Napisano 4 Październik 2007 Autor Napisano 4 Październik 2007 Dzięki za sugestie. Zaskoczyłeś mnie Patron z tym GAZem, sprawdziłem ich samochody, ale silniki zaczynają się tam praktycznie od 3 litrów (z wyj. Pobiedy i Wołgi), a ten ma ok. litra, może niewiele więcej. Właściciel twierdził, że to silnik stacjonarny ze zrzutu. Nie znam się na takich silnikach, dla mnie on wygląda samochodowo - może z wyjątkiem dziwnie (bo z przodu) umieszczonego aparatu zapłonowego.
pająk Napisano 29 Wrzesień 2007 Autor Napisano 29 Wrzesień 2007 Podobno amerykański, ale nie mam zdania na ten temat. Zmontowany amatorsko ze sprzęgłem i skrzynią z innej bajki".
pająk Napisano 29 Wrzesień 2007 Autor Napisano 29 Wrzesień 2007 Aktualnie siedzi w niedokończonej samoróbce pojazdu.
pająk Napisano 29 Wrzesień 2007 Autor Napisano 29 Wrzesień 2007 Fotka z góry. Z lewej strony powiększone logo producenta (?). Jakoś nie potrafię go skojarzyć z czymś mi znanym, może ktoś pomoże...
cm48 Napisano 3 Październik 2007 Napisano 3 Październik 2007 silnik starego MG dolnozaworowy nie pamiętam modelu jak znajdę podeślę fotki
Rahirha Napisano 30 Wrzesień 2007 Napisano 30 Wrzesień 2007 Cześć. Tu masz fotkę znaczka, może to to ? Pozdrawiam.
Catadero Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 Pozostaje jeszcze amerykan".Sporo różnych agregatów od nich było u nas.
vfr800 Napisano 6 Październik 2007 Napisano 6 Październik 2007 pająk!Masz rację! To wygląda na stacjonarkę (Obudowa sprzęgła i skrzyni biegów). Konstrukcja raczej nie niemiecka , ni radziecka.Pozostaje anglik, francuz i włoch. optuję za francuzem!Pozdrowienia
Rahirha Napisano 30 Wrzesień 2007 Napisano 30 Wrzesień 2007 Niestety z Maybachem to raczej nie bardzo, tylko podobieństwo. Napewno go ktoś zidentyfikuje, bez obaw.