wiciu_r Napisano 14 Styczeń 2005 Autor Napisano 14 Styczeń 2005 Podobno nasi dostali pierwsze autka z nowej serii.http://www.militarium.info/wojska_ladowe/rosomak.phpPrezentują się całkiem całkiem ale niedługo ma być robiony u nas na licencji więc jakość pewnie zblednie.
MK Napisano 14 Styczeń 2005 Napisano 14 Styczeń 2005 Ej no, w końcu Dobre bo polskie" musi nadal obowiązywać:)
luk94 Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 Mam nadzieję ze bedzie dobrze służycz naszej armi!! Wygląda całkiem, całkiem (drapieżnie) .Pzdr!
bastus0 Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 ...hehe juz jakis czas temu go widziałem ...jak wywozili gdzies z zakładów...może na testy...(cała ulica zablokowana itp)....bastus
michalczewski Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 Dlaczego zaraz jakosc ma spasc???W polsce osiagnieto najwyzsza na swiecie jakosc produkcji np. Opla Astra ale tez wielu innych samochodow. W brew temu co sie poniektorym wydaje jakosc produkcji jeszcze u nas niekuleje.No chyba ze mowimy o produktah Chinskich ktore dostaja u nas tylko nowe etykiety...
beaviso Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 ZTCW Astra I z Gliwic była o wiele bardziej przeklinana za usterkowość niż starsze roczniki z Reichu. Powiem inaczej: i tak ten sam szajs :)
polsmol Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 Z tego co wiem to nasz przemysł wytważa produkty bardzo wysokiej jakości choć niezawsze wojsko wybiera te najlepsze. W branży cywilnej jest podobnie o czym przekonuję się codziennie kozystjąc z polskich produktów przemysłowych :-)
IRONRAT Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 Na pewno jest to skok jakościowy w stosunku do SKOT-a. Mnie bardziej interesuje to, jak wyjdziemy w tym przypadku na offsecie. Co z tego wyniknie, bo jeśli chodzi o F-16, to...Ironrat
wiciu_r Napisano 16 Styczeń 2005 Autor Napisano 16 Styczeń 2005 Taaaa, nasza jakość ???A Iryda była najlepszym myśliwcem Europy bo żaden samolot przeciwnika nie wszedł jej na ogon z obawy przed odpadającymi częściami.Pracuję w polskiej filii zachodniego koncernu motoryzacyjnego (kiedyś robił Pantery) i wiem co mówię pisząc o jaaaakości, ale przecież nie to jest tematem postu.Bardziej mnie interesują parametry działka OTO Melara Hitfist-25. Zawsze sądziłem że ta firma specjalizuję sie w artylerii okrętowej.
Magach7 Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 Dlaczego Hitfist 25 skoro AMV ma 30stkę i w dodtaku z litrką P :-) ? A Iryda raczej myśliwcem być nie miała..
wiciu_r Napisano 16 Styczeń 2005 Autor Napisano 16 Styczeń 2005 Od 24 maja przechodził próby strzelania z wieżami OTO Melara Hitfist-25 oraz Delco-25 na poligonie w Wędrzynie, po czym ponownie powrócił do Sulejówka. Łącznie podczas testów w Polsce pojazd bez zarzutów przejechał blisko 2700 km. Następnie powrócił do Finlandii celem zamontowania pędników śrubowych oraz nowego falochronu. W wrześniu, jedyny prototyp ponownie powrócił do Polski, tym razem na MSPO 2002 w Kielcach pokazany zostały z bezzałogowym stanowiskiem strzeleckim PML 127 OWS z 12,7mm wkm NSW. W dniach 9-14 września w Sulejówku przeprowadzono badania dotyczące pływalności pojazdu z różnymi wariantami ciężarowymi symulującymi wagę przyszłego uzbrojenia. Zapas wyporności przy maksymalnej testowanej masie 22 800 kg wyniósł 14,2%. Pod koniec 2002 roku w zakładach Patrii powstał drugi prototyp. Jednocześnie z trwaniem polskich prób armia fińska zamówiła dwa pojazdy do serii własnych prób: pierwszy z nich to niepływający kołowy bwp z wieżą Hagglunds i armatą ATK Mk44, oraz pływający uzbrojony w wieżę Delco i armatę kalibru 25 lub 30mm."No faktycznie pomyliłem się przy czytaniu, przeoczyłem że 25 jest jednak Delco a nie Melary.Sorry
Mirass Napisano 17 Styczeń 2005 Napisano 17 Styczeń 2005 Siedziałem za sterami.O wiele wygodniej niż w SKOT czy BWPSzkoda, że nie moglm pojeżdzić.Mirass
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.