esterendensen Posted July 15, 2010 Author Share Posted July 15, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=XRCbkBfdBrQ&playnext_from=TL&videos=W8PLu2vWuU0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
esterendensen Posted July 15, 2010 Author Share Posted July 15, 2010 prawie dałem się nabrać... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacenty2004 Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 ale na co nabrać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper85 Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 ściema i to słaba, chociaż znam przypadki, że ludzie związani z lotnictwem zawodowo dawali się nabrać Link to comment Share on other sites More sharing options...
esterendensen Posted July 15, 2010 Author Share Posted July 15, 2010 jacenty2004.pooglądaj filmik kilka razy,to sam się przekonasz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hebda Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 ale ładnie kicnął na tą trawkę:)hehe,i te komentarze pod filmem..bzdura Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaRaDo Posted July 15, 2010 Share Posted July 15, 2010 Witam,Totalna ściema. Ale była opcja w U.S AIR FORCE jak kolo wylądował F-15 bez jednego skrzydła. Urwało mu je w czasie kolizji z inną maszyną. Ale dzięki opływowym kształtom efka możliwy był dalszy lot i bezpieczne lądowanie. Na pewno gdzieś na Youtube to jest.Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trooper85 Posted July 16, 2010 Share Posted July 16, 2010 Był też taki przypadek z F-18 - stracił ponad połowę skrzydła i sporą część usterzenia. Tyle, ze w takich samolotach część siły nośnej wytwarza sam kadłub, a przede wszystkim napływy (skrzydło pasmowe w F-18). No i do tego dochodzi jeszcze odpowiedni stosunek ciągu silników do masy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.