Dragun Napisano 30 Styczeń 2023 Share Napisano 30 Styczeń 2023 Potraficie zidentyfikować? Jestem totalnym laikiem. Będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0 toyotomi Napisano 30 Styczeń 2023 Share Napisano 30 Styczeń 2023 Czołem. Zwłoki pruskiej szabli, prawdopodobnie - artyleryjskiej M 1896 n/A. pzdr. stani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0 toyotomi Napisano 30 Styczeń 2023 Share Napisano 30 Styczeń 2023 Czołem. Radzieckie bagnety - Składany - 1944 i "śrubokręt" - 1891/30. pzdr. stani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0 Landszaft Napisano 30 Styczeń 2023 Share Napisano 30 Styczeń 2023 Resztki karabinu to zwłoki prawdopodobnie jakiejś odmiany Manlichera , ale to dopiero można potwierdzić zdjęciami drugiego boku i zdjęciami z góry komory zamkowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0 Dragun Napisano 31 Styczeń 2023 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2023 13 hours ago, toyotomi napisał: Czołem. Zwłoki pruskiej szabli, prawdopodobnie - artyleryjskiej M 1896 n/A. pzdr. stani Wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
0 Dragun Napisano 31 Styczeń 2023 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2023 10 hours ago, Landszaft napisał: Resztki karabinu to zwłoki prawdopodobnie jakiejś odmiany Manlichera , ale to dopiero można potwierdzić zdjęciami drugiego boku i zdjęciami z góry komory zamkowej. Ciężko mówić o kalibrze w tak skorodowanej lufie - pomiar 7,6 - 8,2 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...