danielw4 Napisano 11 Maj 2011 Napisano 11 Maj 2011 Pytanko.Czy Viking ma serwis u siebie ,czy może odsyłają sprzęt do USA,bo jak dla mnie trochę za długo to trwa
hubal100 Napisano 11 Maj 2011 Napisano 11 Maj 2011 Na razie dosyć sympatycznie rozmawia się ze sprzedawcą przez telefon.Mówi,że poszła jakaś część(układ) i sprowadzają ją z usa(jest w drodze).Z tego co mówił sprzedawca to serwisanta mają na miejscu.Na karcie gwarancyjnej jest termin naprawy gwarancyjnej 30 dni(może być przedłużony w wyjątkowych sytuacjach).Na razie czekam cierpliwie.Pozdr.
danielw4 Napisano 11 Maj 2011 Napisano 11 Maj 2011 Cóż mogę powiedzieć????CIERPLIWOŚCI ŻYCZĘ KOLEGO HUBAL100,mnie też to czeka ale mam nadzieję że dopiero jak zrobi się bardzo zimno
panzerkris Napisano 12 Maj 2011 Autor Napisano 12 Maj 2011 Wczoraj rozmawiałem z Vikingiem. O usterce wiedzą, ale zapewniają że te które mają na stanie są bez wad. Nie wiem ile jest w tym prawdy bo Pan ze sklepu powiedział: Mozna przecież zjechać z czułości i bedzie OK:D"
Marekmoni Napisano 12 Maj 2011 Napisano 12 Maj 2011 Witam. Mam nadzieję że potraktują poważnie tą wadę jako usterkę do naprawy, bo chyba nie oto chodzi żeby zjeżdżać sporo z czułości oby wykrywacz poprawnie się zachowywał? Pozdrawiam Marek.
panzerkris Napisano 12 Maj 2011 Autor Napisano 12 Maj 2011 Nie wydaje mi sie że Viking powaznie podchodzi do sprawy. Raczej ją bagatelizuje mówiąc że to pojedyńcze przypadki. A juz w tym wątku 3 kolegów sygnalizowało o niesprawności swojego sprzętu. Powinni przeprowadzić kampanie wymiany (sprawdzenia) sprzedanych za pośrednictwem ich firmy wykrywaczy AT PRO.
hubal100 Napisano 12 Maj 2011 Napisano 12 Maj 2011 Właśnie dowiedziałem się ,że naprawa przedłużyła się z winy firmy Garrett która nie wysłała kompletu uszczelek które są niezbędne do wodoodporności wykrywacza.Sprzedawca zapewniał mnie ,że wykrywacz jest naprawiony ale czekają na uszczelki.Jeżeli nie otrzymam do końca miesiąca naprawionego sprzętu skontaktuję się z firmą Garrett w USA i naświetlę im całą sprawę i poproszę o wyjaśnienia.Na pewno zależy im na dobrej opinii i rzetelnie podejdą do sprawy.Od paru lat używam ich wykrywaczy i jak dotąd się nie zawiodłem(koresponduję z nimi czasami i otrzymałem już od nich w ramach uznania parę gadżetów).Pozdr.
Cpt.Nemo Napisano 12 Maj 2011 Napisano 12 Maj 2011 Miesiac minal, ja bym pisal do Garretta.Nie ma na co czekac, wykazuja wyjatkowo zla wole, wysylka do Polski z USA nie trwa tygodniami.
danielw4 Napisano 12 Maj 2011 Napisano 12 Maj 2011 Poprostu musimy się wszyscy zebrać z wadliwymi sprzętami pod drzwiami Vikinga jednego dnia i wytłumaczyć że sprzęt nie powinien się wzbudzać jak np. u mnie na max czułości w powietrzu
panzerkris Napisano 13 Maj 2011 Autor Napisano 13 Maj 2011 Nie dam wiary że sznujacy sie zagraniczny producent z wielką opieszałością wysyła cześci zamienne. Zwłaszcza, mając na uwadze że oni popełnili błąd.Czytałem na innym forum, że Viking ma wyłącznośc na cześci do Garretta. Doskonale zdają sobie sprawe że jak nie oni to kto w PL naprawi(wymieni część) :/Jestem bardzo rozczarowany bo chiałem kupić w tej firmie właśnie AT PRO ale widząc Wasze wpisy i bedąc po rozmowie ze sprzedającym w sklepie mam mieszane uczucia.
danielw4 Napisano 13 Maj 2011 Napisano 13 Maj 2011 No i zaczynam się zastanawiać czy oddawać sprzęt do serwisu,bo z tego co tu wyczytałem,powiedzą mi żebym zjechał z czułością na minimum i problemy miną.KUR....MAĆ co za kraj!!!!!!!!
danielw4 Napisano 16 Maj 2011 Napisano 16 Maj 2011 Sprzęt oddałem,ale żonie.Problem z głowy a nawet bym powiedział,że jestem z tego zadowolony bo moja kobieta kopię lepsze fanty jak ja.
panzerkris Napisano 19 Maj 2011 Autor Napisano 19 Maj 2011 Temat troche przycichł. Czy ktoś juz dostał odpowiedz z Vikinga?
Marekmoni Napisano 19 Maj 2011 Napisano 19 Maj 2011 Witam.Ja oddałem AT PRO do Vikinga i teraz czekam na jakiś odzew od nich. Pozdrawiam.
danielw4 Napisano 20 Maj 2011 Napisano 20 Maj 2011 Marekmoni a z jakiego powodu oddałeś sprzęt do serwisu(co mu dolegało i jakie były objawy)???????
Marekmoni Napisano 21 Maj 2011 Napisano 21 Maj 2011 Witam...Zaczął wydawać dziwne dźwięki jakich wcześniej nie było i żeby nie walił gongiem jak normalnie nim macham. Pozdrawiam.
Brzęczyszczykiewicz Napisano 21 Maj 2011 Napisano 21 Maj 2011 Viking leci sobie z Wami kulki, a Wy jak te tępe barany godzicie się na wszystko.Zachodzi ewidentny i niekwestionowany przypadek niezgodności towaru z umową kupna-sprzedaży. W takim razie przysługuje naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, zależnie od rodzaju towaru i charakteru jego użycia.Przetrzymywanie towaru w serwisie ponad miesiąc, to mimo elastycznych przepisów kpina w żywe oczy i wystarczający powód aby żądać wymiany towaru na nowy albo zwrotu pieniędzy.
jacho Napisano 21 Maj 2011 Napisano 21 Maj 2011 Kolejny raz. Nie lubię tego robić ale kol. Brzęczyszczykiewicz ma 100% racji.Gdyby to mnie dotyczyło to bym rozpętał już 3 wojnę światową i osobiście wcisnął sztycę AT w 4 litery szefa serwisu Vikinga. Jak można pozwalać tak sobą pomiatać. Jak można akceptować tak oczywistą niedogodność przy używaniu, nietaniej zresztą, wykrywki.Spiknijcie się panowie i zróbcie zasypkę mailami do Garrett USA oraz organiuzjcie im czarny PR na forach angielskich i w stanach. Efektu jestem pewien na 100%.
panzerkris Napisano 22 Maj 2011 Autor Napisano 22 Maj 2011 Wcale nie olewają klienta. Czytajcie wyżej. Mnie powiedzieli że mozna zjechać z czułości i bedzie ok:D
Brzęczyszczykiewicz Napisano 22 Maj 2011 Napisano 22 Maj 2011 czytałem. Takie rady to nic innego jak próba zanegowania istnienia wady wbudowanej, a więc wyślizgania się z postanowień gwarancji i przepisów prawa. Tyle że... sam producent tego badziewia przyznał, że sprzęty są wadliwe. W takiej sytuacji Viking może sobie bujać las.
danielw4 Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 Producent przyznał,że sprzęt jest wadliwy,Proscan gliwice serwisuje a problem ma tylko VIKING.DLACZEGO pytam Panowie?
panzerkris Napisano 25 Maj 2011 Autor Napisano 25 Maj 2011 Kolego nie pytaj sie Nas dlaczego tak jest. Jeżeli producent przyznał sie (najlepiej na piśmie) że sprzety były wadliwe duś Vikinga żeby Ci by mienił na nową.A tak mówią przepisyMamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa wymiana albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar. Jeżeli wymiana nie jest możliwa, pozostaje nam naprawa. Zgłoszone przez nas żądanie stanowi zobowiązanie dla sprzedawcy. Nie może on zatem sam zadecydować, że zamiast wymiany towaru na nowy naprawi go bez naszej zgody. Sprzedawca nie będzie musiał wymieniać towaru na nowy tylko wtedy, gdy nie jest to możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów i sprzedawca to udowodni. Zwrotu pieniędzy możemy domagać się tylko wtedy, gdy niezgodność towaru z umową jest istotna i wystąpi choć jedna z następujących sytuacji: • sprzedawca nie jest w stanie doprowadzić towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę ani naprawę, bowiem jest to niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów; • naprawa albo wymiana nie została wykonana przez sprzedawcę w odpowiednim czasie; • naprawa albo wymiana naraża kupującego na znaczne niedogodności.Oznacza to, że zwrotu pieniędzy od razu, bez żądania najpierw wymiany albo naprawy, możemy domagać się tylko w przypadku, gdy wymiana albo naprawa narażałyby nas na znaczne niedogodności. Gdy niezgodność towaru z umową nie jest istotna, możemy jedynie żądać obniżenia ceny. Sprzedawca ma 14 dni roboczych na ustosunkowanie się do Twojej reklamacji!!!Dodam jeszcze że od czasu zauważenia usterki mamy 2 miesiące na jej zgłoszenie.
panzerkris Napisano 25 Maj 2011 Autor Napisano 25 Maj 2011 Dodam jeszcze że moja siostra jest na aplikacji prokuratorskiej i moge ja poprosić o napisanie takiego pisma językiem prawniczym"
panzerkris Napisano 25 Maj 2011 Autor Napisano 25 Maj 2011 No i mamy wszystko jasne. Rozmawiałem przed chwilą z dytrybutorem Garretta na Polske. Uczciewie potwierdził wadliwośc sprzętu. Powiedział że ok 10% sprzedanych wykrywaczy wraca do niego (ja bym i tak wziął poprawke na te dane). Zaproponował mi zakup ale....dopiero na jesieni.
Brzęczyszczykiewicz Napisano 25 Maj 2011 Napisano 25 Maj 2011 A ja jeszcze dodam, ze wady towaru wykryte w ciągu pół roku od daty zakupu, przez domniemanie uważa się za wady fabryczne.Kupując towar co do którego zachodzi podejrzenie że może się szybko zepsuć (np dlatego że jest to wykrywacz wyprodukowany w Chinach po jak najmniejszych kosztach), należy czytać kartę gwarancyjną, w szczególności punkty związane z czasem i sposobem załatwiania reklamacji. Żeby się potem nie zdziwić, że naprawa trwa miesiąc a w szczególnych sytuacjach" (czytaj, kiedy tylko sprzedawcy tak będzie wygodniej), jeszcze dłużej.
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.