Woodhaven Napisano 2 Kwiecień 2016 Autor Napisano 2 Kwiecień 2016 .... I zapowiada się mała sensacja .....
butchcassiddy Napisano 12 Kwiecień 2016 Napisano 12 Kwiecień 2016 Dla mnie sensacją jest to, że filtr oleju jako żywo przypomina filtr od Junaka. Czy też może na odwrót.
kubulek Napisano 21 Kwiecień 2016 Napisano 21 Kwiecień 2016 Było nie minęło" odwiedziło warsztat remontowy .http://vod.tvp.pl/24628377/merkurego-mlodosc-druga
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 Ciekawostka. Sposób dokręcania śruby przeciwwagi wału korbowego. Dokręcać do otrzymania wydłużenia 0,18 - 0,20.Czyli 2m rury na kluczu i 3 silnych facetów. Dodatkowo - Sprężarka.
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 Mocowanie pierścienia Townend'a do bloku silnika zrealizowana jest w postaci obręczy przedniej" z sześcioma amortyzatorami które łączą się z pierścieniem za pośrednictwem wsporników.Poniżej fragmenty katalogu części i obecny wygląd detali.
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 Mocowania kolektora wydechowego Dodatkowe, poza pierścieniem, mocowania są do głowic cylindrów za pomocą prętów lewych i prawych (po 6 szt.).Na tylnej części kolektora są zamocowane wsporniki (2 + 6 szt.) dla podparcia przodu osłony silnika ale to już w następnym odcinku.
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 Do tylnej części kolektora dospawanych jest 10 wsporników przednich (2 x poz. 7 + 8 x poz. 8)
Woodhaven Napisano 30 Kwiecień 2016 Autor Napisano 30 Kwiecień 2016 Wszystkie wsporniki stanowią podparcie osłony silnika, która wraz z kolektorem stanowi pierścień Townend’a
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.