Moryson Napisano 8 Październik 2013 Autor Napisano 8 Październik 2013 Proszę o pomoc w rozpoznaniu odznaczenia oraz w ewentualnie ocenie stopnia rzadkości i wartości bo mam okazję coś takiego nabyć i nie wiem czy warto. Dziękuje i pozdrawiam.
viator01 Napisano 9 Październik 2013 Napisano 9 Październik 2013 Nie znam się na tym osobiście, ale dwa miesiące temu na giełdzie staroci ktoś chciał sprzedać taki (identyczny zestaw) za 200 zł i nie było chętnych. Maksymalna cena jaką proponował kupiec to było 150.
abcd Napisano 9 Październik 2013 Napisano 9 Październik 2013 200 zł. za II EK z wstążką i nadaniem to cena b.przystępna oczywiście w przypadku oryginałów, przy okazyjnym" zakupie na giełdzie warto się poradzić kogoś bardziej doświadczonego bo pojawia się mnóstwo udanych kopii odznak jak i nadań do nich.Podejrzewam że tak było w opisanym przypadku oryginalność niepewna to i cena niska.
abcd Napisano 9 Październik 2013 Napisano 9 Październik 2013 Oczywiście co do ceny ma znaczenie z jakiej jednostki pochodził typ co jest wyszczególnione na nadaniu,FJ czy chociażby czołgista będzie na pewno wiele droższy od wozaka z fahrschwadronu.
dimmu66 Napisano 9 Październik 2013 Napisano 9 Październik 2013 Jak pisał mój poprzednik - cena 200zł w przypadku oryginału odznaczenia i nadania to bezcen. Sam krzyż jest wiecej wart. Na podstawie załączonego zdjęcia nie da sie stwierdzić oryginalności- wielce prawdopodobne, że jest to także niemożliwe bez wyjęcia z gabloty. Okazyjna cena jest już sygnałem alarmowym - nikt nie jest idiotą i wystarczy, że wpisze sobie fanta w internet czy Allegro i już ma cenę nie bedąć znawcą. Proponował bym jeśli to możliwe zrobić szczegółowe fotki fantów po wyjęciu z gabloty i dać na identyfikację albo poprosić o nie właściciela