Jump to content

Smutni panowie:(


mihura

Recommended Posts

Witam Forumowiczów i jak w temacie chciałbym poruszyc temat-Wizyt o porannej porze panów z nakazem.
Przyglądam się temu Forum kawał czasu i jeśli ktoś tylko zamieści coś, co przypomina coś co powinno to coś przypominać w ciągu kilku minut jak zza ściany pojawiają się wyjce:
Spodziewaj się smutnych panów",Już po ciebie idą"etc.Kto śledzi forum sam sobie znajdzie te przepiękne i bezwartościowe tępe przygatki.Wydaje mi się,że regulamin forum jasno okresla-to i tamto tak, a tamto nie.
Bez urazy,ale jak czytam te pierdy pouczające to nie wiem co o tym sądzić.
Jeśli będę chciał pozostać anonimowym i pokażę wbrew regulaminowi całą swoją PIĘKNĄ SPRAWNĄ kolekcję broni to nawetSMUTNI PANOWIE" nic nie zrobią.
Nie chodzi mi o rozpętanie kolejnej burzy na forum,tylko dośc mam czytania bzdetów jw.Młody eksplorator idzie do lasu,nie zna przepisów o posiadaniu broni i amunicji oraz materiałów wybuchowych,pierwsz sygnał na skraju drózki-no i jest długie na 80cm,sypie sie w rękach,ale jest.Pędem do domu, foto i do indentyfikacjiCzy ktoś mogłby itp."
A tu zimny prysznic, za dwie minuty, od nadmiernie nadgorliwych.
Temat archaiczny i proszę o opinię. Byle nie od tych co za dużo na forum uzywają nazewnictwaSMUTNY PAN"
pzdr.
Link to comment
Share on other sites

ale jak czytam te pierdy pouczające to nie wiem co o tym sądzić"

i pokażę wbrew regulaminowi całą swoją PIĘKNĄ SPRAWNĄ kolekcję broni to nawet"SMUTNI PANOWIE nic nie zrobią."

ylko dośc mam czytania bzdetów"




Jak nie nie znosisz czytania tego na forum to może poczytaj takie pierdy jak Ustawa o broni i amunicji, Kodeks Karny, Kodeks Postępowania Karnego.....

Cóż, ja też mam dość czytania bzdetów ludzi sfrustrowanych wejściem w kolizję z prawem....


Post został zmieniony ostatnio przez moderatora pomsee 20:23 23-03-2009
Link to comment
Share on other sites

Zmień kursywę acer,bo ciężko rozczytać nawet własny tekst a tak z grzeczności to nie powielaj, tylko napisz coś konkretnego od siebie.
pzdr.
ps. Napisz mi ,że mnie też odwiedzą a zdobędziemy szczyt kolego acer.
Link to comment
Share on other sites

Mi to wszystko przypomina mieszkanie w komunie albo podczs okupacji. Przypomniała mi się akcja z filmu Anna Frank" jak to żydowska rodzinka mieszkała w belgii pod okupacją. Nagle, podczas końcówki filmy ktoś wszystko wygadał i gestapo przyszło i przeszukało dom i wywiozło częśc rodziny do arbeit macht frei" (oświęcimia). A dzisiaj mamy zamaiast obozu posterunek i sąd.
Link to comment
Share on other sites

Mihura, z grzeczności to napisałem ci co myślę - i napiszę to jeszcze raz jaśniej, jako dobrą radę a nie groźbę
- mniej zarozumialstwa i buty, bo na tym dobrze się nie wychodzi.

Jaśniej nie da się.
Link to comment
Share on other sites

Młody eksplorator idzie do lasu,nie zna przepisów o posiadaniu broni i amunicji oraz materiałów wybuchowych,pierwsz sygnał na skraju drózki-no i jest długie na 80cm,sypie sie w rękach,ale jest.Pędem do domu, foto i do indentyfikacji"Czy ktoś mogłby itp.
A tu zimny prysznic, za dwie minuty, od nadmiernie nadgorliwych."

Nieznajomość prawa nie zwalnia od jego przestrzegania.
Fajnie wymyśliłem?:)))

Zimny prysznic jest dobry.
Pozdro.
Link to comment
Share on other sites

No dobra panowie bo troche sie rozmarzyliśmy,ale wracając do tematu ilu z tych nieszczęsników którzy pokazali nieregulamin znalazło sie w czterech ścianach?
Wydaję mi sie,że ci którzy..zaliczyli topa za bardzo chwaliło się znaleziskami wśród niezbyt bliskimikolegami"
I tu jest problem.
pzdr.
Link to comment
Share on other sites

mihura jak coś piszesz to potem pamietaj co napisałeś, a napisałeś pokażę wbrew regulaminowi całą swoją PIĘKNĄ SPRAWNĄ kolekcję broni to nawet"SMUTNI PANOWIE nic nie zrobią." i co taki kozak z Ciebie a pokazujesz jakieś nysy itp. to się nadaje na forum miłośników motoryzacji PZDR ja czekam na tą kolekcje broni :)
Link to comment
Share on other sites

hehe znowu watek o fotkach...wiem cos o tym .Kiedys Policja zabrala mi kompa i razem z nim foty ktore byly na dysku twardym. Po jakims czasie przyszlo wezwanie na KWP i pytania nt tychze zdjec. Twardo mowilem ze wszystkie pochodza z neta ,jechali ze mna na chate zeby sprawdzic czy mieszkanie z tychze fotk nie jest moje ,robili foty mebli ,dywanu zeby dla pana prokuratora pokazac ze to inne mieszkanie z fotek :) Jednak musieli uznac ze mowie prawde ,bo nic poza kb u mnie nie bylo z tych fotek. Wniosek ? Wklejc foty mozna jkie sobie chcesz ,ale podstawa to miec czysta chate ! Nie robic w rzadnym wypadku filmikow ,zdjec z bronia (chyba ze z zamaskowana twarza) Wąsy z KWP nie mogły szczegolnie przebolec fotek kolesia z MG 42 ,DP 28 i PPs 43.
Mam jednak swiadomosc ze ciagle jestem na widelcu...
Link to comment
Share on other sites

A myślisz że po co się ostrzega młodych żeby nie znosili tego szmelcu do domu i nie pokazaywali fotek z pewnymi rzeczami tylko po to żeby potem nie mieli problemu. Sam wiesz jakie u nas prawo i nie są to jakieś pierdy tylko dobre rady a jeśli chodzi o Twoje autka to Ty możesz pokazywać ile ich chcesz gorzej u nas z militarką pozdro
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information