PATRON Napisano 6 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 6 Wrzesień 2010 resor główny po zamontowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 6 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 6 Wrzesień 2010 wózek przedni po zamontowaniu brak jeszcze zawleczek zabezpieczających Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macvsog Napisano 7 Wrzesień 2010 Share Napisano 7 Wrzesień 2010 Piękna sprawa!PsNa tym zdjęciu (jeżeli mnie oczy nie mylą) jest przednia szyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macvsog Napisano 7 Wrzesień 2010 Share Napisano 7 Wrzesień 2010 Na tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jotes Napisano 7 Wrzesień 2010 Share Napisano 7 Wrzesień 2010 Bardzo fajny wątek :)Amerykan", to rozumiem drugi C2P? Ciekawe byłoby pokazanie różnic pomiędzy oboma wozami. Oczywiście tych prawdziwych, a nie wprowadzonych przez muzealnych rekonstruktorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 7 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 7 Wrzesień 2010 jak na razie amerykan" jest w stanie przygotowawczym do demontażu i służy jako weryfikacja ustawień nakrętek , zawleczek i systemu cięgien. Natomiast z tymi przeróbkami to im więcej się temu wszystkiemu przyglądam tym bardziej przekonuję się że zrobiono temu pojazdowi wielką krzywdę w czasie jego istnienia w muzeach....nqajbardziej ewidentnym tego przykładem było zastosowanie kół jezdnych od jakiegoś wynalazku które to koła NIE BYŁY WOGÓLE ŁOŻYSKOWANE... mało tego nie były przystosowane do jakichkolwiek łożysk wewnętrznych....wynikiem tych działań było zdekompletowanie układu jezdnego i całkowite niemalże zniszczenie oryginalnych osiek, których regeneracja wiąze się z ich tulejowaniem i dorabianiem ... dodatkowo koła te miały około 10 mm luzu na osiach ... że nie wspomnę o nagminnym przyspawywaniu elementów zamiast wymianie śrób czego najbardziej rażącym przykładem było przyspawanie wąsów kół jezdnych do resora żeby się nie chlebotały na boki ...Trochę mnie to wszystko zniezmaczyło bo pod farbą która nadawała jako taki wygląd pojazdowi znajdujemy patenty iście rodem ze związku radzieckiego, ale idea jest jedna ...ma być tak jak było pierwotnie i KROPKA.myślę że porównanie pojazdów ( ich różnic konstrukcyjnych ) będzie możliwe dopiero po dogłębnej analizie śladów po oryginalnych rozwiązaniach , odtworzeniu ich na podstawie resztek zachowanych, oraz regeneracji, wtedy będzie można pokazać różnice pomiędzy wersją wcześniejszą i późniejszą c2p, a na to trzeba jeszcze trochę poczekać .Prace przy amerykanie " idą do przodu ale główny nacisk jest w tej chwili położony na skończenie iemca"Pozdrawiam PATRON FWP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jotes Napisano 7 Wrzesień 2010 Share Napisano 7 Wrzesień 2010 Niestety, czasami ziemia zachowa lepiej niż muzeum.Który jest późniejszy, amerykanin"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 9 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 9 Wrzesień 2010 dzisiaj zajmowaliśmy się pupcią ....oczywiście pojazduzamocowane zostały tylne chlapacze wraz ze wzmocnieniami wewnętrznymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 9 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 9 Wrzesień 2010 nadstawka zaciągu powietrza od zewnętrznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 9 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 9 Wrzesień 2010 nadstawka od wewnątrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 9 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 9 Wrzesień 2010 hak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 9 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 9 Wrzesień 2010 i tyłek w całej okazałościPATRON - FWP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 11 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 11 Wrzesień 2010 zbiornik po polerowaniu. ze względu na użyty szlaczetny materiał zostanie zabezpieczony lakierem bezbarwnym a nie pomalowany na kolor czarny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 11 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 11 Wrzesień 2010 prawy wpasowany, wypolerowany i zabezpieczony lakierem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 11 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 11 Wrzesień 2010 lewy po polerce, zabezpieczeniu i wpasowaniu w otwory kraników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 11 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 11 Wrzesień 2010 prawy otwór wylewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 11 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 11 Wrzesień 2010 lewy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 11 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 11 Wrzesień 2010 pedaliera w puzzlach po pierwszym malowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarku Napisano 12 Wrzesień 2010 Share Napisano 12 Wrzesień 2010 Z zapartym tchem śledzę ten fotoreportaż. Piękna robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 14 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 14 Wrzesień 2010 rozmontowanie i przygotowywanie zespołu sprzęgieł bocznych do malowania zwraca uwagę zmontowanie z użyciem 100% oryginalnych ( bardzo nietypowych śrub PATRON - FWP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 14 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 14 Wrzesień 2010 widok od strony dolnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 14 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 14 Wrzesień 2010 strona przednia" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 14 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 14 Wrzesień 2010 od strony łącznika elastycznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 14 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 14 Wrzesień 2010 obudowa przekładni planetarnej i sprzęgła bocznego lewa przed przygotowaniem do malowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PATRON Napisano 14 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 14 Wrzesień 2010 prawa przed przygotowaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.