slawgar Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 U mnie też zawsze jest 80 na balansie gruntu, i tu odrazu nasuwa się pytanie do danielw4: czy twój AT wzbudza się na trawie i w powietrzu ? Kolego hubal100 czekamy na spostrzeżenia po naprawie.
slawgar Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Panowie i PanieBardzo ciekawa literatura niestety w języku angielskim http://www.findmall.com/read.php?79,1449293,1451199Streszczejąc doniesienia z tego angielskiego forum wszystkie AT pro z numerem seryjnym poniżej 510..... raczej powinny trafić do serwisu.Wszyscy tam potwierdzają tą wadę pierwszych modeli AT Pro. Ja swoją zwracam. W końcu wykrywka za 2300zł powinna być ezbolesna".
slawgar Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 i jeszcze jeden wątek: oświadczenie kolesia z Garretta..Please ask them to contact the factory if they have concerns or questions about their detectors. In some cases theconcerns will prove to be unrelated to the operating characteristic being addressed. A discussion with our CustomerService staff may be able to aid them without the need for returning the detector.A simple test can be performed to determine if a customer should send his AT Pro to the factory. The test must beperformed outside, away from electrical interference and in an area that is free from detectable metallic objects. Setthe detector in one of the Zero discrimination modes at maximum sensitivity. If the detector sounds off while NOTmoving, then there is excessive electrical interference, and the test cannot be performed at that location.To determine if the ground is free from detectable metallic objects, scan the detector over the test area at a moderatelyslow pace (1 to 2 feet per second). If the detector sounds off, then there are detectable items in the ground and thetest cannot be performed at that location. Once a proper location has been identified, scan the area at your normalscan speed. The detector should be stable with possibly an occasional sound that would not interfere with detectoroperation. If the detector sounds off excessively due to rapid motion, then the customer should contact the factory forassistance.Best regards,James Hurst,Vice President, Director of Sales & Marketing..." Znaczy to że :Prosty test może być przeprowadzony w celu ustalenia, czy klient powinien wysłać swoje AT Pro do fabryki. Badanie musi być wykonywane na zewnątrz, z dala od zakłóceń elektrycznych i na obszarze, który jest wolny od wykrycia przedmiotów metalowych. Ustaw detektor w jednym z trybów Zero dyskryminacji na maksymalną czułość. Jeżeli detektor wydaje dźwięk, a jednocześnie jest bez ruchu, to jest to nadmierne zakłócenia elektryczne, a test nie może być wykonana w tej lokalizacji.Aby sprawdzić, czy podłoże jest wolne od wykrycia obiektów metalowych, użyj detektora w obszarze badań w umiarkowanie powolnym tempie (1 do 2 metrów na sekundę). Jeżeli detektor się odzywa, to znaczy że są wykrywalne przedmioty w ziemi i test nie może być wykonana w tej lokalizacji. Po znalezieniu odpowiedniego miejsca (bez metali i zakłóceń) należy skanować powierzchnię z zwykłą szybkością skanowania. Wykrywacz powinien być stabilny z możliwością okazjonalnych dźwięków, które nie będą zakłócać działanie detektora. Jeśli wykrywacz będzie się odzywał z powodu zbyt szybkiego ruchu, to klient powinien skontaktować się z dostawcą w celu uzyskania pomocy.Czy jakoś tak.Brzmi dobrze, ale czy taka wada jest związana też z nadpobudliwością w powietrzu? ciekawe. Muszę to sprawdzić.Pozdrawiam__________________
danielw4 Napisano 29 Kwiecień 2011 Napisano 29 Kwiecień 2011 Sprzęt nie jest zły tylko potrzebuje drobnych poprawek
danielw4 Napisano 29 Kwiecień 2011 Napisano 29 Kwiecień 2011 Kolego slawgar mój AT Pro wzbudza się na trawie i w powietrzu jak robię szybkie ruchy nadgarstkiem.Ustawienie balans gruntu i zjechanie z czułości troszkę pomaga,ale czasami potrafi ni z tego ni z owego wyć jak opętany bez ruchu cewką i nawet podniesienie cewki w stronę nieba gdzie na pewno już pod cewką nie ma żadnego metalu
pawcion123 Napisano 30 Kwiecień 2011 Napisano 30 Kwiecień 2011 Witam.Miałem taki problem w 250-tce,w upalne,słoneczne dni.Zaczynał grać jak głupi...do końca nie doszedłem do tego dlaczego tak się działo może cewka się nagrzewała..?!pzdr.
danielw4 Napisano 30 Kwiecień 2011 Napisano 30 Kwiecień 2011 Właśnie sprawdziłem numer seryjny swojego AT Pro i niestety zaczynają się od numeru 505..... ciekawe ile jest prawdy w poście z angielskiego forum że wszystkie AT poniżej numeru seryjnego 510... powinny trafić do serwisu????Oddał bym swój sprzęt do serwisu ale to pewnie skończy się przetrzymaniem go nawet do dwóch miesięcy,więc chyba poczekam aż skończy się sezon
danielw4 Napisano 30 Kwiecień 2011 Napisano 30 Kwiecień 2011 Jak ktoś chce zobaczyć jak mój sprzęt się wzbudza to daje link http://www.youtube.com/watch?v=TEN3x2tWwu4i następny http://www.youtube.com/watch?v=VUaO51BJUJI&feature=related Napiszcie czy macie ten sam problem..
emisoo Napisano 30 Kwiecień 2011 Napisano 30 Kwiecień 2011 Takie zachowanie nie powinno mieć miejsca , mogę jedynie współczuć . Reklamuj go bo chodzenie z nim nie ma sensu
slawgar Napisano 30 Kwiecień 2011 Napisano 30 Kwiecień 2011 WitamNapisałem do Garretta - do producenta, opisując problem sprzętu. Kazali zwrócić do Vikinga w celu naprawy serwisowej. Jednak jest to problem wcześniejszych egzemplarzy. Kolego danielw4 - właśnie to ten problem. Mój też zaczyna się od 505.. chociaż kupiłem go w zeszłym tygodniu.Ps. w stanach serwis daje drobny upominek do tej reklamacji:)
danielw4 Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 Kolego emisoo orientujesz się może ile czasu mogą mi przetrzymać sprzęt w serwisie,bo znajomy nastraszył mnie że może to trwać nawet 2 miesiące
emisoo Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 To zależy z czym jest związany ten problem . cewka,przestrojenie . Pewno szybko sie uwiną bo rynek nie będzie czekał . Sprawdź jeszcze jak głęboko łapie jakąś dużą srebrną monetę w gruncie zakopaną .pozdrawiam .
danielw4 Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 Jeżeli chodzi o zasięgi w glebie to nie ma co narzekać,ładnie wyłapuję drobnicę a i ze śmieciem też sobie w miarę dobrze radzi.Problem tkwi w falsach,których ja już się nauczyłem i jest to dla mnie mniej uciążliwe
gral Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 Witam.Nigdy nie miałem Garretta,ale oglądając wasze filmy zauważyłem,że wasz problem (chodzi mi o fałszywe sygnały przy szybkim ruchu ręką) jest bardzo podobny do tego który występował w mojej wykrywce.Pomogło zamocowanie kabla po dolnej żerdzi około 20cm równolegle (skręciłem taśmą,kabel nie może być nigdzie luźny).Według mnie cewka widzi stelaż bądź kabel zresztą podobne problemy mają użytkownicy Euro ACE.Spróbujcie taki test zrobić cewką z dobrze skręconą śrubą i sztywno owiniętym kablem (bez stelaża).Pozdrawiam.
Marekmoni Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 Witam, a tutaj taki spokojny http://www.youtube.com/watch?v=g2Fx0IT68Yc na max czułości. Pozdrawiam.
danielw4 Napisano 3 Maj 2011 Napisano 3 Maj 2011 kabel ma luzny i nie daję falsów.Możecie powiedzieć mi dlaczego???????
Paleo Napisano 6 Maj 2011 Napisano 6 Maj 2011 No to cenowo sprzęt zbliżył się już do psychologicznej bariery. Na stronie V.... jest już po 2099, chociaż na A...drogo ciągle po 2299.
jacho Napisano 6 Maj 2011 Napisano 6 Maj 2011 Jeśli tak dalej pójdzie to będzie poniżej 2000 :)http://www.money.pl/pieniadze/kurs/usd,787.html
danielw4 Napisano 7 Maj 2011 Napisano 7 Maj 2011 Gdybym się nie pośpieszył to miał bym 200zeta w kielni na browar do lasu
danielw4 Napisano 9 Maj 2011 Napisano 9 Maj 2011 Czy jest już jakiś posiadacz AT PRO,który oddał swój sprzęt do serwisu i mu go naprawili????chodzi mi o falsy(wzbudzenia)bo oglądając niektóre filmiki na you tube widać że użytkownicy pozbyli się kłopotliwej sprawy i ich wykrywacze są STABILNE.
panzerkris Napisano 10 Maj 2011 Autor Napisano 10 Maj 2011 Równiez chciałbym sie dowiedzieć, czy komus juz ta usterke naprawili.
hubal100 Napisano 10 Maj 2011 Napisano 10 Maj 2011 20.04.2011 mój sprzęt dotarł do serwisu w Vikingu,na razie czekam.
emisoo Napisano 10 Maj 2011 Napisano 10 Maj 2011 Rzetelnie podchodzą do sprawy ? Wydukali co mu jest ?
danielw4 Napisano 11 Maj 2011 Napisano 11 Maj 2011 Właśnie tego się obawiałem,że sprzęt w serwisie może być przetrzymany długi okres.Kolega hubal100 już czeka 21 dni a to pewnie dopiero początek.Przykra sprawa bez wykrywki,gdy pogoda dopisuje
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.