Jump to content

Reklamacja garretta- złamany podłokietnik


Skarbus

Recommended Posts

Podczas wypadu złamał mi się nagle podłokietnik. Nie upadł, nigdzie nie uderzył. Wykrywacz na gwarancji ( jeszcze nie ma nawet roku), czy takie uszkodzenie podlega reklamacji? Gdzie reklamować jeśli sprzęt był kupowany w internecie. Proszę o pomoc. Jeśli nie podlega gwarancji, jakie macie patenty na naprawę? Często widziałem przy waszych sprzętach inne podłokietniki.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply
Nie sadze ze ci to wymienia. Zazwyczaj gwarancja obejmuje wadliwa prace urzadzenia lub feler fabryczny. Tylko jak im udowodnisz ze to feler fabryczny ?
Sprawdz czy w miejscu pekniecia nie bylo np pecherzy powietrza ktore by oslabily ten element !
Link to comment
Share on other sites

kolego,Skarbus.przez kilka lat,miałem 2szt,ace 250[do dziś mam jeszcze jednego].woziłem te wykrywacze-samochodem,skuterem,rowerem,w róznych warunkach terenowych i temperaturowych i nigdy nie uszkodziłem podłokietnika,ani żadnego innego elementu wykrywacza.ostatni rok,bardzo męczyłem,at-pro i też bez uszkodzeń[chociaż czytałem o złamanych podłokietnikach].może zastanów się,nad tym jak traktujesz ten sprzęt.podstawa poszanowania każdego sprzętu,to odpowiedni pokrowiec i trochę pomyślunku.
Link to comment
Share on other sites

Kolego rufa, mój sprzęt od początku użytkowania jest dbany ( wręcz chuchany) nie wpadł do moich rąk łatwo- trudno zbierane pieniądze. Zawsze wożony w jakimś kocu, nigdy mi nie spadł. Ty się zastanów na przyszłość nad słowami kierowanymi do innych użytkowników, bo możesz takimi słowami kogoś urazić jak mnie teraz.

Dzięki mors39 za odpowiedź, na początek wypróbuje twój sposób. Pozdrawiam
Link to comment
Share on other sites

Kol. Rufa, potrafisz czytać ze zrozumieniem? Skarbuś przecież napisał, że wykrywacz: Nie upadł, nigdzie nie uderzył". Zatem oszczędź sobie tych moralizatorskich pouczeń. To że u Ciebie nie pękło nie oznacza że innym nie mogło się to przytrafić.
Pękające podłokietniki to zmora w serii ACE i AT. Pękają na potęgę.

Należy domagać się od sprzedawcy uznania reklamacji. Z tego co wiem to serwis w Pruszkowie chyba uznaje takie reklamacje. Można pisać bezpośrednio do Garretta w USA - często uznają takie reklamacje i przysyłają nowy element.

Poza tym taki podłokietnik można po prostu kupić u polskich dealerów w cenie ok. 30zł + przesyłka.
Link to comment
Share on other sites

nawet dobry klej nie da rady. przy machaniu na podlokietnik działają spore siły wiec predzej czy poźniej znowu pęknie.
znajomemu też pękł podłokietnik, ale sam go naprawił bez kleju, blach i innych takich.
skontaktuję sie z nim, zrobię zdjęcia i wrzucę jaki patent wymyślił. sprawdził się bo już ponad 2 lata chodzi i nic się dalej z nim nie dzieje.

@Brzęczyszczykiewicz, kumplowi pekł jesienią po zaplątaniu się w jakies rośliny. do tego czasu biegał z nim zimą przy ujemnych temperaturach i nic się nie stało. teraz dalej biega.
Link to comment
Share on other sites

Ja poradziłem sobie w taki sposób w X-Terrce.
http://www.poszukiwanieskarbow.com
------------------------------------------
proszę nie podawać linków do for wymagających logowania. Jeżeli masz jakiś patent - proszę wrzucić zdjęcia na Forum.


Post został zmieniony ostatnio przez moderatora tyfus 00:13 13-01-2013
Link to comment
Share on other sites

Witam!
Miałem ten sam problem w At Pro i Gold.Powodem pękających podłokietników wzdłużnie (przeważnie)jest zbyt mocne spinanie paska mocowania i jest to wada konstrukcyjna, ale można z tego wybrnąć (patrz powyżej).
Problem ten wystepuje nie tylko u użytkowników w Polsce ale rózwnież w USA. Różnica polega tylko na tym, że tam wymieniają bez problemu na nowe bo dbają o klientów a w Polsce ten poziom obsługi jest na poziomie rynsztokowego dziadostwa. Osobiście Garrett wymienił mi 3 podłokietniki a nowy miałem po 10 dniach w domu bez żadnych opłat . Jak macie wykrywacze na gwarancji wystrczy zarejstrować produkt na stronie internetowej Garrett-a i jesli taki fakt miał mieksce wysłać zgłoszenie do nich na maila ze zdjęciami uszkodzenia. Byłem w szoku kiedy odpisali mi o wysłaniu nowej części z przeprosinami .
To tyle i pozdrowienia dla naszych autoryzowanych dielerów moga się uczyć od Amerykanów .
Pozdrawiam.

P.S.
To ja mariusz1972 piszę z nowego nicka.
Link to comment
Share on other sites

Miałem bardzo podobny przypadek ale polutowałem to lutownica w ten sposób że co pół centymetra wgrzewałem dość sztywny miedziany drut łącząc z pozostałą częścią. Troche to pracochłonne ale się udało i trzyma super:) Pęknięcia też prawie nie widać bo cała operacja była prowadzona na ,,lewej'' stronie
Link to comment
Share on other sites

KrisssK - chcesz pomagać, to pomagaj. Nie chcesz pomagać, to nie pomagaj, a swoje durne komentarze wsadź sobie w kieszeń.

Nasze Forum ma otwartą formułę dla wszystkich i dla każdego, bez względu czy jest zalogowany czy nie - ma możliwość przeglądania wątków i czytania postów.
To, że PS wybrał sobie formułę utajnioną - to ich problem.

Nie wszyscy Userzy Forum ODK mają lub chcą mieć konto na forum PS, a ty nie będziesz zmuszał nikogo do założenia takowego, aby mogli zobaczyć, co szanowny pan KrisssK wymyślił w sprawie podłokietnika !

czy zrozumiałeś czy jeszcze mam ci coś nadgorliwie wyjaśnić ?

autora wątku przepraszam za OT.
Link to comment
Share on other sites

tyfus,
Tak, jeszcze chciałbym abyś był konsekwentny w moderowaniu tego forum i jeśli nie można wstawiać linków do for wymagających logowania to usuń mój wcześniejszy wpis w całości ponieważ teraz zostawiłeś link do strony głównej PS i sam zmuszasz użytkowników forum ODK do szukania tam wątku o którym wspomniałem. Opcja szukaj jest tam dostępna dopiero po zalogowaniu.
Link to comment
Share on other sites

nie muszę być konsekwetny i nigdy tak nie robimy, żeby wycinać cały link.

wskazówka dla Userów jest, że taki wątek znajduje się na takim i takim forum (bez względu na to czy polskie, czy zagraniczne).

od wolnej woli użytkownika zależy, czy założy konto i się zaloguje oraz czy sobie poszuka.
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information