s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 Grumman S2F-1 Tracker" z 1952 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 De Havilland DH-113 NF Mk.54 Vampire" z 1949 r. Ostatnio taki samolot pozyskało Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 Republic F-84G Thunderjet" z 1951 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 Piaggio P.166 z 1957 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 Aermacchi MB.323 z 1952 r. z odsłoniętym silnikiem Pratt & Whitney R.1340 AN.1Zbudowano tylko 2 prototypowe egzemplarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 SAI Ambrosini Super S.7 z 1951 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 naprawdę piękny samolot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 Aerfer Sagittario II z 1955 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 Aerfer Ariete z 1958 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trooper85 Napisano 11 Kwiecień 2011 Share Napisano 11 Kwiecień 2011 Fotorelacja na 6dzięki za dedykacje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 Dzięki, za dobre słowa :)Fiat G.80 z 1951 r. z silnikiem De Havilland Goblin 35. Pierwszy nowoczesny odrzutowiec produkcji włoskiej. Niestety, zarówno ten samolot, jak i jego następca G. 82 z 1954 r., powstały zaledwie w kilku egzemplarzach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 Fiat G.59 4B z 1951 r. z silnikiem Rolls Royce 500-22. Ten model wyrósł z wojennego myśliwca G. 55, którego powojenną rekonstrukcję, na bazie G. 59, (podobnego do tego tutaj), umieściłem wcześniej. Włoskie lotnictwo używało G. 59 aż do 1965 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 znalazłem jeszcze jedną fotkę DH-113 Vampire :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 Lockheed RT-33 z 1947 r. Amerykańska kostrukcja, będąca rozwinięciem Fiata G. 80. W przeciwieństwie do swego protoplasty, RT-33 wszedł do masowej produkcji, która do 1959 r. osiągnęła liczbę 5600 powstałych egzemplarzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_boj Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2011 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.