Skocz do zawartości

jaki sprzet do 4000 zl


kurgan1

Rekomendowane odpowiedzi

witam kolegow prosze o rade jestem amatorem i chcialem kupic wykrywke nieznam sie na tym wogole i niemam pojecia o sprzecie moge przeznaczyc 4000zl chcialbym szukac monet i militarki wiec mysle o jakims uniwersalnym modelu dziekuje za pomoc i rade przepraszam za pisownie ale mam kapa bez polskich znakow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurgan1 - Wydaje mi się, że dobrze by było kupić na początek sprzet prosty w obsłudze i taki, który będzie dobrze trzymał swoją wartośc w razie gdybyś chciał później kupić bardziej zaawansowany model lub zdecydował, że poszukiwania jednak nie są dla Ciebie. Kilka sprzętów przychodzi mi na myśl, ale spróbuj np. przyjrzeć się Tesoro Ciboli. Prosta, skuteczna i nie będziesz miał większych problemów z odsprzedażą. Możesz poszukać też wśród różnych sprzętów używanych.

Pozdrawiam

VW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kol.DRVAL zamiast udzielić odpowiedzi autorowi postu udziela rad na temat polskich znaków samemu zapominając o pisowni ą,ę :))) Przechodząc do meritum...za kwotę 4.000 zł można kupić niemal każdy sprzęt...moim zdaniem najlepiej najpierw zapoznać się z opiniami nt.wykrywaczy oraz ich parametrami na różnych forach,skonfrontować te opinie z własnymi potrzebami i wtedy dokonać wyboru. Są różne szkoły na ten temat...jedni uważają,że warto zacząć od czegoś prostszego inni,że nie. Ja osobiście na podstawie własnych doświadczeń i obserwacji uważam,że najlepiej zaczynać z możliwie najwyższego C...co prawda upadek może zaboleć,ale w przypadku powodzenia zyskuje się wiele cennego czasu i nerwów :))) Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach