Skocz do zawartości
  • 0

Motocykl ? (pojazd) ze zdjęcia.

traper6

Pytanie

Napisano

Pierwsze moje skojarzenie to motocykl, ale coś mi nie teges.
Może to jest maszyna do malowania pasów na jezdni ?

Nie znam się na starych motocyklach. Fotka najprawdopodobniej pochodzi z przedwojennego Lwowa. Sugeruję się tym że właściciel posiada dużo pocztówek z tego miasta, m.in. wóz straży pożarnej z polskimi napisami.

Co to jest ?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Pije winko,bo cerveza juz mi sie nie przyjmuje.Co prawda Amstel,Mahou i inne ichnie wynalazki calkiem dobre,ale organizm sie buntuje.Tutaj jeszcze z miesiac roboty i finito.Nastepna robota w Grecji,Hong kongu lub wlasnie Chile.Rownolegle.Nie wiem,gdzie mnie akurat posla,ale moze chilijskie winko bede w Chile popijal.Tylko gdzies to w dzungli trza teren pod drogi i kolej utwardzac,a tam pajaki,weze i inne takie nieprzyjemne zwierzatka.Wolalbym do Grecji,ale tam znowu dziouchy nieladne....
Napisano

Pierwsze moje skojarzenie to motocykl, ale coś mi nie teges.
Może to jest maszyna do malowania pasów na jezdni ?

Nie znam się na starych motocyklach. Fotka najprawdopodobniej pochodzi z przedwojennego Lwowa. Sugeruję się tym że właściciel posiada dużo pocztówek z tego miasta, m.in. wóz straży pożarnej z polskimi napisami.

Co to jest ?

Napisano
Jest to zestaw do jazdy na torze. Z przodu ,motocykl , za nim doczepiony rower. Dość popularna forma wyścigów do lat 30 -tych. Czyli urządzenie" do malowania pasów odpada. Ciekawe opisy takich zawodów można znaleźć w książkach Witolda Rychtera.
Napisano
Rower nie jest doczepiony.Chodzi o to,ze jadacy z przodu motocyklista bierze opor powietrza na siebie,przez co rowerzysta moze osiagnac wieksza predkosc.Zdaje sie,ze byly takie polskie konstrukcje.Chodzi o motocykl.Gdzies kiedys o tym czytalem,ale nie pamietam szczegolow.
Napisano
Sprawa się trochę przejaśniła.

http://forum.karta.org.pl/?page_id=69