Jump to content
ekiosk egazety next prenumerata

Koloman

Forum members
  • Content Count

    858
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Koloman last won the day on December 8 2019

Koloman had the most liked content!

Community Reputation

92 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A z jakiej gazety pochodzi ta fotografia?
  2. No właśnie - teraz wszystko jasne - wielkie dzięki!!!!!!!!
  3. Kolega ma całkowicie rację: jeżeli jest podany link do strony na której są fotografie lub choćby nazwa tej strony to na grzyba ich wstawianie i mnożenie stron w temacie. Może przyjąć zasadę wstawiania na forum fotografii dotąd nie publikowanych.
  4. Zgadza się. Kiedyś tam zrobiłem kilka fotografek tej maszyny:
  5. Jeszcze z polską rejestracją: "W 1939 roku jeden samolot tego typu otrzymał jako prezent ślubny od Prezydenta Polski perski następca tronu szach Mohhamed Reza Pahlawi. Dostarczony samolot nosił numer seryjny 285 i oznaczony był polskim cywilnym numerem rejestracyjnym SP-BNY. Został oblatany 6 kwietnia 1939 roku i trzy dni później wyrusza w drogę. Przelotu na trasie Warszawa-Teheran liczącej ok. 4.500 km dokonali Eugeniusz Przysiecki wraz z kpt. pil. Stefanem Skryńskim. Po dostarczeniu do Iranu w maju 1939 roku skreślono go z polskiej ewidencji lotniczej. Samolot ten pozostał w użyciu do 1943 roku.
  6. Dla żurnalistów z PAT-u sprawa była jasna: aparat był włoski? włoski, a jaki typ? "wsio ryba" - i tak mało kto się zna na tym.
  7. p.s. też chyba jest w garniturku, białej koszuli i krawacie - elegancik.
  8. Pewnie to byl taki fason i z nożem czuł się lepiej. Inni, jak Eugen Bonsch lepiej czuli się z fajką - nie ma to jak przyjemny nałóg.
×
×
  • Create New...

Important Information