Skocz do zawartości
  • 0

kordzik luftwaffe?

kasia_mj

Pytanie

Napisano
Mam od niedawna kordzik, jestem przekonana o tym, że pochodzi z czasów II rzeszy, ale nie jestem w stanie stwierdzić co to dokładnie jest

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
A nie sądzisz Stizek, że gdybym chciała to sprzedać jako oryginały z wymyśloną do tego historią to bym to zrobiła zamiast pytać co to jest ludzi, którzy się na tym znają?
Znalazłam to, nie wiedziałam co to jest, więc zapytałam. Nie znam historii tego domu i nie wiem po co to ktoś tam położył. Nie znam się na tym, ale pokazaliście mi jak wyglądają oryginały, wiec już widzę, że to lipa i to straszna. Dzięki za pomoc osobom, które podzieliły się swoją widzą zamiast snuć teorie spiskowe, szczególnie Tobie Kriczer
Napisano
Mam od niedawna kordzik, jestem przekonana o tym, że pochodzi z czasów II rzeszy, ale nie jestem w stanie stwierdzić co to dokładnie jest
Napisano
Moze ktoś stara się uwiarygodnić te kopie na rynku, nie zdziwił bym się gdyby za jakiś czas zostały wykopane na przeczesanych już wielokrotnie pozycjach. W końcu ziemia ładnie to postarzy.
Napisano

Nie jestem specem od oryginałów, ale katarzyno na przykładzie porównania wykopanego przeze mnie nie tak dawno noża HJ sama rozeznaj róznice.

Nie zaznaczyłem (bo się nie da) materiału rękojesci. U mnie jest jak sądze ZnAl lub Zn, a nie mosiądz jak u Ciebie. Końcówki ostrza sie nie czepiam, bo u mnie zjedzona" częściowo, ale jak widać różnic jest sporo.

Tak że uznaj racje fachowców w temacie

Napisano

Tak, w tym domu z pewnością musiał mieszkać producent replik kordzików :) na pewno był Chińczykiem.
Mogę jeszcze poprosić o zdjęcia oryginałów tych cudów, które mam i ewentualny komentarz czym moje różnią się od nich?
Proszę o pomoc, bo bardzo mi na tym zależy

Napisano
Przepraszam nie ogarniam jeszcze tego forum. To był mój pierwszy post i zamiast dodać zdjęcie wrzuciłam post na forum. Napisałam już następne których jeszcze nie widać, więc dobrze by było ten usunąć