Skocz do zawartości

Ranault Laguna II 1.9 DCI kombi


Bandzior26

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 53
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi
He, parkowanie w mieście a tym bardziej we Wrocku to faktycznie loteria, wiem bo dość często bywam a gdy już jestem to najczęściej udaje mi się zaparkować na tym piętrowym parkingu przy bodajże Łaciarskiej ale tam drogooo :)
Ram 2500, toż to smok, ale fura zajefajna :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak:
Kocur ma racje-od siebie- ajwiększym mankamentem Audi może okazać się jego poprzedni kierowca" :)

Renault Laguna II jest uważany (zresztą słusznie) za jeden z najbezpieczniejszych aut wnioskując z testów zderzezniowych...

Moim zdaniem-nie ma to jak dobry sprawdzony iemiec"...

tyle.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są właśnie 2 opcje. I tańsza to właśnie Laguna 2002-2003r. II droższa VW Passat B5 FL więc ok 36 tys. Sprawdzam właśnie różne VW po nr. VIN w serwisie i okazuje się iż większość z nich ma przebiegi ok 400 tys. a stany licznika obecnie wskazują 115 tys. ;-) więc jak narazie przypomina to szukanie igły w stogu siana!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że szukasz kombi, bo za te pieniądze to najlepiej kupić Skodę Superb od pierwszego właściciela, pochodzącą z polskiego salonu, z pełną i prawdziwą historią.
Sam się przekonałeś, że okazje" na Passaty i Audiki z Reichu to zazwyczaj kpina. Przekręty są na porządku dziennym, bo w naszym kraju są tysiące ślepych miłośników niemczyzny, którzy łykną każde przekręcone badziewie, byle nie francuza". Licz, że w Niemczech limuzyna klasy Passata wzwyż, w diesli, robiła 50 tys. km rocznie.
Co do Laguny - potwierdza się niestety, że samochód nadmiernie zelektronizowany, to samochód potencjalnie wysoce awaryjny. Unikaj zwłaszcza roczników 2001 i 2002, które mają najgorszą opinię. Silniki dCi - jak i każde nowoczesne turbodiesle - wiele zależy od tego, jak były eksploatowane. Nie sztuka je zajechać i sprawić, żeby dla następnego użytkownika auto stało się skarbonką. Zawieszenie? Ja słyszałem, że akurat Passaty mają z tym problem. A zresztą - kiedy jadę okropnie dziurawą ulicą powoli, to mnie wszyscy wyprzedzają. A potem pewnie każdy z nich narzeka, że mu się zawiecha" sypie.
Wg mnie szukaj nie według marki, a według egzemplarza. Zrób listę akceptowalnych modeli i po prostu znajdź najlepszy egzemplarz. Nie przywiązuj się do konkretnej marki/modelu. Generalizowanie i kierowanie się powszechnymi opiniami może prowadzić do rozczarowań lub przeciwnie - utraconych szans.

M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz wiem, dzięki, a jak jechałem do Chorwacji to po trasie w korkach widziałem A6 jedną na poboczu, drugą gotującą się, a trzecią w połowie spaloną . Słowo!!! chyba to było w 2004. Pamiętam bo przed wyjazdem chciałem kupić.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie powiem tak, każdy kupuje takie autko jakie sobie wcześniej upatrzył. Jednemu odpowiada Renault, innemu Audi itp. Ja na swoje nie narzekam, ale nie powiem, że marzy mi się coś większego jak Opel Navara czy Freelander. Ale no własnie wszystko się opiera na kasie. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mój znajomy zakupił swego czasu taki model Reni w salonie i eksploatował go przez kilka lat. Auto z wyjątkowo podatną na awarie elektroniką. Praktycznie od nowości był problem z:

- systemem informującym o ciśnieniu w ogumieniu
- sterowaniem szybami
- elektronicznym kluczykiem w formie karty


Poza tym bez większych problemów :)

Osobiście poruszam się autami japońskimi (nie mylić z autami japońskich marek montowanymi w Europie) i dobrze na tym wychodzę :)

Pozdrawiam
Louis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Skłoniły mnie one do wybrania Passata z rocznika 2004-2005 tylko muszę znaleźć takowy z przebiegiem max 220 tys. oczywiście w oryginale hehehe a nie jak w tych wszystkich powielających się ogłoszeniach typu: 1 właściciel, 115 tys. serwisowany itp. Nie wie ktoś jak się mają teraz ceny w Reichu? Bardzo podskoczyły? Bo chyba będę zmuszony jechać po auto sam...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW e46 320 diesel - auto które się po prostu lubi i jest do tego relatywnie tanie w częściach. Ale z każdym zakupem diesla trzeba jak zwykle umówić się w serwisie lub do dobrego mechanika na diagnozę komputerową i przegląd zawieszeń. Co do znalezienia Passata TDI z przebiegiem 220 000 to będzie trudno.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem zawieszenie jest lepsze przy takim przebiegu niż np. pozostałe inne elementy tj. deska rozdzielcza, kierownica, gałka zmiany biegów itp. Zawieszanie które jeździ w Reichu po ich auto banach trzyma się całkiem nie źle, póki nie dotrze na Polskie doły i padoły ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie