Skocz do zawartości
  • 0

koło od armaty?

pająk

Pytanie

Napisano

Zdjęcie zrobione dzisiaj na lokalnym złomie, właściciel określił koło jak w temacie, zapewne tak mu powiedział sprzedający. Obejrzałem, obręcz jest nitowana, opona 6,30x20, piasta nie samochodowa, bez bębna hamulcowego. Nie znam się na armatach, do Zisa nie pasuje, może ktoś zidentyfikuje?

14 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Problem w tym, że nie mam innych fotek, zdechł mi telefon, chciałem jeszcze od środka zrobić. Idzie długi weekend, może uda mi się tam zajrzeć i zrobić parę zbliżeń, to 50 km drogi. Intryguje mnie ta felga bo nie mogę do niczego dopasować, a robi wrażenie dość starej.
No nic, postaram się w tygodniu pojechać na to złomowisko.
Napisano
Niestety nie jet to koło do Zisa. Tamte miały sześć otworów w innym kształcie. Otwory bardzo przypominają te z felgi od Chevorleta 157, ale tamte z kolei mają pięć śrub mocujących.
Może to jakiś niemiec?
Napisano
Polska opona trochę gmatwa sytuację, ale możliwe ze samo koło zostało wykorzystane w jakiejś samoróbce i ogumienie zostało wymienione, skupiam poszukiwania na samej feldze i też nic nie idzie dopasować.
Napisano
Opona na pewno jest nowsza, nie ma się co sugerować. Przeglądnąłem książkę z lat 50. ze zdjęciami ciężarówek, już myślałem, że Phanomen Granit ale nie.
Napisano
Z tego co odczytałem z niewyraźnego zdjęcia na oponie pisze chyba STOMIL 630X20, ktoś ci chyba bajki opowiada a koło penie od przyczepy rolniczej.
Napisano

Chyba zidentyfikowałem. Za zdjęciu z allegro jest taka sama, od ciągnika Ursus C45. Jako bonus gustowne laczki sprzedającego (to nie ja).

Napisano

Fotka z drugiej strony, ta na złomie była taka sama. Nie wiem czy jeszcze leży, bo w świąteczne dni złom nieczynny.

Napisano