tomi68 Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 witam wszystkich polecam krótki filmik http://www.youtube.com/watch?v=W3BtCcLtar8a reszta tak jak napisał Heruss - po wydobyciu bedzie wiadomopzdr
huk 100 Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 Tak filmik ekscytujący-butle bez korozji -pozdro
oksio Napisano 2 Czerwiec 2006 Napisano 2 Czerwiec 2006 Zdjecia z akcji w niedziele wieczorem.Silnik jest cacy . Reszta w kawałkach .pozdr.Oksio
tomi68 Napisano 4 Czerwiec 2006 Napisano 4 Czerwiec 2006 pierwsze zdjęcia http://www.eksploracja.eu/forum/viewtopic.php?p=22075&sid=94809defc65f8ca4a0512fa45933d6e2#22075
KRUSZYNA Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Panowie po prostu GRATULUJE!Jednak można,pozdrawiam.kruszyna
jaca2003 Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Oksiu i Wars wielkie dzieki za miłą atmosferę i fascynujące widowisko.Było wsio o right i jak tylko będziecie tak uprzejmi to ja sie już zapraszam na następną imprezke.Pozdrawiam
Arado Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Dla pewności podaję ,że to jednak He-111 H10. Silnik z wytwórni Mitteldeutsche Motorenwerke Taucha (MMW). Ponieważ brakuje śmigła i zawieszenie od silnika jest odkręcone wszystko wskazuje na to że został on po części zdemontowany, co potwierdzają świadkowie. Potwierdzam ! Ekipa i atmosfera całej akcji na poziomie światowym ! Dalsze wydobycia już zaplanowane. Pozdrawiam !
krzysiek Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Czyli został wykręcony i zatopiony?Czy też był demontowany pod wodą? W jaki sposób?PozdrawiamKrzysiek
polsmol Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Może ktoś próbował demontażu kiedy samolot leżał na lodzie, ale odpuścił sobie i silnik przy roztopach poszedł na dno razem z resztą maszyny?
jaca2003 Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Zaraz po katastrofie Niemcy otoczyli teren i przez ok trzy tygodnie nikt tam nie miał wstępu.Tak mówili miejscowi.Co do poodkręcanych elementów z silnika to ok 30 lat temu(znowu relacja miejscowych)ktoś próbował przy nim grzebac.moze wtedy znikł osprzęt?Pozdrawiam
oksio Napisano 5 Czerwiec 2006 Napisano 5 Czerwiec 2006 Sekcja Historyczno- Eksploracyjna TPS i Gdańskie Bractwo Historii Wojskowości Dziękuje Wszystkim osoba które przyczyniły się do tego sukcesu.Bez Waszej pomocy i wsparciu było by bardzo ciężko .Wasze dobre słowo i wiara w nas czyniła cuda .Było miło Was poznać.Do następnej akcji . PRZYJACIELE !!!Pozdrawiam Serdecznie Oksio
Heruss Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Napisano 5 Czerwiec 2006 Dalsze fotki dla smaku....;)Impreza była przednia i dodatkowo pierwsza i w pełni legalna w Polsce!!!! JEDNAK MOŻNA!!!!!! jak to już ktoś wyżej napisał....nic dodać nic ująć.
Heruss Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Napisano 5 Czerwiec 2006 pompa wtryskowa silnika Jumo 211...(to z prawej w butelce to woda...do przemywania elementów ;))
Heruss Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Napisano 5 Czerwiec 2006 Zegar...najprawdopodobniej indykator ciśnienia oleju
Heruss Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Napisano 5 Czerwiec 2006 Silnik musiał być przeciągnięty w wodzie kilkadziesiąt metrów na bardziej dostępny grunt. Ale dzieki brygadzie zgranych nurków i kciukom trzymanym przez wszystkich udało się...
Heruss Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Napisano 5 Czerwiec 2006 Podwieszanie silnika w wodzie o konsystencji kawy z fusami....nurkowie wiedzą najlepiej...widoczność 5-10 cm...
Heruss Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Napisano 5 Czerwiec 2006 i na brzegu..łzy w oczach....napięcie opadło
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.