Jump to content
Sign in to follow this  
Senemedar

Nasze hity dnia vol. IV

Recommended Posts

Chyba muszę się kiedyś wybrać do Ciebie w odwiedziny z E i A :)
Dzięki za medaliki i pozdrawiam!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krzyż Pamiątkowy Za Wojnę z Austrią, 1866, ustanowiony przez króla Prus Wilhelma I, 20 IX 1866 r. z okazji zwycięstwa nad Austriakami w wojnie siedmiotygodniowej. Nadawany za udział w bitwie pod Sadową (Königgrätz), jaka odbyła się 3 lipca 1866 r. między wojskami pruskimi, a austriackimi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie ma, ale trafienie git. ostatnio kumpla zabrałem to też mi sprzed nosa artylerię wyciągnął. Taką to sprawiedliwością ziemia odpłaca wielkodusznym. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

potrzebowalem kartonu do wysylki paczki,wszystko bylo w puszcze po kawie,razem z paroma ksiazkami i rupieciami w reklamowce wywalone na smietnik.
Ze komus nie bylo szkoda..

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 swiadkow mam:)
a z kartonem prawda,z tej samej altany korzysta spozywczak i jak potrzeba to zawszr sa.
Byla i garsc moniakow,glownie europa lata 70 w gora ale i 2 zl okazjonalne nasze.
W ogole ktos bez pomyslunku albo sprzatane po kims bylo i lecialo jak leci.
Kiera do roweru sie przyda bo ukraina na warsztacie

Share this post


Link to post
Share on other sites
podejrzewam ze było sprzątanko po jakims kolekcjonerze...często tak bywa,ludzie nie znaja wartosci i wywalaja na smietnik,sam znam przypadek jak zona zmarłego kolekcjonera numizmatyka oddała całą kolekcję życia swojego męża za symboliczna zlotówkę a z tego co wiem to byly tam niezłe perełki i biale kruczki,,cóż na niewiedzy ludzkiej robi sie interesy i zarabia majatki..a i troche farta w życiu trzeba miec,pare lat temu znalazłęm wystawiony pod kontener ze śmieciami karton pełny plyt CD ponad 70 szt..wtedy na szybko poszlo za 800 zl na allezło..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  



×
×
  • Create New...

Important Information