korki09 Napisano 28 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 28 Grudzień 2012 Witam,Wpadł mi w ręce taki pruski 98/05 w stanie strychowym.Widać że pod warstwą tej 'rdzy?' jest na calej powierzchni bagnetu czarna oksyda. Chciałbym oczyscic go tak aby uzyskać jak najlepszy efekt, nie wplywajac szkodliwie na tę oksydę.Bardzo proszę o pomoc ponieważ w temacie konserwacji jestem zielony.PozdrawiamJakub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korki09 Napisano 28 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 28 Grudzień 2012 #2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korki09 Napisano 28 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 28 Grudzień 2012 #3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korki09 Napisano 28 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 28 Grudzień 2012 #4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sniper_bob Napisano 28 Grudzień 2012 Share Napisano 28 Grudzień 2012 może delikatnie pędzelkiem i odrdzewiaczem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remington Napisano 28 Grudzień 2012 Share Napisano 28 Grudzień 2012 Zapewniam, że to, co widzisz, nie jest oksydą. Z resztą jak usuniesz tu całą korozje, to bediesz miał spore sito. Uzyskasz w miarę gładką, czarną powierzchnię tylko odpowiednio zaostrzonymi skrobakami, skrawkami drobnego pamieru ściernego i wata stalową. Na koniec obowiązkowo tanina i zabezpieczenie powierzchni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skolcio Napisano 28 Grudzień 2012 Share Napisano 28 Grudzień 2012 Ja bym się bawił odrdzewiaczem i pędzelkiem, ale poczekajmy na opinię kolegi por.pil :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korki09 Napisano 29 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 29 Grudzień 2012 no Radziuuu , czekam na Twoja opinie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...