steve13 Napisano 29 Lipiec 2014 Napisano 29 Lipiec 2014 spód ramy. Najważniejsze, na głowce ramy nie ma żadnej tabliczki jest jedynie wybity numer ok. 59000. Wielkie dzięki za pomoc.
Catadero Napisano 2 Sierpień 2014 Napisano 2 Sierpień 2014 Dawno nie było, a niedziela się zbliża...Dziewczyna na motocyklu.C.
Hansdekawka Napisano 5 Sierpień 2014 Napisano 5 Sierpień 2014 @oseledes,posłałem Ci maila na priva przed chwilą.
GhostMG Napisano 17 Sierpień 2014 Napisano 17 Sierpień 2014 Pytanie do wszystkich poszukiwaczy podstodolniaków. Czy jest sens biegać po wsiach i szukać jakiegoś zapomnianego Junaka albo chociaż SHLki ? Czy jeszcze stoją takie rzeczy?
Hansdekawka Napisano 17 Sierpień 2014 Napisano 17 Sierpień 2014 Nikt nigdy nie przetrzepał i nie przetrzepie całego terenu,nikt nie zna dnia ani godziny,nie będziesz szukał, to jak chcesz znaleźć?
sebastian440 Napisano 20 Sierpień 2014 Napisano 20 Sierpień 2014 Witam. Czy ktoś z kolegów na forum orientuje się co to za silnik ? Pojemność ok. 350cm3, chłodzony wodą, zasilany stawidłem obrotowym od połówek wału. Tłoki z deflektorami. Silnik prawdopodobnie od jakiejś łodzi. Ostatni właściciel mówił , że to Konig ale nie widzę podobieństw ani do niego ani do GADa. Pozdrawiam seba440t2@wp.pl
st. strzelec Napisano 26 Sierpień 2014 Napisano 26 Sierpień 2014 Piękny podstodolniak ze zlotu SHL i pojazdów zabytkowych w Tokarni.
slaaneshadorrer Napisano 29 Sierpień 2014 Napisano 29 Sierpień 2014 Seba, tutaj chłopaki siedzą bardzo mocno w zachodnich motocyklach, jak nikt tutaj nie wie co to za silnik to też jest jakaś podpowiedź. Wszelkie podejrzenia wskazują na to, że jest to polski silnik. Może okolica w jakiej to dostałeś coś podpowie? Znam jednego gościa co siedzi w sporcie motorowodnym przy okazji na pewno zapytam.Za rok, obowiązkowo widzimy się na TP na wyścigach klasyków ;)
pająk Napisano 29 Sierpień 2014 Napisano 29 Sierpień 2014 Sebastian, moim zdaniem to nie jest polski silnik, przynajmniej do niczego go nie potrafię dopasować. GAD (pięćsetka) jest tylko podobny i nawet w latach powojennych miał żeliwny blok cylindrów, a tu jest aluminiowy. Przedwojenny Steinhagen też to nie jest. Możemy go spróbować zidentyfikować, napiszę Ci na priv.
rohan Napisano 30 Sierpień 2014 Napisano 30 Sierpień 2014 Sebastian44, całkiem niedawno oglądałem film o rosyjskich traperach którzy polowali w tajdze. Rewir każdego z nich miał 1000km2 powierzchni. Łodzie służyły im do pływania po wezbranym Jeniseju.I właśnie u jednego z nich widziałem taki silnik zamontowany wewnątrz łodzi (nie zaburtowy). Jak zobaczyłem te cyce od razu skojarzyłem je z Twoim wątkiem. Z tego właśnie powodu w poszukiwaniach informacji o silniku szedłbym na wschód.
bsam20 Napisano 31 Sierpień 2014 Napisano 31 Sierpień 2014 Trop słuszny. Pomagam koledze właśnie w reanimacji silnika zaburtowego do łodzi i jest bardzo podobny w budowie. Ten jego to jakiś WICHER czy jakoś tak. Wydaje mi się, że to jakaś starsza wersja.
manian Napisano 3 Wrzesień 2014 Napisano 3 Wrzesień 2014 Witam. Czy może któryś z kolegów orientuje się od jakiej maszyny może pochodzić ten amortyzator skrętu?
tosiek175 Napisano 4 Wrzesień 2014 Napisano 4 Wrzesień 2014 pokrętło amortyzatora od Pannoni. Dolna blacha jest nieoryginalna.
Moskit1/2 Napisano 8 Wrzesień 2014 Napisano 8 Wrzesień 2014 Witam dzisiaj trawiło mi się o to takie cudotyle ze nie leży u mnie ^^ Pytani ile by dać za to??Ps zagadka ^^ co to jest :)
husky1 Napisano 9 Wrzesień 2014 Napisano 9 Wrzesień 2014 http://moto.onet.pl/sokol-powrocil-premiera-polskiego-motocykla/cjj81
Hansdekawka Napisano 9 Wrzesień 2014 Napisano 9 Wrzesień 2014 Czyli, jak podejrzewałem , napęd od Kiwi`ego.
Klemens Forel Napisano 12 Wrzesień 2014 Autor Napisano 12 Wrzesień 2014 Proszę moderatora o zamknięcie tej częśći przenosimy się do nowej .Pozdrawiam Forel
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.