bodziu000000 Napisano 20 Kwiecień 2007 Autor Napisano 20 Kwiecień 2007 Zaczynamy kolejną część.Na dobry początek PZL P.24 w barwach greckich.Link do poprzedniej części:http://www.odkrywca-online.pl/pokaz_watek.php?id=404393PzdrBodziu
rwd Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Na zdjęciu W Aeroklubie Krakowskim" samolot to Hanriot H-28 SP-AMB (nr fabr.30-138) użytkowany w tymże aeroklubie w latach 1934-36.
Hornet Napisano 25 Kwiecień 2007 Napisano 25 Kwiecień 2007 Na Ebay jest cykl zdjęć z Okęcia 1939 roku.Nie ma sensu ich chyba wklejać- gdyż już wszystkie niedawno były wklejane w wątek nr.7
Hornet Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 Dwa malutkie zdjęcia RWD-8 z numerem taktycznym 10" Malowanie na srebrno.
Hornet Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 Możliwe,że go nie było-mała fotka P-11C z dobrze widocznym godłem
leszek01 Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 Z Allegro- może ktoś wie co to za samolot, kiedy i przy jakiej okazji wykonano tą fotografię?
Szarubek Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 Bellanca J-300 Warsaw braci Bolesława i Józefa Adamowiczów. W dniach od 28 czerwca do 2 lipca 1934 roku przelecieli oni tym samolotem przez Atlantyk z Nowego Jorku do Warszawy (oczywiście z międzylądowaniami).Bellanca została po przelocie odkupiona od nich przez Zarząd Główny Ligi Obrony Powietrznej i Przeciwgazowej, wyremontowany i zarejestrowany w Polsce jako SP-BPG. Rozbity w 1939 roku przy lądowaniu w Brześciu w trakcie ewakuacji.Zdjęcie zrobiono być może w Toruniu lub w Warszawie po przelocie.
Szarubek Napisano 30 Kwiecień 2007 Napisano 30 Kwiecień 2007 Rysunki z okładki Techniki Lotniczej i Astronautycznej" nr 6 z 1984 roku. Jest tam artykuł Andrzeja Glassa (str. 30-32) na temat tego przelotu. Marna jakość druku, ale jest też trochę zdjęć.Zainteresowanym mogę przesłać skan tego artykułu na priva.Pozdrawiam - Szarubek
Gebhardt Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 He, he nie tylko przy ale i w Zubrze. Zubry cieszyly sie dobra renoma wsrod zalog bo w porownaniu z Losiem bylo multum miejsca i mozna bylo spokojnie siedziec dokola stolu i grac w karty dla ukrocenia nudnych dluzszych przelotow :).
Hornet Napisano 4 Maj 2007 Napisano 4 Maj 2007 Ciekawe,kiedy wypłyną zdjęcia Żubrów w służbie Luftwaffe??? Parę sztuk(6??) latało ponoć do 1943 w szkole ślepego pilotażu. Świetnie nadawał się do lotów w nocy......Czy Ciołkosz był tego świadomy?????????
leszek01 Napisano 5 Maj 2007 Napisano 5 Maj 2007 FLUGZEUG-Friedhof Fliegerhorst POLEN- myślę, że na pierwszym planie Karaś
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.