Skocz do zawartości

Raupenschlepper Ost / Steyr RSO ( Część III )


Lemeryt

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 409
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Po analizie fotek z całego tego wątku jestem pewny, że na fotce kolegi Bodzia jest V8. Są dwie charakterystyczne cechy: wentylatory(jak słusznie zauważyłeś) i pokrywy zaworów.
http://www.odkrywca.pl/forum_pics/picsforum21/1_rso_woodhaven_444a.jpg
http://www.odkrywca.pl/forum_pics/picsforum21/1_rso_woodhaven_445a.jpg
http://www.odkrywca.pl/forum_pics/picsforum22/woodhaven_new_york_us_00102.jpg

Na te dwie cechy zwróćmy uwagę także przy silniku tego Czecha. To także V8, znowu pokrywy zaworów i wentylatory. Chociaż diesel też był chłodzony powietrzem to jego wentylator był zupełnie inny, miał postać tuby po lewej stronie silnika(patrząc od przodu).
http://www.odkrywca.pl/forum_pics/picsforum22/woodhaven_new_york_54777021.jpg
http://www.odkrywca.pl/forum_pics/picsforum22/woodhaven_new_york_54777022.jpg

Generalnie na takich ujęciach tego Czecha" nie było by go widać, tudzież było by go słabo" widać.

A tu diesel Deutza zamontowany w tym kołowo gąsienicowym wynalazku:
http://www.odkrywca.pl/forum_pics/picsforum22/clip_2hhj.jpg

Reszta Wasza Panowie:)))
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście masz rację, nie zwróciłem na to uwagi.
Przypomniało mi się że gdzieś w kolekcji mam jeszcze trzy zdjęcia z tego miejsca muszę je odkopać.

A dziś szersza panorama zdjęcia zamieszczonego przez Lemeryta.
http://www.odkrywca.pl/forum_pics/picsforum22/lem_1_copy2.jpg

Bardzo podoba mi się malowanko tero RSO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
f35jsf klekot diesla to jeden z najprzyjemniejszych odgłosów tego świata, jednak na to jeszcze za wcześnie.

Zdjęcia, które Wam zaprezentuję to efekt pomocy wielu ludzi i 20 godzin w trasie. Rozwiązanie problemu transportu jak zwykle zawdzięczamy bezinteresownej pomocy ze strony Pana Grzegorza Gomulaka. Podziękowania należą się również mojemu teściowi, który jak dotąd cierpliwie powozi" półciężarówką pełną rdzawych artefaktów :)....
Jak zmieścić 5 metrowe zastane przez przeszło 60 lat taśmy gąsienic na 2,5 metrowej skrzyni ładunkowej ? Na zdjęciu początek zmagań z zastosowaniem 5 tonowych pasów – polecam ten sposób....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekspedycja po części nie byłaby możliwa gdyby nie pomoc Wszystkich osób które dotychczas złożyły darowizny na rzecz Projektu RSO". Szczególne podziękowania należą się dwóm kolegom :

Rafałowi - ra_v

Arkowi - Woodhaven

Wielkie dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opór materii pokonany, gąski gotowe do załadunku, pozdrowienia dla wszystkich którzy kiedykolwiek próbowali rozruszać zardzewiałe ogniwa :):)...
Te gąsienice wyglądają niewinnie ale żeby podnieść jedną taśmę trzeba przynajmniej czterech ludzi.

W zakupie tych 80 gąsek dużą pomoc okazał Dziej - dzięki Bartek i pozdrawiam.

tombspider - zedrze się kilka tych szczotek, ponieważ to nie wszystkie zakupy z tego wyjazdu, ale o tym jutro....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach w euforii zapędziłem się chyba troszkę z tym dieslem, no ale mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będę miał jeszcze okazję pogratulować klekotu:)))
Tymczasem wielkie gratulację za ten zakup.
Widać na wiosnę różna gadzina się budzi i wszelkie glizdy i gąsienice wypełzają z ukrycia:)))
Kolego Lameryt pamiętaj, że jedna gąsienica Tygrysa ważyła 3 tony a doświadczona załoga wymieniała ją w 25 minut, także trenujcie, a na pewno będziecie osiągać takie czasy i gąsienice nie będą stawić żadnego oporu:)))
Na koniec jeszcze raz gratulację.

Ps
Cieszy się człowiekowi gęba jak widzi takie laszki z dziurką".
Tak trzymać.
Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie