gumbi Napisano 7 Czerwiec 2011 Napisano 7 Czerwiec 2011 Jak to mawiają nasi bracia w swym śmiesznym języku ano. Zapodajesz Waść.
gumbi Napisano 7 Czerwiec 2011 Napisano 7 Czerwiec 2011 Jak pisałem coś łatwego (ale zdjęcie chyba ciekawe). Zadajesz.
gumbi Napisano 7 Czerwiec 2011 Napisano 7 Czerwiec 2011 Tak na bardzo szybkiego strzelę Horten Ho-IX V2 / Gotha Go 229 z roku 1945
gumbi Napisano 8 Czerwiec 2011 Napisano 8 Czerwiec 2011 Witam. No cóż troszkę trwało ale może taki się nada.
gumbi Napisano 8 Czerwiec 2011 Napisano 8 Czerwiec 2011 No cóż masz pecha, podałeś odpowiedź więc zapodajesz.
gumbi Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 No cóż, rzekłbym iż jest to samolot pochodzący z DDR lub jak kto woli NRD o wdzięcznej nazwie 152, który uległ katastrofie w swym dziewiczym locie w roku 1959.
gumbi Napisano 11 Czerwiec 2011 Napisano 11 Czerwiec 2011 Witam, pozwolę sobie zadać kolejną zagadkę mimo braku potwierdzenia przez kol. Wilusia aby i inni korzystając z wolnego mogli się zabawić. Myślę, że średniotrudne.
mac Napisano 15 Czerwiec 2011 Napisano 15 Czerwiec 2011 Może jakaś podpowiedź oprócz tego że ma oznaczenie USA :)
Slajmi130 Napisano 15 Czerwiec 2011 Napisano 15 Czerwiec 2011 Tak dla uzupełnienia, na tym zdjęciu bosko wyglądają ci faceci po prawej z tymi czerwonymi opaskami na lewych rękawach.
mac Napisano 15 Czerwiec 2011 Napisano 15 Czerwiec 2011 Zapewne ministranci z miejscowego kościoła :)
wiluś Napisano 15 Czerwiec 2011 Napisano 15 Czerwiec 2011 Potwierdzam odpowiedź kol. Gumbi, choć jest niepełna. Samolot miał oznaczenie BB-152. Znany był jeszcze jako Baade 152 (od nazwiska kierownika zespołu projektowego inżyniera Brunolf'a Baade), Flugzeug 152 lub Dresden 152. Druga nieścisłość, to BB 152 rozbił się w swoim drugim locie 4.03 1959 (pierwszy lot odbył się 4.12.1958)
coe Napisano 15 Czerwiec 2011 Napisano 15 Czerwiec 2011 A jeszcze precyzyjniej to na zdjęciu wilusia jest BB-152/I V1, który faktycznie uległ katastrofie. Latał jeszcze drugi prototyp BB-152/II V4... Trzeci BB-152/II V5 służył do testów naziemnych. Rozwój konstrukcji anulowano po tym jak w ramach socjalistycznego podziału pracy" wyłączność na budowę samolotów pasażerskich przyznali sobie Rosjanie. Ciekawostką jest, że BB-152 zainteresowany był LOT.BB-152/I można odróżnić od BB-152/II po podwoziu i dziobie samolotu (zdjęcie).
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.