Jump to content

husky1

Forum members
  • Content Count

    2496
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Akumulatory zawsze były 12V , sposób pogłączenia dawał 24V.
  2. http://wpolityce.pl/sport/440983-nasza-mistrzyni-europy-zostala-terytorialsem
  3. Z całym szacunkiem, ale ; Olive -Drab vs Domorosly Ekspert to zdecydowanie Olive wygrywa . Wracając do manierki- niewatpliwie wyjatkowa.Gratulacje dla posiadacza.
  4. http://olive-drab.com/od_soldiers_gear_canteen_1qt_tin_plate.php Amerykanie jednak wpadli na pomysł cynkowania manierek wczesniej.Problemem jest, że nie są nigdzie skatalogowane.
  5. Czyżby to była "Steel canteen, tin or zinc plated GP&F" , 1943 wyprodukowana przez Geuder Paeschke & Fey Company, jeżeli tak, to jesteś posiadaczem jednej z niewielu zachowanych na świecie.Ale potwierdzenie zostawiam kol. JO - on jest specem od GI.
  6. @Balans "Takiej amatorszczyzny, dyletanctwa, tumiwisizmu i zwyczajnej głupoty jaka ma miejsce obecnie, to nawet za komuny nie było!" Obecnie? Sprawdz kto byl u steru wladzy w 2014 roku.
  7. Od Zil 131 to on nie jest - to diesel 6cyl. rzedowy - oryginalnie zil 131 ma v8 benzyna. Sama pokrywa to cos z pneumatyki.
  8. Przyrzad do rownania tarcz szlifierski tzw. Obciagacz.
  9. Balans - to co napisales , odnosi sie do standartowych S70i, Kadluby 60M sa produkowane na miejscu- s70i dla PSP maja inny uklad napedowy od standart s70i - dalej nazywaja sie s70i dla celow komercyjnych- blizej im do 60M- reszta scisle tajna :) -Pozdrawiam.
  10. Biedahawk" z napedem od 60M, z wyposażeniem bogatszym od czegokolwiek dostarczonego dotychczas za około 60% ceny 60M - na dokladkę będzie ich dużo więcej- a Airbus milczy- zajęty zapewne sklejaniem nielotow dla Ukrainy.
  11. Katastrofa marokanskiego Mirage F1 Do wypadku doszło podczas lotu odbywającego się w okolicach miejscowości Tawnat, stolicy prowincji pod tą samą nazwą położonej na północy kraju. Wg Sztabu Generalnego Królewskich Marokańskich Sił Powietrznych miało do niej dość z powodów technicznych. Pilot bezpiecznie katapultował się, został odnaleziony, a następnie przewieziony do szpitala na badania. Samolot uległ całkowitemu zniszczeniu. Poprzednio marokański Mirage F1 rozbił się w 2015 roku po zderzeniu z ptakiem. https://www.defence24.pl/sily-powietrzne-maroka-stracily-mirage-f1
  12. http://www.defence24.pl/polskie-samoloty-boeing-bbj2-po-pierwszym-odbiorze-gotowosc-operacyjna-w-2020-roku Przeczytajcie uważnie, to może zrozumiecie dlaczego B737 nie lata z VIP.
  13. Węgrzy kupując szesnaście śmigłowców też wynegocjowali program offsetowy. Francuzi zbudują nad Dunajem fabrykę części do tych maszyn. Prace w zakładach znajdzie około stu trzydziestu osób. (http://www.tvn24.pl) Nie czytasz linkow, ktore sam wstawiasz ?
  14. Za 16 śmigłowców 130 miejsc pracy.Jak powiedział przedstawiciel Airbus -co setny smiglowiec AH bedzie mial cześci z Węgier-bardz poważny offset :). U nas za 50 byloby ok. 400 miejs pracy- stosujac rachunek prawdopodobieństwa. Szkoda , że nikt nie wspomniał o wspanialym zakupie Ukrainy- ktora dostaje Airbusy wycofane przez firme obsługujacą platformy wiertnicze. Wycofane dlatego, że ludzie odmawiali wejscia na pokład po katastrofie i wielu awariach.Chociaz w przypadku Ukrainców- oni i tak za nie nie płacą tylko sojusznicy.
×
×
  • Create New...

Important Information