DOMILUD PL Napisano 2 Czerwiec 2016 Autor Napisano 2 Czerwiec 2016 WitamZnalezione na miejscu awaryjnego lądowania niemieckiego samolotu. Po wojnie rozebrany do ostatniej śrubki. Zostały tylko ot takie drobiazgi. Fachowcy podpowiedzą cokolwiek?
rwd Napisano 2 Czerwiec 2016 Napisano 2 Czerwiec 2016 Wewnętrzna strona pokrywy wtyku gniazda elektrycznego z Me 109 Fw 190 i Me 262. Zdjęcie z ebaya.
Spirit of Warsaw Napisano 2 Czerwiec 2016 Napisano 2 Czerwiec 2016 Np na przykład >>>>http://fw190.hobbyvista.com/plates.htm
DOMILUD PL Napisano 2 Czerwiec 2016 Autor Napisano 2 Czerwiec 2016 Dzięki chłopy!!!A co powiecie na takie pytanko. Wg źródeł podchodzi mi w tamtym rejonie awaryjne lądowanie Hs 129.
DOMILUD PL Napisano 2 Czerwiec 2016 Autor Napisano 2 Czerwiec 2016 Wycofuję ostatnie, nieco naiwne pytanie. Przyjmujemy Fw 190.Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Woodhaven Napisano 2 Czerwiec 2016 Napisano 2 Czerwiec 2016 Błędna na teza.9-801.691-147 to część składowa Kommandogerät przeznaczonego tylko do silników BMW 801A
Woodhaven Napisano 2 Czerwiec 2016 Napisano 2 Czerwiec 2016 Prawdopodobnie cześć pochodząca z cylindra, 9-801.300-300 lob 9-801.300-305
DOMILUD PL Napisano 3 Czerwiec 2016 Autor Napisano 3 Czerwiec 2016 Sugerujesz Woody że to jednak Bf 109 ?W 1940 r. firma Messerschmitt przystąpiła do prac nad prototypem Me-109X z gwiazdowym silnikiem. Do prób przebudowano jeden z pierwszych Me-109F-0, który otrzymał silnik BMW 801A-0. W oryginalnej konstrukcji Me-109 wprowadzono duże zmiany: został przebudowany całkowicie kadłub w części centralnej oraz zastosowano nowy typ skrzydła. Samolot został oblatany 2.09.1940 r. W wyniku prób stwierdzono jednak, że nie ma możliwości zastosowania Me-109X do celów wojskowych. Jego dalsze losy nie są znane, ale wydaje się, iż po czerwcu 1941 r. mógł on przejść testy jako konkurent samolotu Focke-Wulf Fw-190A."http://www.samolotypolskie.pl/samoloty/1836/126/Messerschmitt-Bf-109F2No ale to jest luty 45r. !
Woodhaven Napisano 3 Czerwiec 2016 Napisano 3 Czerwiec 2016 Jeszcze można sprawdzić HS 129 i jego silnik Gnome-Rhône 14M..... może też miał montowany Kommandogerät.
DOMILUD PL Napisano 4 Czerwiec 2016 Autor Napisano 4 Czerwiec 2016 Trochę poszperałem i chyba raczej Hs odpada.Jesienią po zbiórce kukurydzy ruszę w teren :) Może co jeszcze wyjdzie.Na razie dzięki Woody.
DOMILUD PL Napisano 30 Październik 2016 Autor Napisano 30 Październik 2016 Wracam do tematu sprzed kilku miesięcy. Udało mi się w końcu dotrzeć na miejsce katastrofy samolotu. Spośród mizernych resztek trzy elementy kluczowe:aluminiowy uchwyt (rączka) z sygnowaniem: 9-801.422-796.14
DOMILUD PL Napisano 30 Październik 2016 Autor Napisano 30 Październik 2016 Rodzaj dźwigni regulacyjnej z zakresem regulacji 90-20 stopni z logo VDM i sygnowaniem: 9-801.692-102-_3Bardzo charakterystyczny kształt - oryginalny i nie uszkodzony (oprócz korozji oczywiście)
DOMILUD PL Napisano 30 Październik 2016 Autor Napisano 30 Październik 2016 No i coś co chyba przesądza - rozerwany pocisk zapalający (fosfor) kal. 20mm - a więc MG 151/20Zatem chyba Ju 88 i Do 217 odpadają ...
Woodhaven Napisano 31 Październik 2016 Napisano 31 Październik 2016 A co powiesz o uzbrojeniu;Ju 88 C-5 ( BMW 801 ~ 4 szt)Do 217 E1 ( BMW 801A ), E-2 (BMW 801L ), J-1/U1 ( BMW 801L ),...
DOMILUD PL Napisano 31 Październik 2016 Autor Napisano 31 Październik 2016 Woody nie dobijaj mnie ;)Możesz coś powiedzieć o tych ostatnich elementach?
Woodhaven Napisano 3 Listopad 2016 Napisano 3 Listopad 2016 Osłona z 14 cylindra Kolejna część z Kommandogerät.Próbuje przypisać konkretny typ Kommandogerät`u do wersji 801
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.