Bolek70 Posted March 13, 2011 Author Share Posted March 13, 2011 Szkoła ( W-18 )była wzdłuż osi pasa , jak większość budynków w PZL. Od początku powstania posiadała tylko jedno piętro . Linia montażowa JAKA mieściła się w budynku z lakiernia i taśmą do zgrzewania blach Kolibra" .( numeru budynku nie pamiętam ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
41pp Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Oczywiście powinno być Kontynent.Przepraszam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
41pp Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Każdy, ma Swoją, prawdę, ale to nie film;Takie pytania,1. Kiedy, ostatnio Widział Pan, kolejkę EKD, przecinającą", Grójecką./ z Nowogrockiej/? w Niemcewicza.2. Kiedy ostatnio Widziałeś Pan, pociąg z parowozem, przecinający AL. Krakowską, na wysokości" ul. 16 Stycznia.3. Czy kiedyś, jechał Szanowny, 7", na Okęcie, jednotorową" z mijankami.4. Czy Szanowny, Wie że, wiadukt, dwukierunkowy , nad Koleją Krakowską" , zrobiono dopiero w 1970-71, no i mijanek 7", już nie było!5. Czy Szanowny, Wie że, pracowników, IL + WSK, w latach 60-70-tych, wzywał, do pracy, donośny ryk, syreny, fabrycznej", 06:00.PS.Postaram się, o dostarczenie, dokumentacji, faktograficznej.PS. BŁAGAM; Bolek70, nie pisz Historii, na nowo, Daj na wstrzymanie", dopóki My żyjemy, potem zrobisz co chcesz!!!Na pewno WYGRASZ, troszkę cierpliwości Upraszam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
41pp Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Ano, Panie Bolek 70, w tym trzy piętrowym, budynku, który według Szanownego, parterowym", od zawsze", mieściły się dwie szkoły, podstawowe, Nr1, i Nr2, na drugim i trzecim piętrze. Pozwolę, sobie załączyć, listę, Dyrektorów, Nauczycieli i Uczniów. Fakt , budynek Dom Dziecka", to był poprawczak"Taka , moja rada, Powinien się, Szanowny Pan, zorientować , że wiem coś w emacie".Ale wracając, z wielkiego OT, do miejsca F-5, w IL, co było tematem, wątku. to Wiesz bardzo mało.....Czytać, czytać i jeszcze raz czytać, ze zrozumieniem, jak , mówi nasz kopii2, a potem , a potem po spenetrowaniu" , księgozbiorów i bibliotek, dopiero pisać.Taka, moja rada. Link to comment Share on other sites More sharing options...
41pp Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Wróć, nie 16- ale 17 stycznia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bolek70 Posted March 14, 2011 Author Share Posted March 14, 2011 Przepraszam jeśli zirytowałem. Mówimy o adresie Al. Krakowska 110/114 i zakładach tam będących ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
41pp Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 Dokładnie; 110/114 Al. Krakowska, na przeciw Rękodzielniczej.TAK.Wybaczą Mody, ale i Ty , gadaliśmy, chyba o tym samym, tylko innym językiem", czasowym.gw Link to comment Share on other sites More sharing options...
41pp Posted March 14, 2011 Share Posted March 14, 2011 No dobrze, wracając do tematu, jadnak F-ka, stała zawsze pod chmurką", za płotkiem, chyba że, myślimy o dwóch różnych latawcach", a tego już nie wiem? Nasza kłótnia , nie ma żadnego sensu, poza sprawdzaniem znajomości tematu" na wzajem, co do niczego nie prowadzi, może Ci chodzi o inną F-kę??Zapraszam na PriwGWPS. bo były dwie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
41pp Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 Po bardzo wczesno-porannej,dyskusji na Priv, z Kol. Bolek70, oraz konstruktywnej wymianie, poglądów, można przyjąć; że, oboje mamy rację, lub jej nie mamy: Czyli, albo były, dwie EFki", jedna pod chmurką" za płotem,ze skrzydełkami, ale bez alternatora, a druga w prawym, krańcu hangaru, bez skrzydełek. Ponieważ, wchodzi blisko, 20-to letnia czasoprzestrzeń", obserwacji zjawiska", to nie wiem, jak było, ostatecznie nie jestem tym, od E=MC^2.Nie mniej spróbuję, coś jeszcze ustalić, co obiecałem Kol. Bolek 70Serdecznie Pozdrawiam.GW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedburgh_Ops Posted November 27, 2017 Share Posted November 27, 2017 Matematyka musi się zgadzać :-)Były dwa kompletne F-5. Jeden przetrwał do dziś. Drugiego skasowały drzwi od hangaru ITWL. Pijany w trupa żołnierzyna prowadził ciężarówkę i nie zauważył, że pędzi prosto na hangar, albo zasnął za kierownicą. Przydzwonił w drzwi tak, że wyrwały się z prowadnic, zawaliły na F-5 i dokonały kasacji samolotu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szarubek Posted December 9, 2017 Share Posted December 9, 2017 F-5 był i jest jeden. Drzwi od hangaru przygniotły Cessnę A-37 Dragonfly. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 15, 2017 Share Posted December 15, 2017 @Szarubek: A w takim razie czy Cessny A-37 były dwie?Bo pamiętam, że samolot taki jest eksponowany w Muzeum Lotnictwa w Krakowie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.