radett Napisano %s o %s Napisano %s o %s Rysunek błędnie ukazuje drzwi do komunikacji między wagonami. Mam też wrażenie że ilość słupków anteny też jest błędna. Piszę z pamięci i nie mam pod ręką materiałów ale kwestia przejścia między wagonami to na bank źle przedstawiona. Cytuj
radett Napisano wczoraj o 06:48 Napisano wczoraj o 06:48 Sprawdziłem i jeśli chodzi o Ilość słupków to jest OK (sugerowałem się bliźniaczym wagonem z Poznańczyka - który ma tylko 12 słupków). Nadal jednak kwestia drzwi komunikacyjnych pozostaje aktualna. Ten rysunek jest wzorowany na rys Pana Adama ( który też ma błędnie przedstawiony ten fragment). No cóż.... nawet wielkim zdarzają się drobne błędy a nie myli się tylko ten co nic nie robi Cytuj
artur135ajp Napisano wczoraj o 17:03 Napisano wczoraj o 17:03 Czy na pewno błednie? Ekrany osłonowe były na zawiasach i mogły być odchylane. Rysunek przedstawia je w pozycji prostopadłej do tylnej ściany wagonu. Jest też inny rysunek - w zalaczniku. Cytuj
radett Napisano 10 godzin temu Napisano 10 godzin temu Rysunek pierwszy formozy58 nie uwzględniał w ogóle "listew" po obu stronach otworu drzwiowego, do których skrzydła drzwi były przymocowane zawiasami. Na przedstawionych przez ciebie zdjęciach (i chyba na wszystkich znanych) skrzydła te są w pozycji całkowicie otwartej. Na rysunku który zamieściłeś też są w pozycji całkowicie otwartej a tylko jedno skrzydło (po lewej stronie) jest w pozycji półotwartej tzn tak jak powinno być dla zabezpieczenia przejścia między wagonami. Na rysunku twoim są zaznaczone już owe "listwy", których brak było na rysunku pierwotnym. "Listwy" te miały podwójną rolę: wzmocnienie ściany czołowej, ale przede wszystkim odsunięcie drzwi od ściany czołowej z uwagi na to wygięcie w ich górnej części (inaczej by nie mogły by się zamknąć). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.