Skocz do zawartości

Nowy Garrett AT


panzerkris

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
U mnie też zawsze jest 80 na balansie gruntu, i tu odrazu nasuwa się pytanie do danielw4: czy twój AT wzbudza się na trawie i w powietrzu ?
Kolego hubal100 czekamy na spostrzeżenia po naprawie.
  • Odpowiedzi 273
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
Napisano
Panowie i Panie
Bardzo ciekawa literatura niestety w języku angielskim
http://www.findmall.com/read.php?79,1449293,1451199
Streszczejąc doniesienia z tego angielskiego forum wszystkie AT pro z numerem seryjnym poniżej 510..... raczej powinny trafić do serwisu.
Wszyscy tam potwierdzają tą wadę pierwszych modeli AT Pro. Ja swoją zwracam. W końcu wykrywka za 2300zł powinna być ezbolesna".
Napisano
i jeszcze jeden wątek: oświadczenie kolesia z Garretta
..Please ask them to contact the factory if they have concerns or questions about their detectors. In some cases the
concerns will prove to be unrelated to the operating characteristic being addressed. A discussion with our Customer
Service staff may be able to aid them without the need for returning the detector.
A simple test can be performed to determine if a customer should send his AT Pro to the factory. The test must be
performed outside, away from electrical interference and in an area that is free from detectable metallic objects. Set
the detector in one of the Zero discrimination modes at maximum sensitivity. If the detector sounds off while NOT
moving, then there is excessive electrical interference, and the test cannot be performed at that location.
To determine if the ground is free from detectable metallic objects, scan the detector over the test area at a moderately
slow pace (1 to 2 feet per second). If the detector sounds off, then there are detectable items in the ground and the
test cannot be performed at that location. Once a proper location has been identified, scan the area at your normal
scan speed. The detector should be stable with possibly an occasional sound that would not interfere with detector
operation. If the detector sounds off excessively due to rapid motion, then the customer should contact the factory for
assistance.
Best regards,
James Hurst,
Vice President, Director of Sales & Marketing..."

Znaczy to że :
Prosty test może być przeprowadzony w celu ustalenia, czy klient powinien wysłać swoje AT Pro do fabryki. Badanie musi być wykonywane na zewnątrz, z dala od zakłóceń elektrycznych i na obszarze, który jest wolny od wykrycia przedmiotów metalowych. Ustaw detektor w jednym z trybów Zero dyskryminacji na maksymalną czułość. Jeżeli detektor wydaje dźwięk, a jednocześnie jest bez ruchu, to jest to nadmierne zakłócenia elektryczne, a test nie może być wykonana w tej lokalizacji.
Aby sprawdzić, czy podłoże jest wolne od wykrycia obiektów metalowych, użyj detektora w obszarze badań w umiarkowanie powolnym tempie (1 do 2 metrów na sekundę). Jeżeli detektor się odzywa, to znaczy że są wykrywalne przedmioty w ziemi i test nie może być wykonana w tej lokalizacji. Po znalezieniu odpowiedniego miejsca (bez metali i zakłóceń) należy skanować powierzchnię z zwykłą szybkością skanowania.
Wykrywacz powinien być stabilny z możliwością okazjonalnych dźwięków, które nie będą zakłócać działanie detektora. Jeśli wykrywacz będzie się odzywał z powodu zbyt szybkiego ruchu, to klient powinien skontaktować się z dostawcą w celu uzyskania pomocy.

Czy jakoś tak.
Brzmi dobrze, ale czy taka wada jest związana też z nadpobudliwością w powietrzu? ciekawe. Muszę to sprawdzić.

Pozdrawiam

__________________
Napisano
Kolego slawgar mój AT Pro wzbudza się na trawie i w powietrzu jak robię szybkie ruchy nadgarstkiem.Ustawienie balans gruntu i zjechanie z czułości troszkę pomaga,ale czasami potrafi ni z tego ni z owego wyć jak opętany bez ruchu cewką i nawet podniesienie cewki w stronę nieba gdzie na pewno już pod cewką nie ma żadnego metalu
Napisano
Witam.

Miałem taki problem w 250-tce,w upalne,słoneczne dni.

Zaczynał grać jak głupi...do końca nie doszedłem do tego dlaczego tak się działo może cewka się nagrzewała..?!

pzdr.
Napisano
Właśnie sprawdziłem numer seryjny swojego AT Pro i niestety zaczynają się od numeru 505..... ciekawe ile jest prawdy w poście z angielskiego forum że wszystkie AT poniżej numeru seryjnego 510... powinny trafić do serwisu????
Oddał bym swój sprzęt do serwisu ale to pewnie skończy się przetrzymaniem go nawet do dwóch miesięcy,więc chyba poczekam aż skończy się sezon
Napisano
Jak ktoś chce zobaczyć jak mój sprzęt się wzbudza to daje link http://www.youtube.com/watch?v=TEN3x2tWwu4
i następny http://www.youtube.com/watch?v=VUaO51BJUJI&feature=related
Napiszcie czy macie ten sam problem..
Napisano
Witam
Napisałem do Garretta - do producenta, opisując problem sprzętu. Kazali zwrócić do Vikinga w celu naprawy serwisowej. Jednak jest to problem wcześniejszych egzemplarzy.
Kolego danielw4 - właśnie to ten problem. Mój też zaczyna się od 505.. chociaż kupiłem go w zeszłym tygodniu.
Ps. w stanach serwis daje drobny upominek do tej reklamacji:)
Napisano
Kolego emisoo orientujesz się może ile czasu mogą mi przetrzymać sprzęt w serwisie,bo znajomy nastraszył mnie że może to trwać nawet 2 miesiące
Napisano
To zależy z czym jest związany ten problem . cewka,przestrojenie . Pewno szybko sie uwiną bo rynek nie będzie czekał . Sprawdź jeszcze jak głęboko łapie jakąś dużą srebrną monetę w gruncie zakopaną .
pozdrawiam .
Napisano
Jeżeli chodzi o zasięgi w glebie to nie ma co narzekać,ładnie wyłapuję drobnicę a i ze śmieciem też sobie w miarę dobrze radzi.Problem tkwi w falsach,których ja już się nauczyłem i jest to dla mnie mniej uciążliwe
Napisano
Witam.Nigdy nie miałem Garretta,ale oglądając wasze filmy zauważyłem,że wasz problem (chodzi mi o fałszywe sygnały przy szybkim ruchu ręką) jest bardzo podobny do tego który występował w mojej wykrywce.Pomogło zamocowanie kabla po dolnej żerdzi około 20cm równolegle (skręciłem taśmą,kabel nie może być nigdzie luźny).Według mnie cewka widzi stelaż bądź kabel zresztą podobne problemy mają użytkownicy Euro ACE.Spróbujcie taki test zrobić cewką z dobrze skręconą śrubą i sztywno owiniętym kablem (bez stelaża).Pozdrawiam.
Napisano
No to cenowo sprzęt zbliżył się już do psychologicznej bariery. Na stronie V.... jest już po 2099, chociaż na A...drogo ciągle po 2299.
Napisano
Czy jest już jakiś posiadacz AT PRO,który oddał swój sprzęt do serwisu i mu go naprawili????chodzi mi o falsy(wzbudzenia)bo oglądając niektóre filmiki na you tube widać że użytkownicy pozbyli się kłopotliwej sprawy i ich wykrywacze są STABILNE.
Napisano
Właśnie tego się obawiałem,że sprzęt w serwisie może być przetrzymany długi okres.Kolega hubal100 już czeka 21 dni a to pewnie dopiero początek.Przykra sprawa bez wykrywki,gdy pogoda dopisuje

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie