kasia_mj Napisano 8 Grudzień 2013 Autor Napisano 8 Grudzień 2013 Mam od niedawna kordzik, jestem przekonana o tym, że pochodzi z czasów II rzeszy, ale nie jestem w stanie stwierdzić co to dokładnie jest
kasia_mj Napisano 12 Grudzień 2013 Autor Napisano 12 Grudzień 2013 A nie sądzisz Stizek, że gdybym chciała to sprzedać jako oryginały z wymyśloną do tego historią to bym to zrobiła zamiast pytać co to jest ludzi, którzy się na tym znają? Znalazłam to, nie wiedziałam co to jest, więc zapytałam. Nie znam historii tego domu i nie wiem po co to ktoś tam położył. Nie znam się na tym, ale pokazaliście mi jak wyglądają oryginały, wiec już widzę, że to lipa i to straszna. Dzięki za pomoc osobom, które podzieliły się swoją widzą zamiast snuć teorie spiskowe, szczególnie Tobie Kriczer
kasia_mj Napisano 8 Grudzień 2013 Autor Napisano 8 Grudzień 2013 Mam od niedawna kordzik, jestem przekonana o tym, że pochodzi z czasów II rzeszy, ale nie jestem w stanie stwierdzić co to dokładnie jest
steell Napisano 12 Grudzień 2013 Napisano 12 Grudzień 2013 Moze ktoś stara się uwiarygodnić te kopie na rynku, nie zdziwił bym się gdyby za jakiś czas zostały wykopane na przeczesanych już wielokrotnie pozycjach. W końcu ziemia ładnie to postarzy.
DOMILUD PL Napisano 12 Grudzień 2013 Napisano 12 Grudzień 2013 Nie jestem specem od oryginałów, ale katarzyno na przykładzie porównania wykopanego przeze mnie nie tak dawno noża HJ sama rozeznaj róznice.Nie zaznaczyłem (bo się nie da) materiału rękojesci. U mnie jest jak sądze ZnAl lub Zn, a nie mosiądz jak u Ciebie. Końcówki ostrza sie nie czepiam, bo u mnie zjedzona" częściowo, ale jak widać różnic jest sporo.Tak że uznaj racje fachowców w temacie
DOMILUD PL Napisano 12 Grudzień 2013 Napisano 12 Grudzień 2013 zapomniałem o ewidentnej podkładce przy jelcu ;)