zelig Napisano 20 Wrzesień 2005 Autor Napisano 20 Wrzesień 2005 Przewraca się strony! (W pierwszym poście tego mało interesującego wątku jest podane miejsce gdzie można je przejżeć. Borgw. są w 2gim tomie - pod 2gim adresem).pst, pst! Wsadzam prewkę owego dramatu potwornego, kolejowego, jakże wojennego i wymownego.Wg. mnie ruski chcieli uprowadzić koleją 2 borgwardy i 1 czołg, ale im się pod czołgiem wagon złamał. Dlatego są tacy smutni.
Mirosław Jastrzebski Napisano 21 Wrzesień 2005 Napisano 21 Wrzesień 2005 To nie są Borgwardy. Są za małe. Trzeba pogrzebać w książkach lub w internecie. Czuwaj
Grzesio Napisano 21 Wrzesień 2005 Napisano 21 Wrzesień 2005 Na górnej fotce jest Renault UE.PzdrGrzesiu
zelig Napisano 22 Wrzesień 2005 Autor Napisano 22 Wrzesień 2005 Oko mistrzów ogromne i wiedza bystra! A to drugie małe czym jest? To jakiś wagon kolekcjonerski był..?Dodatkowo jeszcze załączam panoramę kolejową - przegapiłem, iż te fotki się ze sobą zgrabnie łączą (konkretnie: łączą się ze sobą pod dość dziwacznym kątem - dotychczas niespotykanym w historii kolejnictwa :)
Mirosław Jastrzebski Napisano 23 Wrzesień 2005 Napisano 23 Wrzesień 2005 Niemcy w Warszawie uzywali dwa typy Borgwardów : IVB I IVC. Ten drobiazg pancerny przypomina przy duzej dozie optymizmu wcześniejsze konstrukcje typu I i II. Lecz tylko przypomina, sa pewne różnice. Borgward IVC umieszczony poprzecznie w stosunku do długiej osi platformy kolejowej będzie wystawał poza jej obrys. Wyślij zdjęcie do forum identyfikacja". Są tam szpecjaliści od których moc bije.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.