Jump to content

siłownia


janczar

Recommended Posts

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply
ja chodze na siłownie ale tylko w okresie zimowym bo tak jak kolega swiety napisał pare głebszych dołków i siłownia z głowy ale to tylko w okresie gdy nie ma sniegu :)moim zdaniem najlepsza dieta to duzo nabiału, ryb,owoce moza mieso no i ziemniaki :)
Link to comment
Share on other sites

A jaki efekt chcesz osiągnąć?
Jeżeli chcesz być pakerem" to nie umiem pomóc ale jeżeli chcesz mieć szczupłą, atrakcyjną i umięśnioną sylwetkę to zrób tak jak ja kiedyś.Fakt, że to trochę forsujące ale jak jest motywacja:
po śniadaniu: 150-200 brzuszków , 100 pompek,
Po obiedzie: 150-200 brzuszków , 100 pompek,
Wieczorem: 12 km żywego joggingu(nie marszu)pół godziny odpoczynku i 150-200 brzuszków , 100 pompek, i po tym jak odpoczniesz możesz jeszcze z raz 150-200 brzuszków , 100 pompek...25-30 dni i gwarantowany kaloryfer i efektowna stalowa rzeźba całego ciała.Teraz tylko trzeba pamiętać o regularnym treningu, nie opijać się browarem, i nie wchrzaniać frytek wieczorami...W połączeniu z dobrą bajerą wszystkie laski twoje;)I nie potrzeba ci żadnych odżywek...Posiłki regularne, normalne nawet z dokładkami oprócz kolacji oczywiście(alternatywa - owoce).



Na fotce pijany Stock po 24 dniach takiego treningu zszedłem z 81 na 72 kg, a zaznaczyć musze że bebech od piwska to taki chamski miałem...blee...powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Ja ćwiczę,już prawie 20 lat,i choć do czterdziechy żabi skok, coś tam jeszcze ciapkuję i te pół metra w łapie staram się zachować.Nie uchroniło mnie to jednak przed łokciem tenisisty,pomimo że nie chodzę z wykrywką od jesieni wciąż odczuwam.Nie znam się na tych nowoczesnych suplementach,ale generalnie stosuje się 2gr.białka /kg masy ciała,nie przejadać się węglowodanami gdyż nie spalone zamieniają się w tłuszcz,aminokwasy rozgałęzione, jako spalacz tłuszczu L-karnityna.Mięso ryb,kurczak,warzywa, owoce,chudy ser ,mleko.Rzecz najważniejsza żeby mięśnie nie przerosły mózgu.Pozdrawiam
Link to comment
Share on other sites

Rodzaj stosowanej diety i odżywek zależy od typu budowy ciała, metabolizmu oraz tego co się chce osiągnąć(siła, masa, rzeźba itd). Często wspomagający się takimi samymi suplementami ludzie uzyskują diametralnie rożne wyniki.

PS. O wiele ważniejsza jest systematyczność, determinacja i prawidłowa technika wykonywanych ćwiczeń podczas treningów niż najlepsza/najdroższa odżywka.
Link to comment
Share on other sites

Witam.
Mruk,jak jesteś miastowy to chyba tylko siłka:-)
Ja ma 33 latka,z czego 29 na wsi+duża gospodara.I taj jak powiedział Szumsk-nie ma lepszej siłowni:-).
Ja przynajmniej na brak siły nie narzekam,wieś mnie wzmocniła:-).
Pozdro.
Link to comment
Share on other sites

no miastowy, ale targam drzewo po lesie na opał(na wycince,oczywiście legalnej), rąbanie drewna itd, pojemniki z wynglem"(nie mam wsypu, więc trzeba targać taczkami lub takim oszakiem"), no i wykopki, a w zime odśnieżanie i wypychanie samochodu z zaspy na czas xD ale przy tym co się robi na wsi to jest nic:)

PZDR
Link to comment
Share on other sites

Mruk ale się na buchasz xD. Ja wstaje o 6 idę do roboty trzeba obejść wszystkie bydło i Trzodę Chlewną (roboty mnóstwo)wracam tak o 8 do domu. Następnie o 13 znowu to samo co rano też koło 2 lub 3 godzin pracy zależy od dnia. I o 17 też trzeba iść ale to już takie prace porządkowe itp. zajmują godzinę pracy. A w lato sporo biegam i oczywiście żniwa. Konkretnie codziennie się pracuje 0koło 6 godzin ale to zależy od dnia ;)
Link to comment
Share on other sites

Oj tak, chłopaki ze wsi są bardzo krzepliwi,mój kolega miał okazję się o tym przekonać na własnej skórze.Był kiedyś u ślicznej panny w gości,i kiedy czekał na przystanku wracając do domu,dostał w trąbkę że aż miło.Usłyszał tylko że obcy kogut nie będzie deptał naszych kur"i zgasło światło:-))
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information