Skocz do zawartości
  • 0

bicia z nieśmiertelnika niemieckiego

HASAG40

Pytanie

Napisano

witam proszę o pomoc w identyfikaji bić na tej blaszce blaszka pochodzi z pomorza mierzeja wiślana w blaszkach jestem zupełnie zielony ale nie trafiłem jeszcze z takim biciem LH 1 pod spodem z góry dzięki za info.obczyściłem ile dało mam nadzieję że dobrze widać bicia

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
a czy kolega HASAG40 czytał ? :

6. Każdy post mający na celu identyfikację pod kątem odsprzedaży musi zostać oznaczony tagiem [Sprzedaż]. W ten sposób osoby które poświęcają czas na identyfikację będą mogły same podjąć decyzję czy chcą pomóc czy nie. Jeżeli znajdzie się osoba która ten nakaz będzie łamała zostanie usunięta z forum.

http://www.odkrywca.pl/kazdy-ma-to-przeczytac-przed-dodaniem-tematu-,654705.html#654705
Napisano

witam proszę o pomoc w identyfikaji bić na tej blaszce blaszka pochodzi z pomorza mierzeja wiślana w blaszkach jestem zupełnie zielony ale nie trafiłem jeszcze z takim biciem LH 1 pod spodem z góry dzięki za info.obczyściłem ile dało mam nadzieję że dobrze widać bicia

Napisano
dzięki czyli to grenadierzy ochotnicy ze wschodu fajnie a ta jedynka koło LH to nr żołnierza więc bardzo niski mi się trafił czy to prawda że takie niskie numery to blaszki żołnierzy wyższych stopniem?
Napisano
Oczywiście, że nie prawda :)
Poprostu masz fart. Bardzo często zdarzało się, że hiwisiory mieli osobną numerację.
No i czy właściciel zetona był grenadierem to tez wcvale nie pewne. Mógł np. powozić furą z amunicją ;)
Napisano

śmiej się śmiej bjar jak nie tym razem to następnym trafię dowódcę:-)najlepiej razem z właścicielem żebym miał pewność oczywiście żartuję:-)ale tak na poważnie to tak czy siak przyznasz że blaszki z tak niskim numerem nie zdażają się zbyt często?i przy okazji dodałem fotkę kolejnej blaszki jak ktoś może to niech napisze co oznacza skrót na niej z góry dzięki i pozdrawiam

Napisano
4 zapasowy dywizjon obserwatorów artylerii