plr78 Napisano 9 Czerwiec 2018 Autor Share Napisano 9 Czerwiec 2018 Witam szanowne towarzystwo.W wakacyjnych planach mam odwiedziny na pchlim targu na Węgrzech.Rodzi się pytanie: gdzie sprawdzić co można legalnie przewieźć zza granicy? Nie zamierzam kupować antyków przez duże A",ot jakąś monetkę,odznakę itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czlowieksniegu Napisano 9 Czerwiec 2018 Share Napisano 9 Czerwiec 2018 Jeśli zgłosisz, to w miarę zdrowego rozsądku, poza ozrywkami" możesz wszystko wwieźć.Większe znaczenie ma, czy akurat Węgry dany przedmiot pozwolą od siebie wywieźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plr78 Napisano 9 Czerwiec 2018 Autor Share Napisano 9 Czerwiec 2018 Jestem zieloniutki w te klocki.Zgłosić się znaczy przy odprawie celnej na lotnisku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czlowieksniegu Napisano 9 Czerwiec 2018 Share Napisano 9 Czerwiec 2018 Teoretycznie przedmioty zabytkowe i zabytkowe" można między krajami UE przewozić bez problemów. Choć sposób wywozu z naszej socjalistycznej Ojczyzny jest nie bardzo- tym bardziej, im bardziej mało ostra jest definicja zabytku.Ja, dla świętego spokoju, zwłaszcza, jak będziesz miał białko, zgłosiłbym i na Węgrzech, i w Polsce. Łatwiej będzie się tłumaczyć a początku", niż gdyby kogoś w PRL poniosło przy, ewentualnej, odprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plr78 Napisano 9 Czerwiec 2018 Autor Share Napisano 9 Czerwiec 2018 Dzięki za odpowiedź.Wyjaśnij mi jeszcze tylko co to jest to białko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bjar_1 Napisano 9 Czerwiec 2018 Share Napisano 9 Czerwiec 2018 Chodzi chyba o amfetaminę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...