Skocz do zawartości

Wojna na Wschodzie vol. 1/12


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)
15 minut temu, karpik napisał:

Mam mieszane uczucia, bo putinowi może zależeć na tym, że w świat idzie info- "dobrze płacę".

Na cwaniaków, którzy chcą zarobić na sankcjonowanych towarach działa to jak lep na muchy. Nikt za grosze nie będzie ryzykować. Dziadka stać. "Wszyscy" zadowoleni.

Ale że co? Zawsze tak było że cwaniacy zarabiali. Po co wprowadzono sankcje? Naiwni wierzą że uniemożliwią one transfer technologii i sprzętu. Realnie tego nie da się zablokować. Realnie sankcje spowodują duży  wzrost kosztów zakupów towarów przez państwo objęte sankcjami. Pośrednicy dużo zarobią. I tu pojawia się pytanie: dlaczego ci pośrednicy maja być inni a nie nasi?

PS Wiem, jestem cyniczny. Ale świat taki jest.

Edytowane przez MarekA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego być może 40 albo 50, a może nawet i 60 proc. ceny końcowej Shaheda stanowią prowizje/łapówki dla handlarzy podzespołów objętych embargiem do Iranu oraz łapówki dla światowych służb celnych. W tym wątku nieraz było meldowane, jakie w Shahedach są kości i podzespoły z państw nie mających prawa handlować tym towarem z Iranem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Jedburgh_Ops napisał:

Defence 24 było na pasku PiS - jak dziś powiedziano żyło prawie wyłącznie z reklam spółek skarbu państwa. Od lat to mówiłem/pisałem, bo odór wazeliny wobec PiS był tam niebotyczny.

Spieszcie się kochać ludzi, bo tak szybko odchodzą”. Spieszcie się kochać Defence 24... także w kontekście serwisu informacyjnego o tej wojnie.

Wszyscy chyba znają słynne „Jeżeli nie wiesz, jak się zachować, zachowaj się przyzwoicie

Bardzo sympatycznie przekonuje się o tym Grupa „Defence 24”. Dochodziło już do tego, że redaktor naczelny „Energetyki 24”, Jakub Wiech, bronił obajtka. Wszystko za niesamowitą liczbę reklam spółek skarbu państwa, w tym głównie ze zbrojeniówki. Po prostu syndrom karnowskich albo sakiewicza.

Dziś w portalu Defence 24 groszowe reklamy: nawilżaczy powietrza, drewna do kuchni, Teldatu, Sun-Pro, Radmoru (po solidnym scrollingu w dół), Cezmatu (po jeszcze większym scrollingu w dół).

Było i jest dokładnie tak, jak powiedział w podcaście Dawid Kamizela przy okazji obłąkańczych zakupów błaszczaka w Korei, gdy piss nie chciał i nie zamierzał mówić, jak one są finansowane, gdzie, z czego itp. Defence 24 fanatycznie trzymał z piss, było ani mru mru na taki temat. Dawid Kamizela powiedział: „O finansowaniu koreańskich kontraktów dowiemy się z każdego medium, tylko nie z tego, którego psim obowiązkiem jest informować o takich sprawach”.

Nawet gdy wszystkie polskie media pisały już o wielkich kredytach wziętych przez piss na te zakupy to Defence 24 poinformował o tym tylko w „przeglądzie mediów”, nie od siebie. Obrona piss była w Defence 24 na całego – żeby żyć z reklam spółek skarbu państwa – nawet wtedy, gdy pisowska wiceminister finansów Magdalena Rzeczkowska w żywe oczy kłamała mediom, że piss nie wziął żadnego kredytu w Korei Południowej na zakup uzbrojenia.

A dziś trzeba reklamować noże kuchenne na drewnianym stojaku – taką dziś „wojskową reklamę” przed chwilą zobaczyłem w Defence 24. Jakieś drobne elementy sprawiedliwości czasami chadzają po świecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)
14 minut temu, bodziu000000 napisał:

 

 

20240210_144035.jpg

Oczywiście musk powie, że on do ruskich nie sprzedaje, ale żeby używać trzeba opłacać abonament (niemały, bo w Polsce to prawie 400zł miesięcznie). Da się wtedy zlokalizować, gdzie używany jest sprzęt za który wnoszą opłatę. Można byłoby to ukrócić, ale nie wierzę w jego chęci.

Edytowane przez karpik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie