elektronika22 Napisano 23 Wrzesień 2009 Autor Napisano 23 Wrzesień 2009 Witam,Kupilem tani wykrywacz Seben Allround aby sprobowac swoichsil w eksploracji poniewaz bardzo mnie to wciaga.Przeczytalem instrukcje (znam niemiecki),ktora zreszta jest malo czytelna i niedokladna,ustawilem wszystko jak trzeba i urzadzenie dziala zupelnie odwrotnie,czyli caly czas wyje,a jak na cos najade to przerywa dzwiek.P paru minutach jestem ogluszony tym buczeniem.Nie wiem co robie zle ,ale moim zdaniem powinna byc cisza i dopiero po znalezieniu czegos powinien pojawiac sie dzwiek.Bardzo prosze jesli ktos ma doswiadczenie z tym detektorem ,niech podzieli sie ze mna wiedza jak to ustawic ,a moze to defekt?Pozdrawiam Slawek
kundzio11 Napisano 23 Wrzesień 2009 Napisano 23 Wrzesień 2009 Czy to czasem nie jest coś ze sławnej serii MD?Jeśli tak to wszystko jest możliwe-oczywiscie oprócz działania jak wykrywacz.
luger Napisano 24 Wrzesień 2009 Napisano 24 Wrzesień 2009 Muszę Cię rozczarować. Skoro liczyłeś, że za 30 euro kupisz wykrywacz metali to straciłeś 30 euro. Jesteś klasycznym przykładem podjęcia decyzji o zakupie pod wpływem emocji bez gruntownego zorientowania się w temacie. Ten wykrywacz jest jakimś kolejnym klonem kitajskiego MD i nawet dziecku do zabawy bym go nie kupił. Wystarczy użyć wyszukiwarki i poczytać fora tematyczne.Pozdrawiam L.
dzieci3 Napisano 25 Wrzesień 2009 Napisano 25 Wrzesień 2009 Chyba na ogórki kiszone w glinianym dzbanku.Pzdr.
Brzęczyszczykiewicz Napisano 25 Wrzesień 2009 Napisano 25 Wrzesień 2009 Raczej na czołg w powietrzu :)
DarekD Napisano 26 Wrzesień 2009 Napisano 26 Wrzesień 2009 Myślę (w ręku go nie miałem) że dla dziecka na plażę do zabawy. Zawsze to lepiej pospacerować niż się smażyć na piasku. Jakis minimalny zasięg z pewnością ma a monety na plaży zwykle są płytko.