Skocz do zawartości

Nowy Garrett AT


panzerkris

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
No ale gwarancja to sie raczej firmy musza przejmowac, zwykly czlowiek korzysta z iezgodnosci towaru z umowa" i po klopocie. Gwarancja nie jest dla prywatnego istotna.
  • Odpowiedzi 273
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano
Po 34 dniach od dostarczenia sprzętu do serwisu sprzęcik wrócił do mnie.
Krótki filmik z kręcenia cewką:

http://www.youtube.com/watch?v=CJ7P4dNg1k4

Pozdr.
Napisano
No i fajnie kolego hubal100,teraz w vikingu będę się wzorował twoim filmikiem bo u ciebie się dało naprawić a u mnie to tylko zjechać z czułością bo ten typ tak ma.A teraz ich zażyje bo ten typ jednak tak nie ma i da się go naprawić.WIELKIE DZIĘKI ZA FILMIK
Napisano
Naprawa dotyczyła czegoś innego niż wzbudzanie.
Zasięgi przy tych samych ustawieniach pozostały te same,gdyby po prostu zmniejszyli czułość zmniejszyłyby się automatycznie zasięgi.


Pozdr.
Napisano
Uważam,że AT PRO nie jest żadnym badziewiem a raczej sprzętem który dostarcza użytkownikowi szczególnie w programie PRO mnóstwo informacji o znalezionym obiekcie ale po prostu niektórzy nie potrafią z tych informacji korzystać.
Gdyby dołożyć pewne właściwości GTI 2500 jak np. tryb all metal,podświetlenie,regulację głośności itp. można byłoby zrobić super wykrywacz.
Napisano
Kolego hubal100,ale przy ruchach nadgarstkiem już się nie wzbudza jak u mnie i ja mam zamiar to zareklamować.Oczywiście też uważam ten sprzęt za bardzo fajny,bo elegancko się poznaliśmy ale nie zmienia to faktu,że pewne niedogodności z nim mam
Napisano
Dopiero co napisałem e-maila do vikinga z filmikami jak sprzęt działa teraz i jak działa po naprawie.Zobaczymy czy odpiszą i co ewentualnie powiedzą?
Napisano
Kolego danielw4 po co sie z nimi bawisz w kotka i myszke?
Masz potwierdzona wade sprzętu. Oni doskonale o tym wiedzą. Zamiast wysyłać im filmiki idź i go reklamuj. Nierozumiem Twego zachowania...
Napisano
Kolego panzerkris,masz rację,pójdę i go zareklamuję.
A tak pro po dostałem e-maila od Vikinga i napisali mi w nim że jeżeli uważam że coś chodzi nie tak to żebym po prostu im podesłał a oni w jak najszybszym czasie go naprawią.Pod koniec tygodnia mają dostać dostawę części serwisowych,więc oddam go w przyszłym tygodniu.Jak dla mnie Viking podchodzi profesjonalnie do klienta,a to że Garrett wydał wadliwy sprzęt to już nie wina sprzedawców.
Napisano
Oj, śpiewałbyś daniel cienkim głosem, gdyby nie to forum.
Ludzki pan" obiecał naprawę i już klient szczęśliwy... :)))
Jeden taki tutaj bił pokłony dla Rutusa nawet za to, że to że ten mu wymienił głośnik, któren się był W ŚRODKU urwał, za jedyne 50 złociszy. Nie wiem skąd to szczęście, może dostał do tego głośnika gratis lizaka? :)))
Napisano
Już od miesiąca gadasz że to zrobisz. Przestań mówić zacznij robić.
Jeśli profesjonalizmem jest dla ciebie sugerowanie zmniejszenia czułości, zarzucanie ingerencji w wykrywacz, brak kontaktu, przedłużające się czynności serwisowe itd. itp. to życzę szczęścia w życiu. I samych profesjonalistów".
Twoja opinia o profesjonaliźmie opiera się na jednym emailu? Czas się obudzić.
Napisano
jacho czym się opierasz sugerując brak profesjonalizmu firmy Viking?Czy miałeś z nimi jakieś akcje?Zaczynam się bać czytając jak jedziecie po Vikingu
Napisano
To sprzedający odpowiada za towar wadliwy. Co mnie obchodzi czy oni to z Honolulu czy z Emiratów Arabskich ściągają.

Po pierwsze Viking nie od wczoraj wie że wykrywacze posiadaja usterke, po drugie nic nie robi aby przyśpieszyc termin USTAWOWY na wymiane lub naprawe, a po trzecie uważa ze generalnie podstawowy problem to jest brak problemu.
Nie wiem czy może byc gorszy sprzedawca.
I z czego byc tu zadowolonym? Z tego że cześci gołebiem pocztowym idą, bo niemożliwością jest że 30 DNI to za mało na wysyłke np. DHL-em. Podstawowa zasada PŁACE->WYMAGAM

Tak nawiasem mówiac szanujący sie sprzedawca powinien wycofać całą partie, a nie szukać następnego frajera.
Ja mam sie prosić żeby coś naprawili.
kol. jacho ma racje, brendzlowanie tutaj na nic.
Napisano
Obawiam się, że nie ma czegoś takiego jak ustawowy czas na naprawę. Ważny jest ten z umowy gwarancyjnej.
Viking przecież nie wycofa na swój koszt sprzętu którego nie produkuje i z którego ma tylko jakiś tam narzut.
Powinien to zrobić producent albo zorganizować sprawną akcję serwisową. A jak ten działa - każdy widzi.
W USA by ich za to zjedli, w Europie się nie przejmują, a b. demoludy mają w dużym poważaniu".
Napisano
A ja sie absolutnie nie zgadzam :) Kolega Brzeczyszczykiewicz nie wiadomo czemu uczepil sie jakiejstam gwarancji, ktora nie ma znaczenia dla zwyklego konsumenta :)

Atakujemy z tytulu niezgodnosci towaru z umowa i mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy.
Tak ze mozemy wieksze kuku zrobic jak bedzie sprzedawca kombinowal za wiele :)
Napisano
GWARANCJA A NIEZGODNOŚĆ
ZAKUPIONEGO TOWARU
KONSUMPCYJNEGO Z UMOWĄ

Nadal funkcjonuje pojęcie gwarancji. Oświadczenie gwarancyjne powinno być sformułowane w języku polskim, w sposób zrozumiały i nie wprowadzający w błąd.
Udzielający gwarancji może swobodnie kształtować treść gwarancji , jednak w dokumencie gwarancyjnym powinny znaleźć się : nazwa i adres gwaranta (udzielającego gwarancji) lub jego przedstawiciela oraz czas trwania ochrony gwarancyjnej.

Należy pamiętać, że gwarancja nie wyłącza uprawnień kupującego wobec sprzedawcy wynikających z niezgodności towaru z umową. Jeżeli na dany towar została udzielona gwarancja, konsument ma prawo wyboru, czy będzie dochodził swoich roszczeń w ramach gwarancji , czy w ramach niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową. W przypadku ,gdy konsument wybierze np. korzystanie z gwarancji- to korzysta z niej w stosunku do tej jednej, konkretnej usterki. W razie ujawnienia się w zakupionym towarze innej wady znów ma prawo wyboru, czy korzystać z uprawnień wynikających z karty gwarancyjnej, czy z instytucji niezgodności towaru z umową(dla przypomnienia :z niezgodności towaru z umową można korzystać maksymalnie 2 lata od chwili wydania przez sprzedawcę zakupionego towaru oraz należy poinformować sprzedawcę o defekcie rzeczy w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową).
Nie sposób jednoznacznie wskazać, co w danym przypadku będzie korzystniejsze dla konsumenta, czy dochodzenie roszczeń z tytułu gwarancji czy niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową . Aby umożliwić konsumentom dokonywanie dobrych wyborów podaję poniżej różnice pomiędzy tymi dwoma reżimami :
- z tytułu niezgodności towaru z umową : odpowiada sprzedawca odpowiedzialność ta powstaje z mocy prawa , istnieje 2 lata od wydania towaru, kupujący może żądać naprawy lub wymiany towaru na nowy, a w dalszej kolejności może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności konsument powinien zawiadomić o tym sprzedawcę,
- z tytułu gwarancji : odpowiada ten, kto udzielił gwarancji ,czyli gwarant(w praktyce jest to najczęściej producent ), roszczenia kieruje się do gwaranta , udzielenie gwarancji nie jest obowiązkowe(są towary, na które nie udzielono żadnej gwarancji) gwarant kształtuje treść gwarancji w dokumencie gwarancyjnym swobodnie, długość okresu gwarancji na dany towar określa ten –kto udziela gwarancji (gwarant), w ramach gwarancji najczęściej spotykaną formą zaspokojenia roszczeń jest naprawa lub wymiana, o sposobie zaspokojenia w konkretnej sytuacji decyduje sam gwarant.


Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Marianna Derela

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie