Skocz do zawartości
  • 0

Identyfikacja wieżyczki ze zdjęcia


Cypis

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Cypis co ty wymyślasz ???wieża tyłem do przodu - po co ??? jaki sens w dodatku na rysunku przesuń ją zdecydowanie do przodu na nr 36 który także jest ruchomy i podnoszony i kładziony do przodu tak jak nr 37 " oba są na zawiasach" . Tyle że nr 36 jest takiej samej wielkości jak nr 37 Więc wieża jest zdecydowanie z przodu .Musi być ustawiona na tych samych pozycjach wchodzenia i wychodzenia z pojazdu bo inaczej do niego nie wejdziesz .  A teraz uzasadnij przekręcenie wieży i zamontowanie nowego jarzma z tyłu . Pancerz płaski przedni jest zdecydowanie grubszy niż tył wieży , po za tym KM jest bardziej wysunięty do przodu aby można było w wieżyczce swobodnie sie poruszać i obsługiwać KM . w tej pozycji jak sugerujesz to i karkołomna obsługa a nawet niemożliwość obsługi KM-u  i osłabienie wieży bo wystawienie najsłabszej części na ostrzał z przodu. W dodatku wchodząc jajami walił byś W KM i okrakiem na nim usiadł . Owszem tors kierowcy czy dowódcy jest w miejscu kopuł ale uda i nogi są w miejscu blach nr 36 i 37  Nie dorabiaj ideologii do absurdu . Po prostu zastanów się jako projektant czy coś takiego byś konstruował . Jak się dało zamontować na stałe wieżyczkę z T 35 to jedyne logiczne posadowienie to te prawidłowe a nie dupą do przodu. Najpierw przeanalizuj budowę Renaulta UE bo środka nie zmienisz . Zdemontowano kopułkę dowódcy a na to miejsce weszła wieża i zobacz dokąd ona sięga na zdjęciu widać obudowę tłumika że wieża jest w połowie zakończenia tłumika a reszta jest za tłumikiem z przodu , na twoim rysunku tłumik jest przed wieżą. Nie sugeruj że ona jest odwrócona i sa tam 2 km- przedni i tylny bo sięgniemy oparów absurdu lub że wieża jest ruchoma . Zobacz  na zdjęciach swoich inne przerobione pojazdy UE i te prostokątne dorabiane zabudowy strzeleckie i dokąd one sięgają i masz odpowiedź dokąd MUSI sięgać wieża aby można było z niej korzystać i nieważne czy będzie kwadratowa , stożkowa, prostokątna , trójkątna czy jakikolwiek inny kształt . Na swoich dołączonych fotkach jest to 3 zdjęcie z góry gdzie po lewej stronie stoi generalicja masz otwarte wszystkie blachy wejściowe dowódcy - i  takie wejście musisz zachować aby można było swobodnie wchodzić i wychodzić a nie czołgać się po pojeździe.  Po prostu wieża MUSI być na tych samym miejscu jak jest wejście i wszystkie ruchome blachy w UE , aby można było go użytkować .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wyobraźni przestrzennej to ty nie masz za grosz . Dlaczego odwrócona , to niezwykle proste , dlatego , że to dolne podcięcie może wtedy być nad osłonami jakie w tyle górnej płyty są w UE . Ok może i zbyt daleko do tyłu przesunąłem wieżę , ruchoma blacha 37 zostaje , usunięto tylko właz z kopułką . Mam model UE , no niestety nie mam wieżyczki od T-35 i nie mogę zrobić przymiarki (ale może coś z tym da się zrobić) . 

Warsztat jednostki policyjnej na wschodzie mając UE wcale nie musiał robić jakiś wielkich ingerencji , wzięli wieżę posadowili ją na UE przynitowali i już . 

Prędzej uważam , że tak zrobili , niż twoja wersja , że w tym wypadku ktoś wziął jakieś blachy i poskładał z tego wieżę stożkową , obłą od przodu . Blachy pewnie wyginali na kole od furmanki , a połączenie  dach i burty (które wygląda na zaokrąglone) wyginali z denka beczki.

Edytowane przez Cypis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Cypis - ja jeździłem UE ,  u siebie mam też elementy do tego pojazdu razem z oryginalna kopułką oraz  sporo oryginalny francuskich planów budowy FABRYCZNYCH tego pojazdu . Więc nie pisz że nie mam wyobraźni przestrzennej i nie wiem co piszę . Bo pytanie czym ty dysponujesz do tej dyskusji ???. Jednym zdjęciem ?? . Dlaczego się uparłeś że to MUSI być T 35 , bo Ci pasuje tyłem do przodu ??? . mogę ci podesłać kupę fotek z innych pojazdów z wieżami , tylko po co ??? , na siłę je wciskać . Przyjmujemy że pojazd policyjny - tylko dlaczego front rosyjski ??? ten chłop między tymi Niemcami mówi po rosyjsku ???  Fotka pobrana z fotografii Belgijskich stron z uzbrojeniem tam stosowanym i używanym więc przyjąć trzeba że najpewniej zrobiona na terenie jakiegoś kraju Beneluksu i za pewnie tam też robiona konwersja z wykorzystaniem elementów tam do pozyskania. Masz tam datę zrobienia fotki i gdzie ??. Nie !!! więc dlaczego uważasz że to Rosja i jak pijany płotu się trzymasz że jedyna mojsza  jest najmojsza i wleczono wieżę z Rosji do Belgii bo nic lepszego nie miano do roboty. Uważasz że nie da się w trakcie wojny w zdecydowanie wyposażonym warsztacie zbudować wieżyczki ??? , na kolanie musi być klepana ???. Zobacz ile elementów owalnych , półokrągłych , jajowatych , fikuśnych w konwersjach robił warsztat " to nie była fabryka" zwykły dobrze wyposażony warsztat Baukommando Becker który zrobił praktycznie ponad 1000 konwersji różnych pojazdów !!. Dlatego uważam że wieżyczka nieruchoma i musi mieć podcięcie nad tłumikiem bo tłumik jest na wysokości blach pancerza i wieżyczka jak widać na załączonym obrazku wystaje przed wlot powietrza do silnika który jest z przodu między kierowcą a dowódcą , czyli wieża zachodzi na cały nr 37 a co za tym idzie wieża MUSI być już zamontowana na skosie przednim kadłuba i sam pas mocujący przedni jest za mały aby zrównoważyć skos . Ciągle nie chce Ci się porównać mocowania wszystkich nietypowych nadbudów że one zachodzą na element 37 bo muszą !!!, inaczej nie zmieścisz karabinu maszynowego !!!. nawet ta pseudo wieża musi być zdecydowanie wystawiona do przodu aby całość pasiło . A to że jest okrągła powoduje że wydaje się być mocno cofnięta co niestety nie jest faktem.  I to powoduje że cały przód wieży od tłumika jest skośnie zamocowany do transportera , jak we wszystkich innych zabudowach , a tył posadowiony na wysokości tłumika jest na płaskiej powierzchni .  Dlatego nie da się praktycznie żadnej oryginalnej wieży na nim posadowić , bo wieże działają na płaskich powierzchniach a nie płasko-skośnych . Dlatego uważam że to wyrób warsztatowy jednostkowy który z uwagi na pracochłonność wykonania został zrobiony w jednej sztuce a potem robiono już różne konwersje pudełkowej zabudowy bo prościej i szybciej i taniej oraz pudełko dawało z przodu zdecydowanie więcej miejsca niż owalna zabudowa bo to nawet trudno nazwać wieżą .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie