Bartek_83 Posted January 1, 2017 Author Share Posted January 1, 2017 Czy ktoś z was wie co to za ustrojstwo?Długość 90cm. Jakiś stop mosiądzu ale nie mosiądz. Ktoś to próbował spawać więc może w wyglądzie było nieco inne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek_83 Posted January 1, 2017 Author Share Posted January 1, 2017 Czy ktoś z was wie co to za ustrojstwo?Długość 90cm. Jakiś stop mosiądzu ale nie mosiądz. Ktoś to próbował spawać więc może w wyglądzie było nieco inne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek_83 Posted January 1, 2017 Author Share Posted January 1, 2017 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartek_83 Posted January 1, 2017 Author Share Posted January 1, 2017 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
viator01 Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Poprawiony linkhttp://www.flickr.com/photos/theadventurouseye/5470384044 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rs77 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 podobne toto jest nawet bardzo, ale układ otworów jakby nieco inny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szarubek Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Poszukałem, znalazłem. Silnik WK‑1F wyposażony w dopalacz. Produkowany był w WSK-Rzeszów pod oznaczeniem Lis‑5 (licencyjny silnik 5) do roku 1984. Silniki Lis‑5 były stosowane w samolotach Lim‑5 (MiG‑17F), Lim‑5P (MiG‑17PF), Lim‑6M, Lim‑6bis.https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7f/KLIMOW_WK1F_engine_used_in_MiG17,_pic3.JPGhttps://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/34/KLIMOW_WK1F_engine_used_in_MiG17,_pic1.JPGPozdrawiam - Szarubek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szarubek Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Rury żarowe podlegały przeglądom co 50 godzin pracy silnika. Nikt nie myślał wtedy o boroskopii. W praktyce wyglądało to tak, że samolot w ramach prac 50-godzinnych podlegał rozstykówce - miał demontowaną całą tylną część kadłuba wraz z usterzeniem po to, aby dostać się do silnika. Demontowało się z niego komory spalania i wyciągało się z nich rury żarowe do przeglądu wzrokowego. Karty technologiczne opisywały, jaki rodzaj pęknięć jest niedopuszczalny - wtedy zakładało się nowe rury, a stare szły na złom. Na lotniskach stały zrobione z nich kosze na śmieci, grille (dobra blacha żaroodporna - sam taki miałem :-) i temu podobne.Pozdrawiam - Szarubek Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolczyk96 Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Dawny przyrząd do prania. A ściślej mówiąc do płukania tkanin w balii.Pozdrawiam!Marek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Bartek_83
Czy ktoś z was wie co to za ustrojstwo?
Długość 90cm. Jakiś stop mosiądzu ale nie mosiądz. Ktoś to próbował spawać więc może w wyglądzie było nieco inne.
Link to comment
Share on other sites
8 answers to this question
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.