Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Wspornik tylny Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Wspornik tylny Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Składająca się z 2 części osłona, połączonych zawiasem, zapinane są dwoma, regulowanymi ściągaczami. Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Hak ściągacza. Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Aby maska nie przesuwała się na wspornikach donitowano do niej korytka oparcia wspornika.Całość jest mocna i jednocześnie odporna na wibracje zespołu napędowego. Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Coś dla smakoszy Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Osłony przednieJeśli odrzucimy kolektor wydechowy z pierścieniem Townend'a oraz cylindry kadłub samolotu okazuje się być całkiem aerodynamiczny! Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Na początek osłona śmigła Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 katalog części z elementami osłony śmigła Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Osłona przednia mocowanado stożka Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Stożek mocujący Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Tarcza przednia z płaszczem osłony śmigła. Drugi płaszcz zdemontowany. Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Tarcza tylna do której mocowane są dwa płaszcze osłony śmigła. Za tarczą tylną widać tarcze szkieletu osłon silnika i tarczę mocowania pierścienia Townend'a. Z przodu mocarne" śruby mocowania śmigła. Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Osłony tylne cylindrów.Dziewięć blach profilowanych na abce" z w nitowanymi odpowietrznikami komory silnika.Tarcza szkieletu i szkielet Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Maski w katalogu Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Maski w naturze Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Tarcza szkieletu Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Szkielet z zapinkami Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Zapinka PZL Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Osłony tylne mają również otwory wentylacyjne komory silnika. Te pozyskaliśmy od Kolegów z Rumunii. Chociaż pochodzą z P11F to:- pokazują sposób wymiarowania spline’ów,- zawierają cenny wymiar: r=585 Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Zbliżenie na otwory wentylacyjne Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Dla smakoszy: Kolektor wydechowy Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Zbiornik oleju.Spawany z blachy aluminiowej zbiornik oleju o pojemności 27 litrów Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 W srodku przegrody oraz kominek wlewowy Quote Link to post Share on other sites
Woodhaven 131 Posted April 30, 2016 Author Share Posted April 30, 2016 Nad kominkiem znajduje się, sterowany z kabiny kaptur przysłaniający kominek. Jego zadaniem jest skracanie obiegu zimnego oleju. Bezpośrednio po powrocie z silnika olej trafiał przez kominek na otwór dolotowy do instalacji. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.