Skocz do zawartości

lufcil na chodzie


mial

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
niejaki pan Kobalczyk odpalil lufcika mozna sobie rundke odwalic wszadzil silnik od jelcza przejazdza kosztuje cale _zl zastanawiam sie ile potrwa zamim go zarznie na amen

jakie jest panow zdanie
Napisano

Się sprężyli widocznie z robotą - byłem tam pod koniec czerwca i stał ,a teraz jeździ :)
A co do zarżnięcia - zarżnąć to może silnik ,a nie solidną szwabską robotę!

Napisano
sie kolega nie orientuje do konca w temacie
silnik nie od stara ale od kraza. okazało sie ze jest to żywcem zerzniety silnik . pasował co do mm i nie było zadnego problemu ze skrzynia biegów. jest to silnik ropniak i ruski a więc gniotsa nie łamiotsa.
chodzi idealnie. są b. duze szanse ze mozna sie bedzie przejechac nim na bzurze. a to ze biora kase?
normalne za Bóg zapłać nit go nie utrzyma.
Napisano
No, prawie wszystko. Pojazd jest faktycznie ciekawy, chyba służyły tylko w I KPlot, zatem wozik jest pewnie z 17 lub 10 DPlot. Jednak jego renowacja nie jest jeszcze zakończona. Jeździ, ale może warto postarać się (robota ręczna) o detale?

Bo unikat to to jest.
Napisano
Mozna tylko pogratulowac i zyczyc ....aby wszystkie pojazdy trafiały do kobalczyka" - przynajmniej zostana odremontowane. a nie jak w słynnej" kolekcji...zarastaja w krzakach. jeszcze raz Brawo .
Napisano
Tak, można już jeździć. A jeżeli chodzi o detale, to przede wszystkim krzyże na burtach by się przydały. Niestety.. nie ten kraj, nie to prawo :(
Napisano
Przednie koła też wymienili. Niech sobie jeżdżą jeśli to nie szkodzi pojazdowi.
Kto jest formalnie jego właścicielem?

Tylko niech go na Bzurę nie ciągną bo to będzie już kompletny obciach :-)
Napisano
tak kola wymienione bo.... na tamtych gumy były slabiutkie i te orginalne mialy gorsze wlasciwosci jezdne zwlaszcza na terenach nieutwardzonych.a wiadomo wieksze opory to większe ryzyko uszkodzenia podzespołów
Napisano
bjar_1
produkujesz postow od cholery ale czasen tez wala walniesz kazda technike da sie zarznac rownierz niemiecka
gdyby nie prywatna pomoc Rosi juz by w tym roku nie jezdzila

dobrze ze wyciagneli i rozebrali skrzynie i most ale czy wyciagneli walki rozebrali piasty wszystkich kol wymienili wszystki lozyska dali nowe uszczelki i wszystko odpowiednionasmarowali i zlozyli do kupy ?




okejos

i co ci dalo zrobienie zemnie idioty?
bylem w czerwcu gadalem z Kobalczykiem mial byc jelcz

rozumiem ze w najblizszym numerze odkrywcy zobaczymy duzy conajmnie 2 stronnicowy artykol o tym i zawrzesz w nim takie dane jak porownanie mocy obu silnikow i przebieg momentu obrotowego by udowodnic ze nic lufcikowi nie grozi

silnik kraza to disel o ile wiem powinien zatem miec duzo wyzszy moment obrotowy od silnika maybacha benzynowego
boje sie zatem ze nie wytrzyma przeniesienie napedu i ktoregos pieknego dnia szlak trafi skrzynie lub przekladnie a wtedy dopiero bedzie bal a pragne przypomniec ze one maja 60 lat z czego 50 lezaly w wodzie

Duncam

skad twoje przypuszczenia co do tego gdzie sluzyl?
Napisano
wyluzuj człowieku i pokaż gdzie napisałem słowo idiota"
nie miałem nikogo zamiaru obrażać. wiec jak cie ubodło to okreslenie kolega sie nie orientuje do konca.." to sorry
a co ja mam do odkrywcy i artykułów to za Boga nie wiem
Napisano
Duncam ma rację - oddziały 17 i 10 DArtPlot wycofywały się od Radomia na Tomaszów razem z 19 DPanc. ,Lufcik" należał prawdopodobnie do jednej z tych dywizji.
I nadal uważam ,że dobrze że go wyremontowali.
  • 4 weeks later...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie