Skocz do zawartości
  • 0

Niemieckie odznaczenie z aktem nadania?

Moryson

Pytanie

Napisano

Proszę o pomoc w rozpoznaniu odznaczenia oraz w ewentualnie ocenie stopnia rzadkości i wartości bo mam okazję coś takiego nabyć i nie wiem czy warto. Dziękuje i pozdrawiam.

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Nie znam się na tym osobiście, ale dwa miesiące temu na giełdzie staroci ktoś chciał sprzedać taki (identyczny zestaw) za 200 zł i nie było chętnych. Maksymalna cena jaką proponował kupiec to było 150.
Napisano
200 zł. za II EK z wstążką i nadaniem to cena b.przystępna oczywiście w przypadku oryginałów, przy okazyjnym" zakupie na giełdzie warto się poradzić kogoś bardziej doświadczonego bo pojawia się mnóstwo udanych kopii odznak jak i nadań do nich.Podejrzewam że tak było w opisanym przypadku oryginalność niepewna to i cena niska.
Napisano
Oczywiście co do ceny ma znaczenie z jakiej jednostki pochodził typ co jest wyszczególnione na nadaniu,FJ czy chociażby czołgista będzie na pewno wiele droższy od wozaka z fahrschwadronu.
Napisano
Jak pisał mój poprzednik - cena 200zł w przypadku oryginału odznaczenia i nadania to bezcen. Sam krzyż jest wiecej wart. Na podstawie załączonego zdjęcia nie da sie stwierdzić oryginalności- wielce prawdopodobne, że jest to także niemożliwe bez wyjęcia z gabloty. Okazyjna cena jest już sygnałem alarmowym - nikt nie jest idiotą i wystarczy, że wpisze sobie fanta w internet czy Allegro i już ma cenę nie bedąć znawcą. Proponował bym jeśli to możliwe zrobić szczegółowe fotki fantów po wyjęciu z gabloty i dać na identyfikację albo poprosić o nie właściciela
Napisano

Proszę o pomoc w rozpoznaniu odznaczenia oraz w ewentualnie ocenie stopnia rzadkości i wartości bo mam okazję coś takiego nabyć i nie wiem czy warto. Dziękuje i pozdrawiam.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...