Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

gumbi

Zagadka cz. 7

Recommended Posts

Ten skończono ale silnik nie wydolił (mieliśmy się trzymać takich co choć raz leciały).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Latać to latał... tyle, że a sucho" ;)

Hmm... Żadna podpowiedź nie przychodzi mi teraz do głowy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Co do podpowiedzi... można poniekąd kojarzyć z 4 pancernymi"
Co do latania - jak pisałem podjął próbę lotu ale silnik nie dał rady (oficjalny powód - taką informację znalazłem). Kolega Sonicsquad zapodał sprzęt, któremu nie dane było nawet tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
To nie miało prawa latać
http://pl.wikipedia.org/wiki/Caproni_Ca.60_Transaero

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wydaje się, że łatwiej było by dorobić skrzydła do jakiegoś transatlantyka;)
Titanic ze skrzydłami i góra lodowa by mogła Mu nastukać :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1911 Zbieranski:
Samolot (dwupłat) budowano z rur stalowych, skrzydła o rozpiętości10 m kryte płótnem. Silnik ENV 40 KM, widlasty 8 cyl., chłodzony wodą. Śmigło Chauvier, ciągnące, średnicy 2,25 m.

Budowę rozpoczęto siłami konstruktora i Stanisława Cywińskiego w warsztatach Krzemińskiego na Solcu, potem przeniesiono do hangaru Aviaty. Samolot oblatano pod koniec 1910, a próba oficjalna odbyła się latem 1911 roku.

Wiecej: http://www.eioba.pl/a/1tet/wydarzenia-w-historii-lotnictwa#ixzz1cm5PEIR1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chyba sie szanownym kolegom tematy koncza,podziwiam wiedze i zmagania, tu beret z glowy dla znajomosci tematu wsrod kolegow i szacunek wielki , http://www.flightglobal.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information