Skocz do zawartości

RUTUS-WELKA ŚCIEMA!!!!


jakofako

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Jednak nie rozumiesz słowa pisanego. A właśnie chciałem Ci zaproponować że usuniemy ten wątek w całości a Ty założysz nowy identyczny, napiszesz tam Dzień dobry jestem tu po raz x i chciałem wyrazić swoją opinię na temat traktowania klientów w firmie Rutus" ale bez naduzywania wielkich liter, bez nadużywania wykrzykników i bez obrażania innych.

Ale skoro wybrałeś opcję pracuję na bana" to też to szanuję. To wolny kraj a to Twój wybór.
  • Odpowiedzi 98
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano
Witam :( czy nie da rady inaczej takich spraw załatwiać,normalnie szok!jakofako jestes strasznie rozgoryczony,Jesli chodzi o skargi napisz do .....ale jestes strasznie natarczywy!! nikt by Cie tak nie napadł jeśli rozegrałbys to w normalny sposób.

pozdrawiam
Napisano
a o uczciwości słyszałeś Bocian???(wątpię).Kończę,bo ta dyskusja nie ma sensu.Jestem rozczarowany Wami.Mam nadzieję,że niczego ciekawego juz nie znajdziecie.
Napisano
Witam tak czytam i czytam i dochodzę do wniosku ,że to jakaś niezadowolona konkurencja.

pozdrawiam
ps.nie jest ważne jak mówią ,zle czy dobrze ważne, że mówią:)
Napisano
slyszałem gdzieś,że po to jest internet,po to są niezależne fora,aby wymieniać opinie,poglądy,aby była wolność słowa-ja piszę prawdę,a wy-straszycie kasowaniem postów-jesteście po prostu nieuczciwi(pytanie dlaczego).I żeby nie było-nie rozstaniemy sie na waszych zasadach.Ja tu zostaję!!!!!
Napisano
odnośnie konkurencji faktycznie jestem konkurencyjny-nie daje sie zastraszyc-zbywać-poniżać-powiem więcej jestem do dyspozycji,ale nie na zasadach klakierów,którzy tylko czekają(mam takie wrażenie i na czyje zlecenie)abym może podał im adres-zresztą nie ma sprawy tylko niech podają swoje dane(prawdziwe)
Napisano
dodam jeszcze,że to nie żadna konkurencja tylko klient,którego olano w parszywy sposób-niech inni o tym wiedzą-osoba zainteresowana,z tego,co słyszałem zapoznaje sie z tego typu opiniami i wie kogo potraktowała tak,a nie inaczej
Napisano
to nie jest forum psychologiczne tylko forum odkrywca(przypominam),dział sprzęt,więc pisze na temat,dodam,że przydałby sie socjolog do określenia stopnia dziwnego zjawiska zachodzącego po zapodaniu postu,który wystawiłem
Napisano
Sorry do moderatorów-musze niestety odpowiadać na posty nie związane z tematem,który rozpocząłem.Z drugiej strony musiałem odpowiedzieć na te nagonki,któe dotknęły mojej osoby.W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do mojej tożsamości i wiarygodności prosze o kontakt na podany e-mail.Pozdrawiam!!!!
Napisano
Kolego jakofako,

jesli jest koledze tutaj tak żle to dlaczego kolega sie nie wyloguje i nie wejdzie na strony LPR czy innych wiecznie niezadowolonych? Przeciez tam mozna do woli krzyczec nt. teorii spiskowych, zmowy wyksztalciuchów i innych tego typu dyrdymałów. I można nawet spotkać tam podobnych sobie harcowników".
Wyraził kolega opinie nt. poziomu obsługi i dobrze ( abstrahując od sposobu w jaki została wygloszona), jesli jednak nie ma wiecej do dodania to po co nabijac licznik postów?

Proszę wiec nie obniżac poziomu Forum.

Z zyczeniami spokojnej nocy,
Marcin
Napisano
Witam, pomijając rozgoryczenie to właściwie z postu autora nic nie wynika, zero konkretów i ciągłe powtarzanie iedotrzymanie terminu", olewanie klienta". Mam wrażenie że cała rzecz kręci się wokół terminu dostarczenia, a na to może składać się wiele przyczyn nie zależnych od nadawcy.
Konkretne pytanie=konkretna odpowiedź.
Napisano
Witam!

Od strony merytorycznej post Kolegi Jakofako jest prawdziwy.
Zamówienie było dokładnie 14 dni temu .
W rozmowie telefonicznej mówiłem że wolałbym zrealizować w lutym.
Dziś mamy 6 .02.Zamówienie Kolegi powinno być dziś zrealizowane.

Myślę ze ta informacja dla uczestników forum wyjaśni fakty.

pozdrawiam .

RUTUS
Napisano
Jeżeli sprzet jest dobry to znaczy że popyt jest na niego duży i firma może pracowac pełna parą żeby w kolejności realizować zamówienia.Skoro ktoś jest w gorącej wodzie kąpany i uparł sie że chce w tym przypadku bezpośrednio od producenta to jego strata .Leży jeszcze śnieg i chyba potrzebny mu jest do powieszenia na ściane.Sprzet od ręki można nabyć w wyznaczonych przez producenta sklepach i nie ma wtedy problemu.Pozdrawiam
Napisano
Witam wszystkich.Zamieściłem na forum post dotyczący braku terminowości w realizacji zamówień sprzętu,co jest bezsprzecznym faktem(proszę przeczytać dwa posty wyżej).Natychmiast zostałem zaatakowany w niewybredny sposób i bynajmniej mało merytoryczny.Uznano mnie za agenta konkurencji,osobę niezrównoważoną itd.(wystarczy poczytać wcześniejsze posty).Przez przypadek z rana osoba zainteresowana ustosunkowuje się do mojego postu i o dziwo fakty przemówiły.Wyjaśniam raz jeszcze:
-nie krytykowałem sprzętu
-miałem zastrzeżenia do słowności i terminowości realizacji złożonego zamówienia
-pierwszy kontakt z klientem jest bardzo ważny w handlu(każdym)i determinuje każdą relację międzyludzką
-zrozumiałe dla mnie jest,że w każdej dzialalności występują problemy,jak np.wiele zamówień,ale na takie okoliczości ludzie już dawno wyposażeni zostali w różne środki techniczne ułatwiające komunikację
-w kwestii formalnej zakup wykrywacza jest taką samą transakcją handlową jak każda inna i mają tu zastosowanie takie same pojęcia i zasady jak w całym handlu ,tj.umowa słowna,zobowiązania,terminy,realizacja.Ja ze swojej strony w całości się wywiązuję z zawartej umowy,a sprowadzony zostałem do roli petenta,który jak chce coś kupić to owszem może ale w całości na warunkach sprzedającego bez prawa głosu
-w kwestii zakupu w sklepie.Nie jest tajemnicą,że producenci sprzedają sprzęt bezpośrednio i przez pośredników.Po co kupować drożej u pośrednika,który dodatkowo ma siedzibę tak samo daleko lub dalej niż producet?
-ostatnia uwaga jaka mi przychodzi ma myśl,to taka,że sam jestem sobie winny,bo raczyłem na forum m.in.do tego przeznaczonym wyjawić swoje racje(bynajmniej nie bezzasadne),bronić sie przed delikatnie mówiąc niewybrednymi zaczepkami,nieuczciwą oceną sytuacji przez kilka osób.A tak wogóle,to o co chodzi,po co mi ten sprzęt zimą,cyt. a ścianę do powieszenia...".Nie wiedziałem,że decydując sie na zakup takiego sprzętu należy podać konkretne powody jedo zakupu.
Na koniec ostatnia moja uwaga-mam nadzieję(na podstawie tego,co przeczytałem wcześniej),że ten sprzęt nie będzie faktycznie tylko do powieszenia na ścianie,bo tego typu stwierdzenie od mojego sznownego poprzednika na forum zabrzmiało niemal jak zla wróżba
Pozdrawiam wszystkich uczciwych ludzi.
Napisano
Ty musiałeś się bronić przed zaczepkami?

Cze Wszystkim!Zaliczyłem chyba wszystkie fora w necie i posty(Google,Yahoo,Onet)na temat Solarisa.Jedno,co mnie uderzyło(was też???),że jak tylko były negatywne opinie,to zaraz się odzywali klakierzy,którzy "zbijali poprzednie posty i wsio buło cacy.Gdzie indziej syf obsługa,serwis,zamówienia(terminowość),a Rutus pełna dbałość o klienta(klient nasz pan).Gówno prawda!!!Miły,spokojny głos i ściema na maksa!!!A przede wszystkim brak słowności!!!!"


Czego oczekiwałeś przy takim wjeździe na forum? Oklasków?

Wchodzisz z butami do czyjegoś domu, ani dzień dobry ani kukuryku, obrażasz ludzi, tłuczesz po oczach wykrzyknikami, masz gdzieś netykietę i teraz nie potrafisz się do tego przyznać tylko stosujesz spychologię ja niewinny inni winni" wybacz ale chyba jednak podziękujemy Ci tutaj za obecność skoro zachowujesz się w ten sposób.


I zacytuję jeszcze jeden fagment:

-pierwszy kontakt z klientem jest bardzo ważny w handlu(każdym)i determinuje każdą relację międzyludzką"

sprafrazuje to:

-pierwszy kontakt z użytkownikiem jest bardzo ważny na forum(każdym)i determinuje każdą relację międzyludzką"
Napisano
> w kwestii zakupu w sklepie.
> Nie jest tajemnicą, że producenci sprzedają sprzęt bezpośrednio i przez pośredników.
> Po co kupować drożej u pośrednika, który dodatkowo ma siedzibę tak samo daleko lub dalej niż producet?

Wybaczy Pan, ale to stwierdzenie jest mocno nieprzemyślane - delikatnie mówiąc. Neguje Pan podstawy handlu.
Producent, jak nazwa wskazuje, jest od produkowania. Od sprzedaży są dealerzy - oni mają za zadanie dbać o klientów na swoim terytorium.

Jeżeli od producenta można kupić taniej niż od dealera to nie jest w porządku, bo znaczy to, że producent maw d**** swoich dealerów i w efekcie może się spodziewać, że nie będą mu zbyt lojalni... Tylko dealer kupuje taniej od producenta.

W tym przypadku jednakże widzę cenę 1299 zł brutto zarówno na stronie jednego z dealerów (sklep z Wrocławia), jak i na stronie producenta? A więc? Wg mnie wszystko jest OK i tak jak być powinno - cena jest taka sama w sklepie u dealera i u producenta. Kwestię negocjacji indywidualnego upustu pomijam.

M.
Napisano
Panie jakofako
Strach pomyśleć co będzie się działo po pierwszym wypadzie z nową wykrywką.Cierpliwość i jeszcze raz cierpliwość.pozdro.R23
Napisano
Wchodzę z butami do czyjegos domu???Po pierwsze to nie dom tylko ogólnodostępne forum.Gdyby nie jego użytkownicy,a w tym równiż ja to forum by nie istniało,bo pies z kulawą nogą by tu nie zajżał.Bez powitania????obrażam???Prawda jest taka,że napisałem o swoich doswiadczeniach z kupnem,a próbowano mnie zbyć i ośmieszyć.Komus bardzo zależy,by nie wychodziły negatywne posty w poruszanym temacie.Napisałem prawdę i kropka.Co do zakupów polecam lekturę strony producenta.Nie trzeba kupować przez pośredników,bo producent sam przyjmuje zamówienia na swojej stronie.Co do ceny sprawa jest dyskusyjna.Ale do dyskusji nie z szanownymi kolegami.Przypominam,że tematem mojego postu nie była cena i dodam,że cena to nie Wasz problem.
Napisano
W imieniu moim i calej administracji forum odkrywcy" uprzejmnie prosze o spokoj- Kazdy nastepny post naruszajacy mir domowy tego forum zostanie potraktowany jako napasc i zostanie odparty z cala stanowczoscia !
Napisano
Dodam jeszcze,że sklepy współpracujące trudno nazwać dealerami.Dealer to określenie nie sprzedawcy,a więc pośrednika pomiędzy producentem a kupującym.Dealer to coś więcej.Dealer nie tylko sprzedaje,ale również promuje markę,prowadzi serwis,doradztwo itp.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie