Skocz do zawartości

Polskie pojazdy w zagranicznych muzeach


husky1

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 134
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Hadiuka -SKOT byl wylacznie produkowany w Polsce , montowany byl w FSC Lublin , Tatra dostarczala podwozie i silnik , wiec jak najbardziej jest to pojazd polski , podobnie jak ATS 59G ktory mimo , ze zaprojektowany w ZSRR , byl wylacznie produkowany w Polsce wiec wszystkie SKOT-y (nawet czeskie) i ATS 59G nosza znaczek Made in Poland , nie polegaj zbytnio na pamieci bo ta jest zawodna , lecz poszukaj w literaturze lub na necie ,pozdrawiam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki wpływ na konstrukcję SKOTA maiała Puma? Chodzi mi o układ napędowy i nośny Sd.Kfz.234. Silnik w Pumie był Tatry. Nie różni się zbytnio od stosowanych do ciężarówek. Co z podwoziem i przeniesieniem napędu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie watek jest o polskich pojazdach w zagranicznych muzeach -polski pojazd rozumie jako produkowany w Polsce lub uzywany przez WP lub noszacy polskie oznakowania.
Na temat polskosci SKOT-a , czy wplywu Pumy na jego konstrukcje proponuje zalozyc osobny watek,dla mnie SKOT czy OT 64 sa jak najbardziej polskie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie jak Mi-2, którego polskiego pochodzenia nikt nie podważa pomimo, iż projekt wyszedł z radzieckiego biura konstrukcyjnego Michaiła Mila.
(ale faktycznie, nie ma co offtopować, bo wątek nie o tym) :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie