grec Napisano 11 Listopad 2012 Autor Share Napisano 11 Listopad 2012 Witam.Wpadła mi taka skrzyneczka.Elektroliza odpada (farba, napisy). Kwas szczawiowy będzie OK ? Nie mam z nim doświadczenia, nie wiem jaki będzie efekt końcowy a szkoda popsuć. Może jakieś inne sugestie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grec Napisano 11 Listopad 2012 Autor Share Napisano 11 Listopad 2012 W całości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grec Napisano 11 Listopad 2012 Autor Share Napisano 11 Listopad 2012 Środek jest całkiem OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grec Napisano 11 Listopad 2012 Autor Share Napisano 11 Listopad 2012 Szkoda, by to się zmyło, wyszło po przedarciu WD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lanca Napisano 11 Listopad 2012 Share Napisano 11 Listopad 2012 Piękna,proponuje szczawik,farba zostanie.Nie zapomnij o zabezpieczeniu po całej akcji ze szczawiem.Jak to zrobić?Na forum jest sporo opisane,poszukaj.Jak już ją zrobisz wrzuć do Wrześniowe Zaleziska" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grec Napisano 12 Listopad 2012 Autor Share Napisano 12 Listopad 2012 Dzięki, ale pytam bo jestem dość nieufny jeżeli chodzi o szczawik. Pozostawia czasem zielonkawy nalot na stali i np. zniszczył mi (zmieniła kolor) tablicę emaliowaną. Tak, że do emaliowanych rzeczy odradzam.Może to jednak jest w tym wypadku wyjście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blitzkrieg Napisano 12 Listopad 2012 Share Napisano 12 Listopad 2012 Ktoś się kiedyś żalił, że mu po szczawiu stemple popłynęły z wz.31 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...