Woodhaven Posted May 20, 2012 Posted May 20, 2012 Powracając do tematu śmigła .... Tak jak wcześniej pisałem nie jest to prosta sprawa jak wielu się wydaje. Podstawą do prawidłowego ID śmigła jest numer katalogowy.I tak najbliżej numeru 9-30199.19 znalazłem 9-30199.12 do 14.( W załączeniu karta doboru ... )Gdzie drewniane śmigło firmy Junkers typ VS 11 nr katalogowy 9-30199.12 do 14 był przeznaczony do silnika JUMO 211 D / H montowanym na Ju 87 B-2 / R-2. Na pewno bardziej dociekliwi zapewne zauważą tez idące w parze zależności jeśli chodzi o cały osprzęt I do póki nie znajdę w katalogu konkretnego numeru tj. 9-30199.19 to nie odważę się potwierdzić do jakiego płatowca / silnika był przeznaczony.
Szarubek Posted September 26, 2012 Posted September 26, 2012 Witam ponownie!Rozmawiałem ostatnio z kolegą, który z Limem ma do czynienia dłużej, niż ja żyję :-) I nadal go obsługuje.Powiedział, że prawdopodobnie wersja szturmowa Lim-5M, wyposażona w zdwojone koła, miała pneumatyki podwozia głównego o nieco mniejszym rozmiarze, niż pozostałe samoloty. Wyprodukowano tych samolotów 60, 9 rozbiło się, a 50 przebudowano po kilku latach na wersję Lim-6bis z normalnym podwoziem.Nie znalazłem dotąd, niestety, potwierdzenia takiego stanu rzeczy w dokumentach - czy zachowały się gdzieś (może CAW???) instrukcje tego samolotu?Pozdrawiam wszystkich serdecznie - Szarubek
Nightmartio Posted September 26, 2012 Posted September 26, 2012 jedynie się zajebiście cieszę... Szarubek...
krism Posted September 28, 2012 Posted September 28, 2012 jezeli tych limow bylo tak malo to mamy cos za duzo szczescia do tych kol (ja mam dokladnie 2 te same, co gorsza wydaje mi sie ze ich poprzedni kolor to byl niebieski)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.