PATRON Napisano 6 Wrzesień 2010 Autor Napisano 6 Wrzesień 2010 wózek przedni po zamontowaniu brak jeszcze zawleczek zabezpieczających
macvsog Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 Piękna sprawa!PsNa tym zdjęciu (jeżeli mnie oczy nie mylą) jest przednia szyba.
jotes Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 Bardzo fajny wątek :)Amerykan", to rozumiem drugi C2P? Ciekawe byłoby pokazanie różnic pomiędzy oboma wozami. Oczywiście tych prawdziwych, a nie wprowadzonych przez muzealnych rekonstruktorów.
PATRON Napisano 7 Wrzesień 2010 Autor Napisano 7 Wrzesień 2010 jak na razie amerykan" jest w stanie przygotowawczym do demontażu i służy jako weryfikacja ustawień nakrętek , zawleczek i systemu cięgien. Natomiast z tymi przeróbkami to im więcej się temu wszystkiemu przyglądam tym bardziej przekonuję się że zrobiono temu pojazdowi wielką krzywdę w czasie jego istnienia w muzeach....nqajbardziej ewidentnym tego przykładem było zastosowanie kół jezdnych od jakiegoś wynalazku które to koła NIE BYŁY WOGÓLE ŁOŻYSKOWANE... mało tego nie były przystosowane do jakichkolwiek łożysk wewnętrznych....wynikiem tych działań było zdekompletowanie układu jezdnego i całkowite niemalże zniszczenie oryginalnych osiek, których regeneracja wiąze się z ich tulejowaniem i dorabianiem ... dodatkowo koła te miały około 10 mm luzu na osiach ... że nie wspomnę o nagminnym przyspawywaniu elementów zamiast wymianie śrób czego najbardziej rażącym przykładem było przyspawanie wąsów kół jezdnych do resora żeby się nie chlebotały na boki ...Trochę mnie to wszystko zniezmaczyło bo pod farbą która nadawała jako taki wygląd pojazdowi znajdujemy patenty iście rodem ze związku radzieckiego, ale idea jest jedna ...ma być tak jak było pierwotnie i KROPKA.myślę że porównanie pojazdów ( ich różnic konstrukcyjnych ) będzie możliwe dopiero po dogłębnej analizie śladów po oryginalnych rozwiązaniach , odtworzeniu ich na podstawie resztek zachowanych, oraz regeneracji, wtedy będzie można pokazać różnice pomiędzy wersją wcześniejszą i późniejszą c2p, a na to trzeba jeszcze trochę poczekać .Prace przy amerykanie " idą do przodu ale główny nacisk jest w tej chwili położony na skończenie iemca"Pozdrawiam PATRON FWP
jotes Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 Niestety, czasami ziemia zachowa lepiej niż muzeum.Który jest późniejszy, amerykanin"?
PATRON Napisano 9 Wrzesień 2010 Autor Napisano 9 Wrzesień 2010 dzisiaj zajmowaliśmy się pupcią ....oczywiście pojazduzamocowane zostały tylne chlapacze wraz ze wzmocnieniami wewnętrznymi
PATRON Napisano 9 Wrzesień 2010 Autor Napisano 9 Wrzesień 2010 nadstawka zaciągu powietrza od zewnętrznej
PATRON Napisano 9 Wrzesień 2010 Autor Napisano 9 Wrzesień 2010 i tyłek w całej okazałościPATRON - FWP
PATRON Napisano 11 Wrzesień 2010 Autor Napisano 11 Wrzesień 2010 zbiornik po polerowaniu. ze względu na użyty szlaczetny materiał zostanie zabezpieczony lakierem bezbarwnym a nie pomalowany na kolor czarny
PATRON Napisano 11 Wrzesień 2010 Autor Napisano 11 Wrzesień 2010 prawy wpasowany, wypolerowany i zabezpieczony lakierem.
PATRON Napisano 11 Wrzesień 2010 Autor Napisano 11 Wrzesień 2010 lewy po polerce, zabezpieczeniu i wpasowaniu w otwory kraników
PATRON Napisano 11 Wrzesień 2010 Autor Napisano 11 Wrzesień 2010 pedaliera w puzzlach po pierwszym malowaniu
jarku Napisano 12 Wrzesień 2010 Napisano 12 Wrzesień 2010 Z zapartym tchem śledzę ten fotoreportaż. Piękna robota.
PATRON Napisano 14 Wrzesień 2010 Autor Napisano 14 Wrzesień 2010 rozmontowanie i przygotowywanie zespołu sprzęgieł bocznych do malowania zwraca uwagę zmontowanie z użyciem 100% oryginalnych ( bardzo nietypowych śrub PATRON - FWP
PATRON Napisano 14 Wrzesień 2010 Autor Napisano 14 Wrzesień 2010 obudowa przekładni planetarnej i sprzęgła bocznego lewa przed przygotowaniem do malowania
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.