Skocz do zawartości

Super trafienia 2009 - wasze nominacje !

huk 100

Rekomendowane odpowiedzi

• Odpowiedzi 100
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano
popieram przedmówcę, ja typuje skrzynię Kol. Mruka, na naboje do rakietnicy perkun(ja osobiście się ni spotkałem z tego typu skrzynią, czy też na forum, wydaje mi się że jest unikalna)

http://www.odkrywca.pl/forum_pics/picsforum23/skrzynka392.jpg

Pozdrawiam i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!
Napisano
Nie zrzędźmy kto trafił i sprzedał, kto trafił i zakopał, bo posiadanie jest fe, kto sam nie trafił, ale ma zdjęcie od ieznajomego", który przesłał zdjęcie do nas przypadkowo bluetoothem w autobusie;)

Chyba każdemu z nas, sprawia przyjemność oglądanie zdjęć z pieknych odkryć oddających atmosferę poszukiwań vide Nasze odkrycia / np. Greku" lub starsze wątki.

Jestem początkującym poszukiwaczem, jeśli chodzi o staż z wykrywaczem, ale chyba nie tylko mnie, niektóre zdjęcia znalezisk lub poszukiwań, przyprawiają o szybsze bicie serca, chociaż nie jestem kolekcjonerem.

[Gwoli wyjaśnienia, nie jestem kolekcjonerem, bo kolekcja" nie jest ukierunkowana. Zbieram to co znalazłem i nie jest śmieciem, bo liczy się dla mnie dreszczyk emocji samych poszukiwań - chwili od sygnału, do wyciągnięcia z ziemi i identyfikacji. Może wraz z upływem czasu to się zmieni, ale jak na razie o palpitację serca nie przyprawia mnie TEN konkretny przedmiot, którego nie mam/poszukuję, ale to co znalazłem - poza śmieciem.]

Meritum wątku - Z najwiekszą przyjemnością obejrzał bym dobre trafienia (nie tylko w tym konkursowym wątku") z mniejszą iloscia stresu, kilkunastu bezsensownych komentarzy dot. smutnych panów o 6 rano itp., ponieważ każdy kto jest tu dłuższą chwilę wie (nawet tylko obserwując), że pewnych znalezisk nie warto mieć w miejscu, w którym znajduje się komputer, z którego się pisze i wysyła zdjęcia, chyba że jest poza granicami tego pięknego kraju:)