Skocz do zawartości

Podstodolniaki Jadowite" czyli motocykle ze strychów i stodół.


Klemens Forel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 414
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano
Link : http://210277.homepagemodules.de/t537017f11722381-Neulich-im-Wald--.html
niestety dla zalogowanych.
Ale jaki to problem sie zalogować???
A sie opłaca, bo nawet bez znajomości mowy naszych odwiecznych przyjaciół, mozna se fajne zdjątka pooglądać,
a jest ich tam mnogość.
Napisano
Witam kolegów pasjonatów starych motocykli - chciałbym wam opowiedzieć historię którą słyszałem wielo krotnie od mojego dziadka który był pracownikiem pewnego niemieckiego dziedzica na terenach obecnie polskich : był to rok 1945 kiedy to wielkimi krokami do owego dworu zbliżała sie armia naszego przyjaciela ze wschodu dziedzic przy pomocy mojego dziadka zakopał zakonserwowany i zabezpieczony w domowy sposób motocykl (marki dziadek nie pamietał) w parku przy tym dwoże. Dwór został po wojnie rozkradziony a potem rozebrany przez mieszkańców pobliskiej miejscowości. Znam mniej więcej miejsceprawdopodobnego zakopania i tu pytanie do was jak można to sprawdzić i ewentualnie uwonić to co zostało z motocykla z ziemi.
Napisano
Śliczny to on jest, ale z ceną facet przeholował 35000. Za takie pieniądze to można ks750 do remontu kupić.
Pozdrawiam
Napisano
Moze nie do końca w temacie ale NIESAMOWITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kURDE JESZCZE W SZOKU JESTEM JAK TO OBEJRZAŁEM .Polak potrafi: http://www.youtube.com/watch?v=x6H85GhCetw&feature=related
Napisano
Moze nie do końca w temacie ale NIESAMOWITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kURDE JESZCZE W SZOKU JESTEM JAK TO OBEJRZAŁEM .Polak potrafi: http://www.youtube.com/watch?v=x6H85GhCetw&feature=related
Napisano

Wracając do tematu. Przypadkiem w szpargałach trafiłem na fotkę podwozia motocykla Indian. Kupiłem go jeszcze w czasach szkolnych, ponieważ...miał zamontowany silnik i skrzynię biegów HD WLA. A ja właśnie z wuelką" zaczynałem.
Przód, jak widać na ćwierćeliptycznym resorze (przy okazji-w Dzienniku Bałtyckim był kilka miesięcy temu artykuł o Indianach i z radością powitałem zwrot esor ćwierćepileptyczny" zamieszczony tamże) a tył na suwakach-oryginał! Przedni błotnik o łącznej długości przekraczającej połowę obwodu koła. Przypuszczalnie był w oryginale silnik 1000 SV, a całość to wersja dla MP lub zwykłej policji.

C.

Napisano
Jest to wyrób powojenny przeznaczony do wszelkich motocykli, w których dało się zamocować takie siodełko, np. SHL M04 (fabrycznie była to solówka), wszelkiej maści setki" jak i wiele innych jednośladów. Na pewno nie można takiego siodełka przypisać do jednej marki.
Napisano
Tyle, że w którymś z numerów Svet Motoru" na ostatniej stronie było zdjęcie takiego modelu przedstawionego jako 1000
(z białymi błotnikami), dla MP. Ale spierał się nie będę, bo jeśli chodzi o Indiany, to chyba nie znam nikogo lepszego.

C.
Napisano
Krzysiu,
1000-ce przestali produkować około połowy lat 30-tych (roku konkretnego nie pamiętam w tym momencie).
Błotasy, oblachowanie posdstawy mocowania lampy, kierownica itd świadczą o tym,że to motocykl z lat 40-tych a wtedy Indian produkował 1340, 1200, 750, 500 i czwórkę, nie licząc anglików z napisem Indian na zbiorniku, ale to po wojnie.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie